ADV350: Ένα νέο scooter κάνει την είσοδό του στην οικογένεια της Honda

Όταν το 2016 η Honda αποκάλυψε το X-ADV, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός scooter μεγάλου διαμετρήματος και μιας μοτοσυκλέτας adventure σε ένα νέο στυλ ADV, ξύπνησε στους Ευρωπαίους την ακατανίκητη επιθυμία για ένα δίτροχο του οποίου την αναγκαιότητα δεν είχαν συνειδητοποιήσει μέχρι τότε. Μία πραγματικά καινοτόμα πρόταση απέναντι στην οποία λίγοι ανταγωνιστές μπορούσαν να παραταχθούν την περασμένη δεκαετία.

 

Η επιτυχία του μοντέλου δικαίωσε και με το παραπάνω την απόφαση της Honda να χαράξει νέους δρόμους. Μέχρι το Σεπτέμβριο του 2021, το X-ADV ήταν δεύτερο στην κατάταξη πωλήσεων στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία ‘on-off’ μοντέλων στην Ευρώπη. Και τώρα, συνεχίζοντας με το ίδιο πρωτοποριακό πνεύμα, η HONDA φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία scooter μεσαίου κυβισμού. Βασισμένο στη φιλοσοφία ‘New Urban Adventure’ το νέο 22YM ADV350  συνδυάζει το adventure στυλ του X-ADV με τα χαρακτηριστικά ενός μεγάλου scooter για την πόλη, για να κινείται με άνεση στην άσφαλτο αλλά και σε ελαφριές off road συνθήκες.

 

Έχει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm και πίσω αμορτισέρ με ανεξάρτητα δοχεία αερίου. Ο κινητήρας χωρητικότητας 330κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31,5Nm, ενώ την πρόσφυση του πίσω τροχού διαχειρίζεται το HSTC. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 4 θέσεις ως προς το ύψος, υπάρχει χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα και μία θύρα φόρτισης USB Type-C βρίσκεται στο ντουλαπάκι. Η λειτουργία έξυπνου κλειδιού (Smart Key) αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης στην καθημερινότητα.

 

Θα προσελκύσει ένα ευρύ κοινό (κυρίως νεαρούς αναβάτες) και προορίζεται για μία ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία στην ελληνική αγορά.

 Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

 

Με το σκληροτράχηλο παρουσιαστικό του, το ADV350 ξεχωρίζει από το πλήθος, ενώ οι τραχιές γωνίες και τα τολμηρά χρώματα τονίζουν την off-road εμφάνιση. Το X-ADV ενέπνευσε αναμφισβήτητα με τη σχεδίασή του όπως και η σειρά μοτοσυκλετών επιδόσεων εκτός δρόμου CRF.

 

Η πρακτικότητα ήταν ένα ακόμα ζητούμενο για τους σχεδιαστές: υπάρχει χώρος για δύο κράνη full-face κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB στο ντουλαπάκι, ενώ η λειτουργία Smart Key καθιστά ακόμα πιο άνετη τη ζωή του αναβάτη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τέσσερα ύψη και ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει το σύστημα Honda Smartphone Voice Control*.

 

Ο περιπετειώδης χαρακτήρας φαίνεται στο εμπρός τμήμα του ADV350, Η θέση οδήγησης προσφέρει φυσικό έλεγχο, και το πλαίσιο – ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm, με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου – είναι ρυθμισμένο ώστε να παρέχει ευελιξία, καλή κατευθυντικότητα και άριστη πληροφόρηση για τον αναβάτη. Ελαφριοί τροχοί 15 ιντσών μπροστά/14 ιντσών πίσω φοράνε tubeless ελαστικά με διαστάσεις 120/70-15 μπροστά και 140/70-14 πίσω με  πέλμα τύπου block pattern, παρέχοντας άφθονη πρόσφυση στο ADV350 σε όλες τις συνθήκες. Στον τομέα της πέδησης, ένας μονός δίσκος 256mm συνδυάζεται με έναν πίσω δίσκο 240mm.

 

Υπάρχει άφθονη διαθέσιμη επιτάχυνση για χρήση στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Ο Enhanced Smart Power+ (eSP+), τετραβάλβιδος, SOHC κινητήρας χωρητικότητας 330cc αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31,5Nm. Τα συστήματα Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Emergency Stop Signals προσφέρονται στάνταρ.

