Αναβαθμίσεις στελεχών στη Volvo Car Hellas

 

Η Volvo Car Hellas συνεχίζει τον οργανωτικό μετασχηματισμό της, χτίζοντας ένα μοντέρνο προφίλ λειτουργίας που θα υποστηρίξει την υλοποίηση της Παγκόσμιας Στρατηγικής του Ομίλου τα επόμενα χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Kωνσταντίνος Καπουτσής, σε συνέχεια της πετυχημένης πορείας του στη Διεύθυνση Πωλήσεων και Ανάπτυξης Δικτύου της Εταιρείας τα τελευταία 3 χρόνια, αναλαμβάνει τη θέση του Business & Retailer Development Manager. Ο κ. Καπουτσής διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον κλάδο του αυτοκινήτου σε θέσεις ευθύνης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό.

Ο κ. Χαράλαμπος Χαρίτος αναλαμβάνει τη θέση του Retail Sales Manager, καθώς και τη λειτουργία VOLVO SELEKT για τα επιλεγμένα μεταχειρισμένα του Επισήμου Δικτύου Volvo. Από το 2012 στη Volvo Car Hellas, εκτός από τη διαχείριση της προϊοντικής γκάμας και την προϊοντική εκπαίδευση του Επίσημου Δικτύου, ο κ. Χαρίτος είχε και την ευθύνη διαχείρισης σειράς από projects για τη δημιουργία και το λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών από τη Volvo Cars στην ελληνική αγορά (Volvo On Call, Volvo Online Ordering). Ο κ. Χαρίτος είναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το ΟΠΑ (ΑΣΟΕΕ) και έχει πολυετή προϋπηρεσία σε premium μάρκες αυτοκινήτου, στα τμήματα After Sales και Marketing.

Ο κ. Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas δήλωσε: “Και αυτές οι αλλαγές σηματοδοτούν μια νέα εποχή για τη Volvo Car Hellas.  Είμαι πολύ χαρούμενος που η ομάδα κρούσης της VCH, η οποία επιφορτίζεται με την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας στην Ελλάδα της Ηλεκτροκίνησης, αποτελείται από ανθρώπους με γνώσεις, όραμα και ήθος, όπως ο κ. Καπουτσής και ο κ. Χαρίτος.”

Η Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience στη Volvo Car Hellas 

Η κα Έλλη Παρασκευά ανέλαβε  επικεφαλής του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas. Η κα Παρασκευά  έχει την ευθύνη του Marketing, CRM & Data Analytics της εταιρείας. Διαθέτει εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, έχοντας σταδιοδρομήσει σε εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Συνδρομητικής Τηλεόρασης.

Ο κ. Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas, δήλωσε σχετικά: “Στη Volvo πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν από τον άνθρωπο και η εμπειρία του πελάτη είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Ο νέος ρόλος του Consumer Experience έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσής μας. Καλωσορίζουμε στην εταιρεία μας έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και γνώση στον τομέα του CRM. Θα θέλαμε να ευχηθούμε στην κυρία Παρασκευά καλή επιτυχία στο νέο της ρόλο.»

Αναβαθμίσεις στελεχών στη Volvo Car Hellas gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: