«Δεν είμαστε όλες 20 χρονών και ούτε έχουμε αναλογίες 60-90-60»
Η εταιρία απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες ανεξάρτητα από τις… καμπύλες ή την ηλικία τους. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιεί στη διαφημιστική της καμπάνια μία 56χρονη γκριζομάλλα γυναίκα που ποζάρει με μπικίνι.
«Ήμουν νευρική επειδή όλα τα κορίτσια που ήταν εκεί ήταν πολύ νεότερα από εμένα. Αλλά όλα τελικά ήταν μια χαρά» δήλωσε η Νικολά Γκρίφιν και συνεχίζει: «ελπίζω οι γυναίκες από όλο αυτό να καταλάβουν πως μπορείς να νιώθεις φανταστικά σε κάθε μέγεθος και κάθε σχήμα. Υγιής, ευτυχισμένη και λαμπερή, ανεξάρτητα από την ηλικία που έχεις, δείχνοντας καλά και νιώθοντας καλά».
Η εκπρόσωπός της εταιρείας, μιλώντας στην εφημερίδα «Daily Mail», τόνισε: «Δεν είμαστε όλες 20 χρονών και ούτε έχουμε αναλογίες 60-90-60. Είμαστε διαφορετικών ηλικιών και σωματοτύπων και αυτή σημαίνει πραγματική ομορφιά. Είμαστε πραγματικές γυναίκες!».
moda
Tags: μαγιό, μοντέλο