Στις 1 – 2 Αυγούστου στη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου, διεξήχθη ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους μονομάχους να αψηφούν τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και να προσφέρουν πλούσιο θέαμα και μοναδικά περάσματα.
Με την θερμοκρασία να φτάνει τους 40 βαθμούς Κελσίου στη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου παρά την θαλάσσια αύρα της περιοχής, ο 2ος γύρος του θεσμού εξελίχθηκε με μεγάλη επιτυχία. Τα χαμόγελα όλων των οδηγών ήταν διάχυτα καθώς η επιστροφή στην αγωνιστική δράση άφησε τις ανησυχίες για τις καιρικές συνθήκες σε δεύτερη μοίρα, δημιουργώντας μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.
Η αγωνιστική δράση ξεκίνησε το Σάββατο με τα ελεύθερα περάσματα της κατηγορίας Pro, και της κατηγορίας Street Legal. Όλοι οι οδηγοί πραγματοποίησαν αρκετά περάσματα με στόχο την καλύτερη μάθηση της διαδρομής και να εγκλιματιστούν στις απαιτητικές συνθήκες.
Με την θερμοκρασία να είναι χαμηλότερη την Κυριακή, η αγωνιστική δράση ξεκίνησε με τα διπλά περάσματα της κατηγορίας Pro. Μπορεί οι συμμετοχές να μην ήταν αρκετές, το θέαμα και οι τρομερές μονομαχίες που εξελίχθηκαν καθόλη την διάρκεια του αγώνα κράτησε το ενδιαφέρον όλων αμείωτο.
Μεγάλος νικητής του 2ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, στη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου για την κατηγορία Pro, αναδείχθηκε ο Λαγός Γεώργιος BMW 3 E36 DRIFT κερδίζοντας στον μεγάλο τελικό τον Χρυσανθόπουλο Χαράλαμπο BMW E36. Ο Λαγός, ήταν πολύ γρήγορος και θεαματικός σε όλες τις μάχες με τους συναθλητές του και έδειξε πως φέτος αποτελεί ένα από τα μεγάλα φαβορί για τον τίτλο με την σταθερότητα που δείχνει.
Στην δεύτερη θέση ο Χρυσανθόπουλος Χαράλαμπος BMW E36, που κατάφερε να αφήσει πίσω του όλες τις δυσκολίες με τον συμπλέκτη που τον ταλαιπώρησαν Σάββατο και Κυριακή. Συνδύασε ταχύτητα και εμπειρία και πέτυχε το πολύ καλό αποτέλεσμα δίνοντας του πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο πρωταθλητής Χαντζαράς Χρήστος BMW E36, κερδίζοντας στον μικρό τελικό τον Παπαγεωργίου Γεώργιο BMW E36. Για τον πρωταθλητή ήταν μια άριστη ευκαιρία να δοκιμάσει τις καινούργιες αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο του και να είναι έτοιμος για τους αγώνες που θα λάβει μέρος στο εξωτερικό.
Την τέταρτη θέση κάνοντας τρομερά περάσματα όλο το διήμερο κατέλαβε ο Παπαγεωργίου Γεώργιος BMW E36. Έχασε το βάθρο στις λεπτομέρειες και έδειξε σε όλους πως οδηγικά είναι σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο πάντα θεαματικός και μαχητικός Σπονδυλίδης Αλέξανδρος Nissan 350Z, αφήνοντας πίσω του στην έκτη θέση τον Νταή Μανώλη Nissan 200SX.
Την έβδομη θέση κατέλαβε ο Φίλιππας Διονύσιος Toyota Corolla, παρά τις προσπάθειες του δεν κατάφερε κάτι καλύτερο. Στην όγδοη θέση συναντάμε τον πολλά υποσχόμενο Γεωργακόπουλο Αθανάσιο BMW E30, o οποίος ταλαιπωρήθηκε από μηχανικά προβλήματα και δεν κατάφερε να διακριθεί. Στην ένατη θέση βρέθηκε ο Κοράκης Αθανάσιος Nissan Silvia, με τον Φίστα Νικόλαο Nissan 350Z να συμπληρώνει την δεκάδα.
Στην κατηγορία Street Legal με τα μονά περάσματα, οι συμμετοχές ήταν αρκετές με αποτέλεσμα να υπάρχουν μάχες και ανατροπές μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο αγώνας εξελίχθηκε σε “Καρπενησιώτικη μάχη”, καθώς οι Ράπτης Παναγιώτης Nissan 200SX και Τσιάκας Κωνσταντίνος Opel Ascona, βρέθηκαν αντιμέτωποι στον μεγάλο τελικό. Μεγάλος νικητής μετά από έναν συγκλονιστικό μεγάλο τελικό ανακηρύχθηκε ο Ράπτης Παναγιώτης Nissan 200SX, επικρατώντας στις λεπτομέρειες του μεγάλου αντιπάλου του. Στην δεύτερη θέση ο θεαματικός Τσιάκας Κωνσταντίνος Opel Ascona, με τα περάσματα του, έδειξε για ακόμη μια φορά το πόσο δυνατός αντίπαλος είναι. Με το αποτέλεσμα του αυτό συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Στην τρίτη θέση είχαμε την μεγάλη έκπληξη του αγώνα, τον Σαμαρά Περικλή BMW E36. Με ελάχιστες εμφανίσεις στους αγώνες Drift, είχε σαν στόχο την εκμάθηση και την απόκτηση εμπειριών, παρ’ όλα αυτά ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου κερδίζοντας τον πολύ έμπειρο Τσοκάνη Κωνσταντίνο Toyota Celica, με όλες τις ομάδες και τους οδηγούς να χειροκροτούν τις προσπάθειες του, δείχνοντας σε όλους την μοναδική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο άθλημα του Drift.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Τσοκάνης Κωνσταντίνος Toyota Celica, ο οποίος στον μικρό τελικό έκανε ένα μικρό λάθος στο πέρασμα του στερώντας του, τη δυνατότητα να πετύχει κάτι καλύτερο. Στην πέμπτη θέση ο Μπαρμπόπουλος Χρήστος Mazda RX7, κατάφερε να αφήσει πίσω του στην έκτη θέση, τον πάντα μαχητικό Παπαγιαννίδη Γεώργιο BMW E30, ο οποίος μας χάρισε κάποια πολύ όμορφα περάσματα.
Στην έβδομη θέση των μονών περασμάτων βρέθηκε ο Λεβεντογιάννης Ευάγγελος BMW E30, δείχνοντας σημάδια βελτίωσης μετά την δέκατη θέση στον αγώνα του Μαραθώνα. Την όγδοη θέση κατέλαβε ο Παπαβασιλείου Ιωάννης BMW E36, αν και νέος στο χώρο του Drift. Στην ένατη θέση ο πάντα σταθερός Βερνίκος Ευγενίδης Ιωάννης Nissan 350, διασκέδασε όλο το διήμερο χαρίζοντας μας θεαματικές πλαγιολισθήσεις. Την δεκάδα της κατηγορίας StreeT Legal, συμπλήρωσε ο Θεοδωρογιάννης Γεώργιος Subaru Impreza GS8.
2ος Γύρος Πανελληνίου Πρωταθλήματος DRIFT — Πλούσιο θέαμα παρά την ζέστη! gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ζέστη