Δείτε Πού & Πώς εκπαιδεύονται τα Τσακάλια της Α.Σ σε Πεδίο Μάχης …»Made in Greece!» (φώτο)

Δείτε πως  μια Ομάδα Στρατιωτικών και Πολιτικού Προσωπικού Υπό την σταθερά  καθοδήγηση του  Τεχνικού σώματος κατόρθωσαν και πραγματοποίησαν την σχεδίαση την εκτέλεση αλλά και καθημερινή συντήρηση του Εξομοιωτής ΠΔΟ και Ναυτιλίας Ε/Π της Αεροπορίας Στρατού …

Η Ομάδα που κατασκεύασε τον Εξομοιωτής ΠΔΟ και Ναυτιλίας Ε/Π, Εξοικονομώντας έτσι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που θα πήγαιναν σε Ιδιώτες και εταιρίες  Διεθνών συμφερόντων και αποφεύγοντας να μάθουν και κάποιοι άλλοι τα Πιθανά Σενάρια αντιδράσεως των Ελληνικών Πληρωμάτων και  Ιπταμένων Μέσων της Αεροπορίας Στρατού !

Το ΥΠΕΘΑ ,το ΓΕΕΘΑ ,αλλά και το ΓΕΣ πρέπει να σταθούν αρωγοί στην Ομάδα αυτών των Ανθρώπων που καθημερινά δίνουν ένα τιτάνιο αγώνα  για να εκπαιδεύσουν τα Πληρώματα μας  της Α.Σ σχεδιάζοντας σενάρια πολέμου και άμεσης αντίδρασης μέσω του Εξομοιωτή που σημειωτέον, μπορεί να εκτελέσει και αποστολές  σχηματισμού Επιθετικών Ελικοπτέρων με Πολλαπλές Αποστολές !

Η Άλλη Ελλάδα είναι εδώ και Εκπαιδεύεται νύχτα και ημέρα ακόμη και σε κλειστά υπόστεγα γλυτώνοντας έτσι χρήματα από τους Έλληνες φορολογούμενους την ώρα που η Σπατάλη και η Διαφθορά κυριαρχεί !

Εξομοιωτής ΠΔΟ και Ναυτιλίας Ε/Π

Από τον Μάιο του 2014 λειτουργεί και ο δεύτερος εξομοιωτής Π.Δ.Ο & Ναυτιλίας για τα αεροπορικά μέσα της Αεροπορίας Στρατού (ΑΣ) στην έδρα του 307 ΤΣΥΑΥ στο Στεφανοβίκειο Μαγνησίας. 

Το έργο ανατέθηκε τον Απρίλιο του 2013 σε ομάδα στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού (τεχνικών ηλεκτρονικών συστημάτων Α/Φ) της ΔΕΥΤ του 307 ΤΣΥΑΥ/ΣΣΒ (Το Συνεργείο Συντηρήσεως Βάσεως αποτελεί το κλιμάκιο εργοστασιακής συντήρησης του αεροπορικού υλικού του ΣΞ). 

Η κατασκευή του εξομοιωτή Α/Δ Στεφανοβικείου δε βασίστηκε σε κάποια μελέτη ανωτέρου κλιμακίου, αλλά στην πρότερη εμπειρία που αποκτήθηκε από τον πρωτότυπο εξομοιωτή του 2ου ΤΕΑΥ (Α/Δ Μεγάρων), στην αγαστή συνεργασία των δύο ομάδων εργασίας καθώς και στην πλήρη εκμετάλλευση των γνώσεων των στελεχών της ομάδας εργασίας, τόσο σε τεχνικά θέματα όσο και σε θέματα προγραμματισμού.

Ένα χρόνο μετά την έναρξη της κατασκευής, ο εξομοιωτής του Στεφανοβικείου είναι διαθέσιμος σε καθημερινή βάση για την εκπαίδευση των πληρωμάτων της ΑΣ, ως σταθερό εκπαιδευτικό βοήθημα εκπαίδευσης Ιπταμένων (Aircrew Training Device: ATD).

Ο δεύτερος αυτός εξομοιωτής παρέχει ικανότητα δικτύωσης με τον αντίστοιχο – πρωτότυπο εξομοιωτή του 2ου ΤΕΑΥ, ο οποίος είναι σε λειτουργία από το 2013. Οι δύο αυτοί εξομοιωτές Π.Δ.Ο & Ναυτιλίας, κατασκευής του Τεχνικού Σώματος, επιφέρουν εξοικονόμηση κεφαλαίων για την υπηρεσία.

