Η στρατηγική αυτή ονομάζεται ασυσχέτιστη διαφοροποίηση
Η αγορά είναι γεμάτη από εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτικά προϊόντα με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε ποικιλία επιλογών, ωστόσο, πόσο διαφορετικά είναι τα εν λόγω προϊόντα;
Το Reddit.com δημοσίευει ένα πολύ ενδιαφέρον γράφημα το οποίο δείχνει με ξεκάθαρο τρόπο πως δέκα παγκόσμιοι κολοσσοί, ουσιαστικά, ελέγχουν σχεδόν ότι αγοράζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι πολυεθνικές αυτές εταιρείες, μέσω των θυγατρικών τους, πετυχαίνουν να κατέχουν σχεδόν όλη την καταναλωτική «πίτα». Η στρατηγική αυτή ονομάζεται ασυσχέτιστη διαφοροποίηση.
πηγή: iefimerida
xespao
Tags: ασυσχέτιστη διαφοροποίηση, κολοσσοί, παγκόσμια αγορά, πολυεθνικές εταιρείες