Η μόδα, η οικονομία, και η οικολογικές ευαισθησίες, έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις να συσκευάζουν τα προϊόντα σε μεγάλες συσκευασίες.
Επειδή όμως όλοι οι καταναλωτές δεν είναι μπρατσαράδες για να μανουβράρουν πεντογάλονα με απορρυπαντικά , και άλλα αγαθά σε υγρή μορφή, οι (χαζο) Αμερικάνοι βρήκαν την λύση.
Έτσι πρόσθεσαν στις πλαστικές συσκευασίες μια «βρυσούλα», και όταν το δοχείο πατήσει από την άλλη πλευρά οι νοικοκυρές , μπορούν εύκολα να αδειάζουν τις δόσεις για την μπουγάδα ακόμα κι υποφέρουν από αρθριτικά.
Δεν είναι κακή ιδέα (προς μίμηση)…
Tags: μόδα, οικονομία