 

Το 22YM ADV350 θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:

Spangle Silver Metallic

Mat Carbonium Gray Metallic

Mat Carnelian Red Metallic

 

*Το σύστημα Honda Smartphone Voice Control δεν υποστηρίζεται στη χώρα μας την παρούσα στιγμή.


22YM HONDA ADV350

Κύρια Χαρακτηριστικά

 

1 Στυλ & Εξοπλισμός

 

  • Δύο προβολείς LED αναδεικνύουν το adventure στυλ, τοποθετούνται ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, προς το άκρο του scooter
  • Ζελατίνα με ρύθμιση ύψους τεσσάρων θέσεων
  • Όργανα LCD και σύστημα Honda Smartphone Voice Control*
  • Δύο fullface κράνη μπορούν να αποθηκεύονται κάτω από τη σέλα, θύρα USB TypeC στο ντουλαπάκι και λειτουργία Smart Key

 

Το στυλ του ADV350 προσφέρει κάτι περισσότερο από μία μικρή γεύση περιπέτειας. Οι δύο προβολείς LED (όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED) τοποθετούνται ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, προς το άκρο του scooter, ενώ τα κοψίματα στο φέρινγκ αφήνουν σε κοινή θέα το ανεστραμμένο πιρούνι (USD). Τονίζοντας περαιτέρω τον off-road προσανατολισμό του ADV350, τα βαμμένα πάνελ είναι ψηλά τοποθετημένα πάνω από τα μαύρα κάτω και πίσω πάνελ, δίνοντας την εντύπωση υψηλότερου κέντρου βάρους, παρόμοια με την αίσθηση που δημιουργεί το X-ADV και η αγωνιστικών προδιαγραφών CRF450R.

 

Πολυάριθμες λεπτομέρειες υποστηρίζουν την καθημερινή χρηστικότητα του ADV350. Η ζελατίνα προσαρμόζεται εύκολα με ένα μηχανισμό ασφάλισης σε τέσσερα ύψη με συνολική διαδρομή 133 mm. Στην ψηλότερη θέση, η ροή αέρα περνά ελεγχόμενα γύρω από τους ώμους του αναβάτη μειώνοντας την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια με υψηλότερες ταχύτητες. Σε περιβάλλον πόλης – όπου ο δροσερός αέρας όπως και η απρόσκοπτη ορατότητα είναι κάτι που εκτιμούν οι αναβάτες – η χαμηλότερη θέση είναι ιδανική.

 

Υπάρχει άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα – συνολικά 48 λίτρα – που σημαίνει ότι δύο full-face κράνη αποθηκεύονται άνετα. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να διαιρείται μέσω ενός διαχωριστικού, ανάλογα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη. Μία θύρα USB Type-C υπάρχει στο εμπρός αριστερό ντουλαπάκι, για τη φόρτιση ενός κινητού. Το ύψος της σέλας στα 795mm είναι εύκολα διαχειρίσιμο.

 

Βοηθώντας τον αναβάτη να είναι πλήρως συγκεντρωμένος, ο πίνακας οργάνων LCD του ADV350 ενσωματώνει σύστημα Honda Smartphone Voice Control*, που συνδέει τον αναβάτη στο smartphone του εν κινήσει και επιτρέπει τη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και της μουσικής μέσω φωνητικών εντολών. Ένα ακουστικό ενσωματωμένο στο κράνος και η εφαρμογή Honda RoadSync App* είναι τα μόνα που χρειάζονται για την ενεργοποίηση του συστήματος. Το smartphone του αναβάτη συνδέεται μέσω Bluetooth. Ο έλεγχος του Honda Smartphone Voice Control System* γίνεται από το αριστερό γκριπ.

 

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης είναι το Smart Key, που ελέγχει τη λειτουργία του κεντρικού διακόπτη και το κλείδωμα τη σέλας χωρίς να χρειάζεται να βγει από την τσέπη του αναβάτη, ενώ κλειδώνει αυτόματα το ADV350 όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Επίσης ελέγχει το προαιρετικό Smart top box 50L. Έχοντας ο αναβάτης μαζί του το Smart Key, το top box ξεκλειδώνει αυτόματα. Τέλος, ένα μπουτόν ενεργοποιεί τα φλας για εύκολο εντοπισμό.

 

*Το σύστημα Honda Smartphone Voice Control δεν υποστηρίζεται στη χώρα μας την παρούσα στιγμή.

