Άμλετ: Στο θέατρο Άνεσις (Λεωφ. Κηφισίας 14, Αθήνα) μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2018… Μετά την τεράστια καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία της βραβευμένης παράστασης »Έγκλημα και τιμωρία», ο διεθνώς αναγνωρισμένος σκηνοθέτης Λεβάν Τσουλάτζε επέστρεψε στο θέατρο Άνεσις για το ανέβασμα του αριστουργηματικού ΑΜΛΕΤ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ. ¨
Ο Τάσος Ιορδανίδης μετά τη βραβευμένη ερμηνεία του Ρασκόλνικοφ αναμετράται με το σημαντικότερο ρόλο της παγκόσμιας δραματουργίας. Στο πλάι του Τσουλάτζε και του Ιορδανίδη βρίσκεται μια πλειάδα βραβευμένων και καταξιωμένων ηθοποιών.
Ο Άρης Λεμπεσόπουλος, η Πέμη Ζούνη, η Ιωάννα Παππά και ο Θοδωρής Κατσαφάδος συνθέτουν το βασικό κορμό των πρωταγωνιστών.
Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στις 5 Οκτωβρίου του 2017 και έχει ήδη αποσπάσει διθυραμβικά σχόλια από κοινό και κριτικούς και από μια μεγάλη μερίδα του κόσμου θεωρείται η παράσταση της χρονιάς.
Το πλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα της παράστασης είναι ότι το δύσκολο κείμενο του μεγάλου βάρδου έχει αποδοθεί με τέτοιο τρόπο στη μετάφραση του Δημοσθένη Παπαδόπουλου, που ίσως για πρώτη φορά στα ελληνικά θεατρικά δρώμενα, ένα σαιξπηρικό κείμενο γίνεται πλήρως κατανοητό και καθόλου πληκτικό για κάθε θεατή.
Με την αρωγή της ευρηματικής σκηνοθεσίας του Τσουλάτζε, που μετέφερε τους ήρωες στο τώρα, στο σήμερα, η παράσταση αποκτά μια σύγχρονη διάσταση, που έχει χαρακτηρισθεί καθηλωτική. Το σαιξπηρικό αριστούργημα αναδεικνύεται με συναρπαστικό τρόπο χωρίς να χάνει τίποτα από την κλασική και διαχρονική αξία του, βρίσκοντας όμως επαφή με το σύγχρονο κοινό.
Η υπόθεση: Ο Βασιλιάς της Δανίας πεθαίνει απροσδόκητα και στη θέση του αναλαμβάνει χρέη Βασιλέα ο αδερφός του Κλαύδιος αφού πρώτα παντρευτεί τη χήρα Βασίλισσα, Γερτρούδη. Ο νεαρός Πρίγκιπας Άμλετ, δυσαρεστημένος από το θάνατο του πατέρα του αλλά και τον εσπευσμένο γάμο της μητέρας του με το θείο του, «βλέπει» το φάντασμα του νεκρού Βασιλιά και αποζητά δικαίωση για το νεκρό. Ο Άμλετ πραγματεύεται με λυρισμό και δραματικότητα διαχρονικά ζητήματα σχετικά με την πολιτική, την εξουσία, την ηθική και την απόσταση ανάμεσα στην ανθρώπινη διάνοια και την πραγμάτωση της. Θίγει ταυτόχρονα μια εpωτική και μια οικογενειακή τραγωδία, αναφέρεται στη φιλοσοφία, τη μεταφυσική, την ψυχολογία και φτάνει να σχολιάσει ακόμη και την ίδια τη θεατρική τέχνη.
Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη λειτουργία της σελίδας μας Περισσότερα
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.