 Ο τελευταίας έκδοσης, εξομοιωτής στο Στεφανοβίκειο μπορεί να υποστηρίξει εκπαιδευόμενα πληρώματα του 1ου ΤΕΑΣ, 3ου ΤΕΑΣ και της ΣΑΣ, καθώς και πληρώματα ΕΕ/Π AH-64, στα οποία απαιτείται εντατική εκπαίδευση σε ενόργανες συνθήκες πτήσης, κυρίως τη νύκτα, καθώς και σε αντικείμενα συνεργασίας του ασκούμενου πληρώματος κατά την εκτέλεση των διαδικασιών Π.Δ.Ο ή ενός αεροναυτιλιακού ταξιδιού.

Μπορεί να υποστηρίξει πλήθος πτητικών μοντέλων όπως (UH-1H, AH-64A, CH-47D, BELL 412). Η εξωτερική κονσόλα ελέγχου του εκπαιδευτή και του τεχνικού υποστήριξης, παρέχει όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκληρωμένη εκπαίδευση των πληρωμάτων σε διαδικασίες πτήσης δια οργάνων, σε συνθήκες μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών (Instrument meteorological conditions IMC), αεροναυτιλιακά ταξίδια στον εναέριο χώρο της Ελλάδας, πτήσεις σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας ή νύκτα (και σε περιβάλλον διοπτρών νυκτερινής όρασης ΔΝΟ), καθώς και πρόκλησης ασυνήθους κατάστασης πτήσης.

  • Μεγάλη κάλυψη σε λεπτομερή σκηνικά αεροδρομίων και ανάγλυφου της Ελληνικής επικράτειας.
  • Επιλογή καιρικών συνθηκών ή λήψη (μέσω διαδικτύου) των πραγματικών για κάθε περιοχή Α/Δ.
  • Πτήση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ προορισμών.
  • Σύνδεση στο διαδίκτυο και πτήση με άλλους Η/Υ (εξομοιωτή Μεγάρων).
  • Υποστήριξη Χειριστηρίων Ελέγχου Πτήσεως (χειριστηρίου πορείας, σύνθετου χειριστηρίου και ποδωστηρίων), οργάνων αεροναυτιλίας Avionics, NAV-COMM.
  • Σύνδεση σε δίκτυο εξομοίωσης πτήσεων (διαδίκτυο) με παροχή εξυπηρέτησης από Έλεγχο Εναερίου Κυκλοφορίας (ΕΕΚ) ή παρακολούθηση της/των πτήσεων σε περιβάλλον ραντάρ.
  • Καταγραφή της πτήσης, με δυνατότητα επανάληψης κατά περίπτωση.
  • Τοποθέτηση ενδεικτικών βλαβών σε τυχαία σειρά ή κατά περίπτωση από τον εκπαιδευτή χειριστή της κονσόλας.
  • Σύστημα ενδοεπικοινωνίας εκπαιδευτή / εκπαιδευομένων.
  • Σύστημα Αναπαραγωγής ήχων Ε/Π και μετάδοσης κραδασμών και δονήσεων στο σκάφος.
  • Δυνατότητα εισαγωγής ήχων πραγματικών επικοινωνιών
  • Δυνατότητα πτήσης σε οπτικοποιημένο περιβάλλον Δ.Ν.Ο
  • Δυνατότητα εξαερισμού της καμπίνας εκπαιδευόμενων.
  • Σύστημα κλιματισμού χώρου.
  • Ηλεκτρολογικό σύστημα Ε/Π πλήρως λειτουργικό .
  • Κλειστό κύκλωμα καταγραφής βίντεο.
  • Σύστημα παροχής εφεδρικής ηλεκτρικής ισχύος ανάγκης.
  • Συστήματα παροχής ηλεκτρικής ισχύος 380VAC, 220VAC, 115VAC, 28-12VDC

Η ομάδα τεχνικά δύναται να αναπτύσσει και άλλα σύνθετα πτητικά μοντέλα ανάλογα με τις απαιτήσεις του επιχειρησιακού φορέα.



Πηγή:veteranos.gr

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: