Σύμφωνα με την έρευνα της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σeξουαλικότητας (ΕΜΑΣ) οι
ενημερωτικές εκπομπές, δηλαδή ειδήσεις, πολιτικές εκπομπές και μαγκαζίνο επηρεάζουν αρνητικά τη σeξουαλική διάθεση, ενώ αντίθετα οι εκπομπές με πιο «χαλαρό» περιεχόμενο, όπως τα reality, οι κουτσομπολίστικες, μεσημεριανές και σατιρικές εκπομπές, την ενισχύουν!
Φαίνεται πως η αγριότητα της σeξουαλικής επιθυμίας δεν έχει σχέση με τον πολιτικό και ξύλινο λόγο, ενώ αντίθετα η ερωτική λίμπιντος απογειώνεται με το επιπόλαιο και το ελαφρό της κοινωνικής ζωής.
Για να μιλήσουμε με αριθμούς:
Οι ειδήσεις, πολιτικά ρεπορτάζ και άλλες ενημερωτικές εκπομπές επηρεάζουν αρνητικά την ερωτική διάθεση σε ποσοστό 84%, ενώ επηρεάζουν θετικά μόνο το 16%.
Οι εκπομπές τύπου reality, κουτσομπολίστικες εκπομπές κι εκπομπές με πιπεράτα σχόλια ανεβάζουν την ερωτική διάθεση κατά 56%.
Τέλος οι χιουμοριστικές και σατιρικές εκπομπές έχουν εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό κατά 77%!
Ποιος, λοιπόν, ενημερώνεται για τη μείωση των μισθών και την Τρόικα και έπειτα έχει διάθεση για «κρεβάτι»;
Το απόφθεγμα του Ισπανού φιλοσόφου Ortega y Gasset αποδεικνύεται σοφό για τις μέρες μας: «προτιμώ να έχω μια στύση παρά μια σκέψη»!
seleo.gr-Lifestyle