33.000 λιγότερα καινούργια ΙΧ πουλήθηκαν από τον Ιανουάριο έως  τον Νοέμβριο του 2020 σε σχέση με 11μηνο του 2019

Μια πτώση της τάξης του 30.7 % στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων είχε το 11μηνο (Ιανουάριος-Νοέμβριος) φέτος σε σχέση με το περσυνό  αντίστοιχο διάστημα. Αν το δούμε σε αριθμούς φέτος ταξινομήθηκαν πέρσι 32.978 περισσότερα αυτοκίνητα. Το μόνο ενθαρρυντικό φέτος είναι ότι ο Νοέμβριος κινήθηκε στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα και κάπως καλύτερα. Δηλαδή τον Νοέμβριο του 2019 ταξινομήθηκαν 7.464 ενώ φέτος 7.641. Δηλαδή η αγορά παρουσίασε αύξηση 2.4%.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:

Νοέμβριος 2020Νοέμβριος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά7.6417.464+2,4%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)780765+2,0%
Καινούργια λεωφορεία1912+58,3%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)2.3622.207+7,0%
Ιανουάριος — Νοέμβριος 2020Ιανουάριος — Νοέμβριος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά74.534107.512-30,7%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)6.8007.694-11,6%
Καινούργια λεωφορεία281346-18,8%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)33.39636.918-9,5%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Νοέμβριο, έχει ως εξής:

SegmentΝοέμβριος 2020Νοέμβριος 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Νοέμβριος 2020Ιανουάριος -Νοέμβριος 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A6,9%8,9%-2,08,9%14,3%-5,4
A-SUV1,7%0,8%+0,91,6%1,4%+0,3
A TOTAL8,6%9,7%-1,010,5%15,7%-5,1
B27,0%29,3%-2,328,5%33,6%-5,1
B-SUV24,6%18,9%+5,719,4%12,8%+6,6
B TOTAL51,6%48,2%+3,447,9%46,4%+1,5
C12,9%13,5%-0,613,8%13,4%+0,4
C-SUV21,2%21,4%-0,221,6%17,9%+3,7
C TOTAL34,1%34,9%-0,835,4%31,3%+4,1
D1,4%1,7%-0,31,5%1,5%-0,0
D-SUV2,6%3,7%-1,12,6%2,3%+0,3
D TOTAL4,0%5,4%-1,44,0%3,8%+0,3
E0,1%0,2%+0,00,2%0,2%-0,0
E-SUV0,3%0,4%-0,10,3%0,2%+0,1
E TOTAL0,5%0,6%-0,10,5%0,5%+0,0
F-G0,1%0,1%+0,00,1%0,0%+0,0
F-G-SUV0,2%0,1%+0,10,2%0,1%+0,0
F-G TOTAL0,2%0,2%+0,10,2%0,2%+0,0
SPORTS0,2%0,1%+0,00,2%0,2%+0,0
MPV0,2%0,3%+0,00,2%0,2%-0,1
MPV-M/COMBI0,6%0,8%-0,21,1%1,8%-0,7
 100,0%100,0%+0,0100,0%100,0%+0,0
(Εκ των οποίων SUV50,7%45,3%+5,345,6%34,7%+11,0)

 

 Νοέμβριος 2020Νοέμβριος 2019Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –

Νοέμβριος 2020

Ιανουάριος –

Νοέμβριος 2019

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Σεπ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Σεπ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη42,5%59,7%-17,154,6%65,3%-10,750,3%58,1%-7,9
Πετρέλαιο30,2%26,9%+3,326,9%26,6%+0,329,0%31,9%-2,9
Υβριδικά (HEV)19,9%9,9%+10,114,3%5,7%+8,610,6%5,4%+5,3
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)4,4%0,5%+3,81,9%0,4%+1,58,1%2,6%+5,5
Φυσικό αέριο

(bi-fuel)

1,5%2,5%-1,01,7%1,4%+0,32,0%2,0%+0,0
Υγραέριο

(bi-fuel)

1,5%0,5%+1,00,6%0,6%-0,1

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Οκτώβριο ως εξής:

 

 Οκτώβριος 2020Οκτώβριος 2019ΜεταβολήΙανουάριος –Οκτώβριος 2020Ιανουάριος –Οκτώβριος 2019Μεταβολή
ΕΕ(1)953.6151.034.669-7,8%8.011.49010.943.035-26,8%
ΕΕ 14(2)848.974913.782-7,1%7.084.0999.690.200-26,9%
ΕΕ(1) + EFTA(3)988.2781.071.912-7,8%8.312.32711.327.038-26,6%
Ελλάδα6.8477.276-5,9%66.893100.048-33,1%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

 

33.000 λιγότερα καινούργια ΙΧ πουλήθηκαν από τον Ιανουάριο έως  τον Νοέμβριο του 2020 σε σχέση με 11μηνο του 2019 gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: