«Μαύρο» στην διαφήμιση που άφησε άφωνο το ελληνικό κοινό, με την Άντζελα να… τσαλακώνεται και να δίνει τα ρέστα της με την ατάκα «χτύπα σαν άντρας».
Με μία ανακοίνωση στη σελίδα τους στο Facebook τα Jumbo ενημερώνουν ότι μετά την απόφαση να «κοπεί» η φράση «χτύπα σαν άντρας» από την πασχαλιάτικη διαφήμισή τους στην οποία πρωταγωνιστεί η Άντζελα Δημητρίου, θα αποσύρουν εντελώς τη διαφήμιση.
Η ανάρτηση στο Facebook έγινε από τη διαφημιστική εταιρεία που εκπροσωπεί το Jumbo.
«Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη. Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε. Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας. Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο», ενημερώνει η εταιρεία.
Ολόκληρη η απάντηση:
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»
Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».
Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.
Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.
Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.
Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.
Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!
POLLENΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO
ellada