Διάβασε ακόμη:
Έκανε φανταστική δουλειά, λοιπόν, στην εν λόγω ταινία. Κατάφερε να «αιχμαλωτίσει» τη μόδα των ’70s τόσο αβίαστα που σε πολλές περιπτώσεις ένιωθες ότι είχες «μπροστά» σου μια αυθεντική ταινία του ’69. Ήταν σα να ταυτίστηκε με τους χαρακτήρες της ταινίας τόσο πολύ, πλασματικούς ή μη (στην ταινία παρουσιάζονται πλασματικά και πραγματικά πρόσωπα που εργάζονταν την περίοδο του ’60-’70 στο Hollywood) που τα κοστούμια τα οποία δημιούργησε πραγματικά έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο να μεταφερθεί ο θεατής στη δεκαετία αυτή.
Δες ακόμη: Margot Robbie:
«Τα κοστούμια είναι ένα μέσο για να βοηθήσεις να δημιουργηθεί ένας χαρακτήρας. Έχουν σκοπό. Κάθε απόφαση είναι βασισμένη στο ποιος είναι ο χαρακτήρας και ποια είναι η ιστορία που θέλει να πει», έχει δηλώσει στο παρελθόν η Phillips. Αυτό ήταν φανερό και στην σχεδόν 3ώρη ταινία του Tarantino. Το «Once Upon a time in Hollywood» είναι μια ιδιαίτερη ιστορία με τον τρόπο που ο σκηνοθέτης παραθέτει την δική του ματιά για το πώς λειτουργούσαν οι άνθρωποι που δούλευαν στο Hollywood στα τέλη του ’60. Το ξεκάθαρα ανθρωποκεντρικό φιλμ, εναποθέτει όλες τις δυνάμεις στις αβυσσαλέες προσωπικότητες που εμφανίζονται στην μεγάλη οθόνη. Μιας και τα ταυτίζονται απόλυτα με τους χαρακτήρες που παρουσιάζονται στις οθόνες μας, η Phillips μέσα από τα ρούχα της ταινίας κατάφερε να αναδείξει την κάθε περσόνα με φανταστικό τρόπο. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στα τέλη του ’60 -άρα αρχές του 1970-, η μόδα για άνδρες και γυναίκες άρχισε να αποκτάει μια πιο απελευθερωτική αντιμετώπιση, από τα κοστούμια δεν έλειψαν statement κομμάτια που μας έκαναν να ξερογλυφόμαστε κάθε φορά που βλέπαμε look της Sharon Tate (Margot Robbie) ή πανωφόρι του Rick Dalton (Leonardo di Caprio), ενώ ευχόμασταν να είχαμε κι εμείς ένα ίδιο στην ντουλάπα μας.
Άνδρες/γυναίκες είχαν στιλ και επειδή δεν μας αρέσει καθόλου να βάζουμε τη μόδα σε κουτάκια, από τα κοστούμια ανδρών και γυναικών, εμείς ξεχωρίσαμε τα παρακάτω 5 fashion items, ρούχα και αξεσουάρ τα οποία θα θέλαμε πολύ να έχουμε υπό την κατοχή μας και που αν και σχεδιασμένα για να αντιπροσωπεύουν τη μόδα παλαιότερης δεκαετίας, περήφανα θα φορούσαμε και σήμερα, εν έτει 2019.
Το κίτρινο χαβανέζικο πουκάμισο του Cliff Booth (Brad Pitt)
Ο «Χαβανέζος», όπως τον αποκάλεσε και μια χίπισσα στην ταινία, Cliff Booth τον οποίο ενσάρκωσε ο για πάντα γοητευτικός Brad Pitt, είχε από τα πιο αντιπροσωπευτικά κοστούμια που εκπροσωπούσαν τέλεια τα ’70s. Από τα total denim σύνολα, τα Peter Pan-ικά σουέτ παπούτσια και φυσικά τα χρωματιστά aviator γυαλιά ηλίου, ο Pitt στην ταινία φανταστικά απέδωσε το casual, ήμουν-καουμπόης-και-έχω-ξεμείνει-στα-70s ύφος που ήρθε και έδεσε ταμάμ με τον πλασματικό Cliff Booth. Αυτό όμως που ξεχωρίσαμε ήταν το εκπληκτικό και τόσο stylish, κίτρινο χαβανέζικο πουκάμισο που φορούσε σε μεγάλο μέρος της ταινίας και το οποίο φορούσε πάνω από ένα, επίσης stylish, graphic t-shirt. Τέλειος και ο Brad, τέλειο και το πουκάμισο. Θέλουμε και τους δυο.