 

 

2 Πλαίσιο

 

  • Ελαφρύ σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου προσφέρουν ευέλικτη συμπεριφορά και φυσικό έλεγχο
  • Τροχοί από χυτό αλουμίνιο έξι μπράτσων φοράνε tubeless ελαστικά με πέλμα τύπου block pattern
  • Δισκόφρενα μπροστά και πίσω και τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS)

 

 

Ως ένα scooter σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται την τραχιά άσφαλτο της πόλης – ακόμα και ελαφριές off-road συνθήκες – το πλαίσιο του ADV350 είναι κατασκευασμένο για να εμπνέει αυτοπεποίθηση. Ένα ελαφρύ, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει αντοχή, με μεταξόνιο 1520mm, γωνία κάστερ 26.5° και ίχνος τροχού 90mm. Το βάρος του scooter (πλήρες υγρών) είναι 186kg.

 

Το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37mm, με διαδρομή 125mm, συνδέεται με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας την ακαμψία για ολόκληρο το εμπρός τμήμα. Δύο πίσω αμορτισέρ με ανεξάρτητα δοχεία αερίου χρησιμοποιούν προοδευτικά ελατήρια με τρεις διαφορετικές σκληρότητες και προσφέρουν εξαιρετική αντίδραση της ανάρτησης σε ποικίλες συνθήκες εδάφους, ακόμα και με συνεπιβάτη. Με διαδρομή 130mm συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι.

 

Η σχεδίαση των τροχών είναι εντελώς νέα στην οικογένεια scooter της Honda. Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και με μαύρο φινίρισμα, οι ελαφριοί 15” εμπρός/14” πίσω τροχοί χρησιμοποιούν ένα μοτίβο σχήματος ‘Χ’ με 6 διασταυρούμενα μπράτσα. Η σχεδίαση αυτή αναβαθμίζει την αίσθηση από το δρόμο και την παντός εδάφους ευελιξία. Εμπρός και πίσω tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14 με πέλμα τύπου block-pattern προσφέρουν υποδειγματική απόσβεση των ανωμαλιών και άνεση χάρη στο φαρδύ πέλμα και τον άφθονο αέρα που εσωκλείουν.

 

Ένα δισκόφρενο 256mm αναλαμβάνει καθήκοντα πέδησης μπροστά, σε συνδυασμό με ένα πίσω δίσκο 240mm, αλλά και 2-κάναλο ABS. Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ελέγχει επίσης (και απενεργοποιείται αυτόματα) τα πίσω φλας σε ένα απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν.

 

3 Κινητήρας

 

  • Τετραβάλβιδος, Enhanced Smart Power+ (eSP+), SOHC κινητήρας χωρητικότητας 330cc
  • Μέγιστη ισχύς 29,2 PS (21,5 kW) στις 7.500 σαλ., ροπή 31,5 Nm στις250 σαλ.
  • Honda Selectable Torque Control (HSTC)
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 11,7L και κατανάλωση 29,4km/l (WMTC mode) προσφέρει δυνατότητα αυτονομίας 340km+

 

Ο τετραβάλβιδος Enhanced Smart Power+ (eSP+), SOHC κινητήρας χωρητικότητας 330cc του ADV350 πετυχαίνει άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και υψηλή απόδοση ισχύος – για χρήση εντός και εκτός πόλης – χάρη στην υιοθέτηση τεχνολογίας χαμηλών τριβών.

 

Η μέγιστη ισχύς των 29,2 PS (21,5kW) που αποδίδεται στις 7.500 σαλ. συνδυάζεται με τη μέγιστη ροπή των 31,5Nm στις 5.250 σαλ. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 77mm x 70,8mm, με σχέση συμπίεσης 10.5:1. Έχοντας κοκοράκια με ολισθητήρες, κουζινέτα στροφάλου χαμηλών τριβών και στεγανοποιημένο στροφαλοθάλαμο, διακρίνεται για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και τις ισχυρές επιδόσεις. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα μπεκ λαδιού, όπως αυτό της CRF450R, ψεκάζει το λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, βελτιώνοντας το χρονισμό της ανάφλεξης και την αποδοτικότητα καύσης. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 1,8 λίτρα.

 

Ο αέρας τροφοδοτείται από ένα φιλτροκούτι 5,5 λίτρων και μία πεταλούδα 36mm τροφοδοτεί το μείγμα καυσίμου/αέρα στις βαλβίδες εισαγωγής των 28mm. Ο αυλός εισαγωγής προσφέρει αυξημένη ροή και στροβιλισμό του καύσιμου μείγματος εντός του κυλίνδρου για πιο ομοιογενή και αποδοτική καύση. Τα καυσαέρια εξέρχονται μέσω αυλού εξαγωγής ευθείας σχεδίασης. Για μείωση της πίεσης των καυσαερίων, το σιλανσιέ αποτελείται από δύο θαλάμους.

