Αν πατήσετε …καρφί μην ανησυχείτε- Η τεχνολογία φροντίζει για εσάς

Είστε έτοιμοι να ξεφύγετε λίγες ημέρες πριν το 15αύγουστο. Έχετε ετοιμασθεί ψυχολογικά, έχει ετοιμάσει τις αποσκευές σας και είστε έτοιμοι να αποχαιρετήσετε το …σπίτι σας.

Τα έχετε μελετήσει όλα για να μην έχετε δυσάρεστες εκπλήξεις. Όλα εκτός από ένα …καρφί.

Μην απελπίζεστε. Οι  κατασκευαστές ελαστικών βρήκαν μια λύση για να μην ταλαιπωρείστε .

Το μεγάλο πρόβλημα όχι μόνο για τις γυναίκες αλλά και για τους άνδρες οδηγούς είναι η αλλαγή ελαστικού και μάλιστα όταν βρίσκονται μακριά από τα σπίτια τους. Για φαντασθείτε να αναγκασθείτε να αλλάξετε το ελαστικό σας στο δρόμο για το Καρπενήσι και να γεμίσετε  πουκάμισο και παντελόνι με λάσπες και χώματα.

Βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών –μην γελάσετε – δεν γνωρίζει αν έχει το αυτοκίνητο τους ρεζέρβα η κίτ επισκευής. Ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών που δεν γνωρίζει τι έχει ψάχνει για τη ρεζέρβα στο πορτμπαγκάζ και όταν δεν τη βρει ανοίγει το …καπό της μηχανής.

Θα πείτε.

Έλα αυτό δεν γίνεται.

Σταματήστε ένα φορτηγάκι από αυτά που κυκλοφορούν με την οδική βοήθεια, ρωτήστε τους οδηγούς και θα ακούσετε τις πιο απίθανες ιστορίες. Ψάχνουν να βρουν τη ρεζέρβα κρυμμένη ακόμη και κάτω από τον κινητήρα.

Ας πάμε και σε ένα άλλο σοβαρό κεφάλαιο που λέγεται αλλαγή ελαστικού. Οι περισσότεροι οδηγοί  αγνοούν πως γίνεται μια αλλαγή ελαστικού ενώ στη δύσκολη στιγμή δεν ξέρουν ούτε που βρίσκεται ο γρύλος.

Βέβαια το μεγαλύτερο ποσοστό -στα καινούργια αυτοκίνητα- δεν έχει ρεζέρβα. Οι εταιρίες υποστηρίζουν ότι αντικαθιστούν τη ρεζέρβα με κίτ επισκευής για εξοικονομήσουν χώρο. Η αλήθεια είναι ότι εξοικονομούν και χρήμα.

Οι αντιπροσωπείες οφείλουν όταν κάποιος αγοράζει ένα αυτοκίνητο, να κάνουν μια τυπική παρουσίαση στον πελάτη έτσι ‘ώστε να γνωρίζει ποια είναι η χρησιμότητα του κιτ επισκευής ελαστικών.

Οι εταιρίες ελαστικών γνωρίζουν το μεγάλο πρόβλημα των οδηγών.Στην προσπάθεια τους να κάνουν ακόμη ευκολότερη τη ζωή των οδηγών κατασκεύασαν ελαστικά με ειδικά πέλματα έτσι ώστε αν ένα ελαστικό «πατήσει» ένα καρφί να μην …ξεφουσκώνει. Για παράδειγμα η  Bridgestone εφαρμόζει την τεχνολογία παθητικής ασφάλειας DriveGuard.

Για παράδειγμα αν πατήσετε ένα καρφί η ακόμη και αν προξενήστε ζημιά στο πλαϊνό πέλμα του ελαστικού θα μπορείτε χωρίς κανέναν κίνδυνο  να συνεχίσετε το ταξίδι σας για τουλάχιστον 80 χιλιόμετρα μέχρι να βρείτε ένα βουλκανιζατέρ.

Μπορείτε να ταξιδέψετε άφοβα για 80 χιλιόμετρα και να κινηθείτε με ταχύτητα έως και 80 χιλιόμετρα την ώρα. Αυτή η τεχνολογία βοηθάει αρκετά αυτούς που δεν θέλουν να ταλαιπωρηθούν στο δρόμο η να λερωθούν αν χρειασθεί μόνο τους να βγάλουν το γρύλο.

Σύμφωνα με τους ειδικούς η τεχνολογία παθητικής ασφάλειας DriveGuard, ακόμα και αν πατήσετε καρφί ή άλλο αιχμηρό αντικείμενο, σας εγγυάται ασφάλεια για τουλάχιστον 80 χιλιομέτρων.

Πως όμως το πέτυχαν αυτό. Χάρη στην υψηλής τεχνολογίας, κατοχυρωμένη πατέντα σχεδίασης με πτερύγια ψύξης αέρα, τα ελαστικά Bridgestone DriveGuard ανακατανέμουν τη θερμότητα και την τριβή αφού τρυπήσουν, έτσι ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να οδηγείτε ακόμη και μετά από την πλήρη απώλεια της πίεσης του αέρα. Δεν έχει σημασία αν ένα αιχμηρό κομμάτι γυαλιού κόψει το άκρο ή ένα μυτερό καρφί τρυπήσει το κεντρικό πέλμα. Μπορείτε να συνεχίσετε να οδηγείτε άφοβα. Θυμηθείτε ακόμη ότι η απόσταση οδήγησης αφού τρυπήσει το ελαστικό, μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το φορτίο του οχήματος, την εξωτερική θερμοκρασία και τη χρονική στιγμή ενεργοποίησης του συστήματος παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών (TPMS).

Υπάρχει και μια ακόμη νέα τεχνολογία που λέγεται ContiSeal. Πώς λειτουργεί αυτή η τεχνολογία; Οι κατασκευαστές λένε ότι είναι απλή σε λογική.Ένα κολλώδες, παχύρρευστο στεγανωτικό στρώμα διορθώνει τη ζημιά του πέλματος σε διάμετρο έως 5 mm. Παγιδεύει τον αέρα μέσα, κρατά το ελαστικό φουσκωμένο και έτσι συνεχίζετε το ταξίδι σας. Η τεχνολογία αυτή λειτουργεί ακόμη και αν το αντικείμενο διάτρησης αποσυνδεθεί. Τα ελαστικά ContiSeal έχουν στα πλαϊνά τους ένα ειδικό σύμβολο , είναι συμβατά με όλες τις διαθέσιμες ζάντες και τοποθετούνται με την ίδια ευκολία όπως όλα τα τυπικά ελαστικά εξοπλισμού. Τα περισσότερα προβλήματα στα ελαστικά προκαλούνται η από καρφί η από χτύπημα στα πλαϊνά (είτε σε πεζοδρόμιο είτε σε κάποια κοφτερή πέτρα).

Με τις νέες τεχνολογίες καταργούνται οι ρεζέρβες που πλέον θεωρούνται ξεπερασμένη λογική.

Αν πατήσετε …καρφί μην ανησυχείτε- Η τεχνολογία φροντίζει για εσάς gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: