Η πίστα στη Σαγκάη μόνο πίστα δεν θυμίζει. Οι συνεχόμενες βροχές την μετέτρεψαν σε λίμνη και έτσι οι οργανωτές αναγκάστηκαν να ακυρώσουν το 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών. Αλλά δεν ήταν αυτή η κύρια αιτία της ακύρωσης. Γιατί η πίστα έχει κλίση και τα νερά φεύγουν χωρίς ωστόσο να υπάρχουν και πολλά σημεία που το νερό λιμνάζει. Η κύρια αιτία που ακυρώθηκαν οι δοκιμές στο 2ο σκέλος είναι η ομίχλη. Οι οργανωτές διαπίστωσαν ότι είναι αδύνατη η προσέγγιση του ιατρικού ελικοπτέρου, σε περίπτωση ατυχήματος. Άρα τέθηκε σημαντικό θέμα ασφάλειας. Και έτσι ακύρωσαν τις δοκιμές.
Οι ομάδες και οδηγοί θα επικεντρωθούν στο τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών.
Ο αγώνας γίνεται αύριο, Κυριακή 9 Απριλίου. Η πίστα στη Σαγκάη ενέχει μοναδικές και αρκετά υψηλές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Αυτές στο παρελθόν οδήγησαν σε αμφίρροπες μάχες και πληθώρα προσπερασμάτων.
Δεδομένου ότι ο καιρός είναι πάντα απρόβλεπτος, στον αυριανό αγώνα μπορεί να έχουμε λιακάδα αλλά και καταρρακτώδη βροχή. Αυτό επηρεάζει σημαντικά την συμπεριφορά των ελαστικών και τη στρατηγική των ομάδων. Θεωρητικά η μικρότερη φθορά των ελαστικών, φέτος, θα οδηγήσει σε λιγότερα πιτ στοπ. Πέρυσι ο νικητής σταμάτησε δυο φορές κατά τη διάρκεια των 56 γύρων του αγώνα, μολονότι οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν στρατηγική 3 πιτ στοπ.
Οι τρείς επιλεγμένες γόμες είναι η πολύ μαλακή , η μαλακή και η μέση.
Τι πρέπει να ξέρετε για να καταλάβετε τις διαφορές στα κρατήματα από γόμα σε γόμα.Στην εκκίνηση θα προτιμήσουν ελαστικά με χαμηλές πιέσεις. Η Pirelli συλλέγει ήδη δεδομένα για τα πρωτότυπα ελαστικά του 2018. Η Κίνα θα δώσει μερικά πολύ χρήσιμα στοιχεία όταν χρειαστεί να δημιουργηθούν οι νέες εκδόσεις ελαστικών. Υπάρχει μόνο ένας αγώνας υποστήριξης, εκτός της F1, στο πλαίσιο του Κινέζικου Grand Prix οπότε η διαδρομή δε θα στρωθεί γρήγορα με γόμα. Η πίστα πάντα στις πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών είναι ακάθαρτη και γλιστράει. Υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις στροφές και στις ευθείες της πίστας που φτιάχτηκε το 2004. Οι πιο απαιτητικές στροφές για τα ελαστικά είναι η στροφή 1 (μια δεξιά παρατεταμένη) και η στροφή 13. Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο.Στη μεγάλη ευθεία τα ελαστικά αποβάλλουν θερμότητα έτσι αποφεύγεται η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης. Η ευθεία προσφέρει ευκαιρίες για προσπέρασμα, έτσι οι ομάδες επιλέγουν την ταχύτερη στρατηγική. Η Pirelli θα παρέχει βρόχινα ελαστικά διαφορετικής γόμας με καλύτερη απόδοση σε πίστες με λείο ασφαλτοτάπητα. Υπομονή λίγες ώρες και ελπίζουμε ότι θα δούμε έναν καλό αγώνα.
Ακυρώθηκε το 2ο σκέλος των δοκιμών στο GRAND PRIX στην Κίνα
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Κίνα