 

Οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου κατά 5mm, στην υιοθέτηση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου και στη χρήση μιας αντλίας επιστροφής λαδιού. Η αντλία αυτή που χρησιμοποιείται σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μειώνει την εσωτερική πίεση μέσα στον κινητήρα και την ανάδευση του λαδιού, καθώς και τις απώλειες και τις εσωτερικές τριβές στα κινούμενα μέρη. Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους ενοχλητικούς κραδασμούς και συμβάλλει σε μία ομαλή, απολαυστική οδήγηση. Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης ελέγχει ένα κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για δυνατές επιταχύνσεις στις χαμηλές ταχύτητες) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης.

 

Ο κινητήρας του ADV350 διαθέτει επίσης Honda Selectable Torque Control (HSTC) δύο επιπέδων. Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του συστήματος ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η ένδειξη ‘ΤC’ στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα διαχειρίζεται την πρόσφυση.

 

Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 29,4km/l (WMTC mode), με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11,7L να παρέχει δυνατότητα αυτονομίας έως και 340km. Ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές EURO5.

 

Αξεσουάρ

 

Μία σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ Honda θα διατίθεται για το ADV350. Αυτά περιλαμβάνουν:

 

  • Smart top box 50L
  • Πίσω σχάρα (άμεσης τοποθέτησης)
  • Εσωτερικές βαλίτσες
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Λουκέτο τύπου U
  • Κουκούλα

 

 

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 
ΤύποςΥγρόψυκτος 4-χρονος, 4 βάλβιδος SOHC μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 5
Χωρητικότητα330cc
Διάμετρος & Διαδρομή77mm x 70.8mm
Σχέση συμπίεσης10.5:1
Μέγιστη ισχύς29,2 PS (21,5 kW) @ 7.500 rpm
Μέγιστη ροπή31,5 Nm @ 5.250 rpm
Επίπεδο θορύβου (dB)Lurban 75.5dB / Lwot 80.2dB
Χωρητικότητα σε λιπαντικό1,8 L
Σύστημα τροφοδοσίας 
ΨεκασμόςΗλεκτρονικός PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ11,7L
Εκπομπές CO2 (WMTC)

 

79g/km

 

Κατανάλωση καυσίμου29,4km/L / (3,4L/100km)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 
ΜίζαΗλεκτρική
Χωρητικότητα μπαταρίας12V-9.1Ah
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 
Τύπος συμπλέκτηΑυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης, ξηρού τύπου
Τύπος κιβωτίουCVT
Τελική ΜετάδοσηV-Belt
ΠΛΑΙΣΙΟ 
ΤύποςΑτσάλινο σωληνωτό
CHASSIS 
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)2200mm x 895mm x 1295mm
Μεταξόνιο1.520mm
Γωνία Κάστερ26,5°
Ίχνος90mm
Ύψος Σέλας795mm
Απόσταση από το έδαφος145mm
Βάρος (πλήρες υγρών)186kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ 
ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι 37mm – διαδρομή 125mm
ΠίσωΔύο αμορτισέρ — διαδρομή 130mm
Τροχοί 
Εμπρός15” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων
Πίσω14” από χυτό αλουμίνιο, έξι μπράτσων
Ελαστικά Εμπρός120/70-15MC 56P
Ελαστικά Πίσω140/70-14MC 62P
ΦΡΕΝΑ 
Τύπος ABS2-κάναλο ABS
ΕμπρόςΈνας δίσκος 256mm με διπίστονη δαγκάνα της Nissin
ΠίσωΈνας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου της Nissin
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 
ΌργαναFull LCD, ρολόι, δύο χιλιομετρητές, δείκτης κατανάλωσης καυσίμου, ένδειξη Honda SMART Key.
Σύστημα προστασίαςImmobiliser
ΠροβολέαςLED
Πίσω φωςLED
ΣυνδεσιμότηταΝαι
USBΝαι
Cruise ControlΌχι
Πρόσθετα χαρακτηριστικάHSTC (Honda Selectable Torque Control) και ESS (Emergency Stop Signals)
  
  

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προκαταρτικές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

# Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

ADV350: Ένα νέο scooter κάνει την είσοδό του στην οικογένεια της Honda gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: