Με ένα συναρπαστικό party εμπνευσμένο από τη θρυλική pop κουλτούρα των 90s γιόρτασε η Η&Μ την πολυαναμενόμενη συλλογή MOSCHINO [tv] H&M, στο flagship κατάστημα της, στην οδό Ερμού 54. Το party ξεκίνησε με τον DJ Pitsi να δίνει το ρυθμό πίσω από τα decks, ενώ την ήδη λαμπερή βραδιά απογείωσε η Ελένη Φουρέιρα βάζοντας «φωτιά» στη σκηνή με ένα εκρηκτικό performance που ξεσήκωσε όλους τους καλεσμένους.
Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν επιφανείς εκπρόσωποι των Μέσων, αγαπημένοι Έλληνες celebrities και influencers από το χώρο της τέχνης και της μόδας, καθώς και φίλοι των δύο brands. Ανάμεσα στους εκλεκτούς καλεσμένους, βρέθηκαν οι Βίκυ Καγιά, Ευαγγελία Αραβανή, Χριστίνα Μπόμπα, Νικολέττα Ράλλη, Τζένη Θεωνά, Αθηνά Οικονομάκου, Τόνια Σωτηροπούλου, Ευγενία Σαμαρά, Ευαγγελία Τσιορλίδα, Έβελυν Καζαντζόγου, Μαρίνα Σάττι, Τζωρτζίνα Λιώση, Άννα-Μαρία Βέλλη, Γιάννης Στάνκογλου, Αποστόλης Τότσικας, Μύρωνας Στρατής, Ορέστης Καρυδάς, Κωνσταντίνος Ρήγος, Steve Μιλάτος, Αλεξάνδρα Κατσαϊτη, Δημήτρης Αλεξάνδρου, Άλεξ Κάβδας και Γιώργος Χατζόπουλος ντυμένοι με total #HMOSCHINO looks, οι Μαρία Ηλιάκη, Κατερίνα Παπουτσάκη, Μαντώ Γαστεράτου και πολλοί άλλοι.
Μέσα από το exclusive VIP party, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να βιώσουν τη συλλογή MOSCHINO [tv] H&M, μέσα από ξεχωριστές εμπειρίες που τους μετέφεραν για λίγο στον αστραφτερό, γεμάτο χιούμορ, ενέργεια κι αισιοδοξία κόσμο του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του οίκου MOSCHINO, Jeremy Scott. Όλα τα στοιχεία του χώρου είχαν σαφείς pop και 90s επιρροές – από τις ρετρό κονσόλες με τα αγαπημένα arcade παιχνίδια, μέχρι τα 360° photobooth videos με φόντο την επιβλητική, χρυσή προτομή του Jeremy Scott και το απολαυστικά πολύχρωμο candy bar. Η CÎROC luxury Vodka, με την ειδικά σχεδιασμένη limited edition φιάλη της “CÎROC x Moschino” ήταν εκεί, προσφέροντας signature cocktails εμπνευσμένα από τη συλλογή.
Λίγα λόγια για τη συλλογή:
Λογότυπα, χιούμορ, pop κουλτούρα και λάμψη! Στη συλλογή MOSCHINO [tv] H&M όλα έχουν να κάνουν με τη διασκέδαση, είτε πρόκειται για το συμβολικό χρυσό λογότυπο του MOSCHINO, είτε για τις στάμπες που απεικονίζουν τους αγαπημένους ήρωες Disney του Jeremy, είτε για τη συνεργασία με το MTV για ένα παιχνιδιάρικο λογότυπο, είτε για υπερβολική ιταλική λάμψη σε ολονύχτια πάρτι. Κάθε κομμάτι αποκαλύπτει την αγάπη του σχεδιαστή για την κληρονομιά του οίκου MOSCHINO και την έντονη δεκαετία των 90s.
«Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M ξεχωρίζει για την ενέργεια και το χιούμορ που διαθέτει, καθώς συνδυάζει με μοναδικό τρόπο την υψηλή μόδα με τα κινούμενα σχέδια, αντλώντας έμπνευση από την καθοριστική δεκαετία των 90s. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τον ενθουσιασμό που έδειξε ο κόσμος απόψε και είμαστε βέβαιοι ότι η συλλογή θα αγαπηθεί εξίσου από τους φίλους της Η&Μ την ημέρα του λανσαρίσματος», δήλωσε η Sandrine Galparoli, Country Manager Ελλάδος, Βουλγαρίας και Κύπρου.
- Η συλλογή θα διατίθεται από τις 8 Νοεμβρίου στην Ελλάδα στο κατάστημα της H&M Ερμού 54, Αθήνα, στην Κύπρο στο κατάστημα Λήδρας 171-179, Λευκωσία (αποκλειστικά η γυναικεία συλλογή), καθώς και στο hm.com.General Information
(?)
moda