«Ερχομαι τέσσερις συνεχόμενες μέρες και αναγκάζομαι να φύγω καθώς μου λένε πως δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν», δήλωσε στο thebest Πατρινός, ο οποίος έχει υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία για να εξαργυρώσει το κουπόνι του ως δικαιούχος της ψηφιακής αλληλεγγύης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις 07.00 το πρωί έξω από γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, στο κέντρο της Πάτρας, βρίσκονταν 30 άτομα. Μάλιστα κάποιοι ανέμεναν από τις 06.00 το πρωί για να αποκτήσουν ένα λάπτοπ, τάμπλετ ή σύνδεση στο ίντερνετ. Οι υπάλληλοι τους ανακοίνωσαν γύρω στις 08.30 πως θα εξυπηρετηθούν μόνο 8 άτομα, καθώς τόσα είδη υπάρχουν διαθέσιμα. «Μας αντιμετωπίζετε σαν πρόβατα» φώναξαν κάποιοι έξω απο το κατάστημα.
Η διαδικασία για την απόκτηση των όσων προβλέπει η Ψηφιακή Αλληλεγγύη αποδεικνύεται σε κάποιες περιπτώσεις για γερά νεύρα…
Οι δικαιούχοι για την Ψηφιακή Αλληλεγγύη όπου έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα, από 04/02/2015 έως 30/06/2015 μπορούν να εισέρχονται στην ιστοσελίδα e-inclusion.gr και να εκτυπώνουν τον κωδικό που θα τους δίνει το δωρεάν λαπτοπ ή tablet αλλά και ίντερνετ, για 12 μήνες.
Δικαιούχοι του κουπονιού είναι όλοι οι ωφελούμενοι πολίτες, που αιτήθηκαν και έλαβαν το Κοινωνικό Μέρισμα και οι οποίοι, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό αρχείο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), κατοικούν σε μία από 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη), σύμφωνα με τη δηλωθείσα κατά την 31/12/2014 στο πληροφοριακό σύστημα “TAXISNET” και ισχύουσα διεύθυνση κατοικίας.
Γιάννης Πομώνης