Αύξηση 12% σημείωσε η επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air το πρώτο τρίμηνο του 2018, φτάνοντας τους 2,4 εκ. επιβάτες.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία μετέφερε 1,1 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού, με αύξηση 9% και 1,3 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού, καταγράφοντας σημαντική αύξηση 16%. Βελτίωση παρουσίασε και η μέση πληρότητα, η οποία ανήλθε σε 81,2% από 76,8% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017.
Στην κύρια βάση της Αθήνας, η συνολική αύξηση της επιβατικής κίνησης ήταν 13%, έναντι 8% του αεροδρομίου συνολικά. Η εταιρεία, με την υποστήριξη και την επέκταση του αριθμού των προορισμών και τον χειμώνα, την χαμηλή περίοδο, πέτυχε αύξηση 18% στην κίνηση εξωτερικού αλλά και 9% αύξηση επιβατών στο δίκτυο εσωτερικού.
“Η AEGEAN επενδύει συστηματικά στο δίκτυό της και κατά τους χειμερινούς μήνες, στοχεύοντας στην απαραίτητη για όλους διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, και μάλιστα όχι μόνο από την Αθήνα. Μετά την εμπειρία έξι και πλέον ετών χειμερινής δραστηριότητας με απευθείας πτήσεις εξωτερικού από την Καλαμάτα σε συνεργασία με την Costa Navarino, η νέα σημαντική προσπάθεια έγινε από την Κρήτη και συγκεκριμένα από το Ηράκλειο. Με την συμφωνία και συνεργασία εξειδικευμένων tour operators που διαμόρφωσαν και διέθεσαν το προϊόν, πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά στο διάστημα Νοεμβρίου-Απριλίου, πτήσεις για προορισμούς σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Γαλλία. Για πρώτη προσπάθεια οι πληρότητες ήταν ικανοποιητικές, φυσικά με ειδικούς χαμηλούς ναύλους, και η δραστηριότητα θα επαναληφθεί και την χειμερινή περίοδο 2018-2019” αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σχολιάζοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης, ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean με δήλωσή του ζητά άμεση προσαρμογή και εφαρμογή σε πολιτικές που θα βοηθήσουν τον αεροπορικό κλάδο, “τουλάχιστον σε “εξυπνότερη” εποχικά διαφοροποιημένη βάση”, επαναφέροντας αιτήματα όπως η μείωση του ΦΠΑ, του τέλους διανυκτέρευσης, αλλά και των τελών των αεροδρομίων.
“Η μεγαλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού όλων εμάς στον τουρισμό και το χειμώνα, είναι κρίσιμη για την εταιρεία αλλά και για τη χώρα. Απαιτεί όμως δημιουργικότητα, νέες συνεργασίες, επιχειρηματικό ρίσκο και συχνά αρχικό κόστος, για να προσεγγίσουμε σταδιακά την επιτυχία χωρών όπως η Πορτογαλία σε χειμερινή τουριστική δραστηριότητα. Εμείς, κάθε χρόνο προσπαθούμε όσο μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο, γιατί ξέρουμε ότι μόνο έτσι θα συνεχίζουν να γίνονται επενδύσεις σε νέες ποιοτικές τουριστικές μονάδες, σε απαραίτητες υποδομές και φυσικά σε σύγχρονα καινούργια αεροπλάνα” τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος και καταλήγει: “Απαιτούνται όμως και οι κατάλληλες προσαρμογές στις πολιτικές: Ο ΦΠΑ επιβατικών μεταφορών εσωτερικού του 24%, τριπλάσιος πλέον από το μέσο όρο της Νότιας Ευρώπης, το νέο τέλος διανυκτέρευσης στη διαμονή και η καθολική απουσία χαμηλότερων τελών στα αεροδρόμια, ειδικά για την χειμερινή περίοδο, κινδυνεύουν να ακυρώσουν αυτές τις προσπάθειες. Η άμεση προσαρμογή και εφαρμογή τους, τουλάχιστον σε «εξυπνότερη», εποχικά διαφοροποιημένη βάση, είναι απαραίτητη”.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
oikonomia
Tags: Ειδήσεις