Το animal print μαντό της Sharon Tate (Margot Robbie)
O bubbly, ανάλαφρος χαρακτήρας της ηθοποιού και γυναίκας (μιας από τις τρεις, anyway) του Roman Polanski, Sharon Tate ήταν μια ενδιαφέρουσα και σημαντική προσθήκη στο storyline της ταινίας (ακόμη κι αν η Margot Robbie που την ενσάρκωσε δεν είχε μεγάλο διάλογο στην ταινία). Αυτό όμως που βοήθησε να γίνει η περσόνα της Tate πιο fun ήταν τα κοστούμια. Πολλά μίνι, χαμηλές μπότες και διασκεδαστικά two-piece σύνολα που αναδείκνυαν το σώμα της ήταν από τα highlights των κοστουμιών, αλλά αυτό που μας έκανε να έχουμε τάσεις λιποθυμίας στην όψη του, ήταν το animal print μαντό που συνδύασε με ένα ψυχεδελικού ύφους μαντήλι στα μαλλιά. TO DIE FOR.
Τα κοσμήματα του Rick Dalton (Leonardo di Caprio)
Το πρώτο πλάνο της ταινίας; Ο DiCaprio και ο Pitt σε αμάξι. Εκεί πρωτοντικρύσαμε και το χρυσό μενταγιόν που κρέμονταν από τον λαιμό του Rick Dalton (τον οποίο υποδύθηκε ο Leonardo DiCaprio) το οποίο φορούσε καθ” όλη τη διάρκεια της ταινίας πάνω από ένα ζιβάγκο. Πέρα από το πανέμορφο μενταγιόν, ο Dalton συχνά εμφανιζόταν με ένα φανταστικό chevalier χρυσό δαχτυλίδι το οποίο το θέλω τώρα, τώρα, τώρα.
Το πλεκτό crop top της Pussycat (Margaret Qualley)
Ακόμα κι αν συχνά περπατούσε ξυπόλυτη (εμ, τοξόπλασμα), η Pussycat (Margaret Qualley) ήταν από τις πιο στιλάτες χίπισσες της ταινίας. Αν και δεν εμφανίστηκε με πολλά διαφορετικά κοστούμια (υποδυόταν μια χίπισσα όποτε το σημαντικό γι” αυτήν ήταν να βρει να φάει, όχι το τι θα φορέσει) αυτό που μας έκανε περισσότερο εντύπωση ήταν το πλεκτό crop τοπ που φορούσε με ένα ψηλόμεσο τζιν σορτς. Άψογο.
Τo «Canadian Tuxedo» του Cliff Booth
Θα αναφερθώ ξανά στο στιλ του Brad Pitt στην ταινία, γιατί ήταν ένα πραγματικά άξιο προσοχής από πολλές απόψεις. Όπως είπαμε, ο ηθοποιός κατάφερε να υποστηρίξει άψογα τα κοστούμια που του δόθηκαν από την Arianne Phillips τα οποία ήταν τόσο αντιπροσωπευτικά του χαρακτήρα που όλα μαζί λειτούργησαν επιτυχώς. Πόσο μάλλον, το από πάνω μέχρι κάτω denim σύνολο του Cliff, στην αρχή του φιλμ, που έθεσε τον τόνο του χαρακτήρα με τη μία. Γνωστό και ως “Canadian tuxedo” (όρος που χρησιμοποιείται για ένα total denim σύνολο) η εμφάνισή αυτή είναι διαχρονική και άκρως ταιριαστή με τη μόδα της εποχής αλλά και του σήμερα.
Κεντρική φωτογραφία: outnow.ch
Moda