Το Instagram έχει γίνει το πιο δημοφιλές μέσο και πλέον η «δύναμη» των celebrities μετριέται με βάση το πόσους fans έχουν εκεί. Μπορεί στην Ελλάδα λοιπόν να κρατούν τα σκήπτρα οι
Ανδρέας Γεωργίου και Ελένη Μενεγάκη, με 1.1 εκατομμύριο και 690 χιλιάδες followers αντίστοιχα, όμως στο εξωτερικό τα νούμερα είναι πολύ μεγαλύτερα και φυσικά τα ποσά που παίρνουν οι πιο δημοφιλείς Instagramers για να μοιράζοντα στοχευμένα φωτογραφίες, ασύλληπτα.
Το Federal Trade Commission λοιπόν της Αμερικής θεώρησε πως ο τρόπος με τον οποίον βγάζουν χρήματα οι celebrities μέσα από τους λογαριασμούς τους στο Instagram θα πρέπει να αλλάξει. Σύμφωνα με το FTC λοιπόν όταν κάποιος πληρώνεται για να διαφημίσει ένα προϊόν θα πρέπει να είναι ξεκάθαρος ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται με αυτό. Είναι αθέμιτο, όπως υποστηρίζει, να παρουσιάζεται ένα προϊόν ως προσωπική επιλογή του εκάστοτε influencer ενώ στην πραγματικότητα το έχει επιλέξει επειδή απλώς πληρώνεται για να το κάνει.
Έτσι για να μην προχωρήσει το Instagram ακόμα και σε διαγραφή τον επίμαχων λογαριασμών θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο το πότε μιλάμε για ένα διαφημιστικό post και πότε για μια πραγματικά προσωπική επιλογή. Μάλιστα η σύσταση έγινε σε πάνω από 40 celebrities (ανάμεσά τους οι Naomi Campbell, Sofia Vergara, Heidi Klum, Victoria Beckham, Lindsay Lohan, Kourtney Kardashian, Scott Disick, Zendaya και Jennifer Lopez) που είχαν στους λογαριασμούς τους τέτοιου είδους posts, αλλά και στις εταιρείες που συνδέονται μαζί τους (όπως οι Adidas, Chanel, Chiara Ferragni Collection, Johnson & Johnson, Yves Saint Laurent και Puma) με αποτέλεσμα πολλά από αυτά να κατεβουν τελικά.
Τελικά λοιπόν οι influencers αυτοί θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν το hashtag #ad σε κάθε πληρωμένο post ενώ όπως υπογράμμισε το FTC, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούν όλοι όσοι απλώς μοιράζονται τα αγαπημένα τους προϊόντα στο δημοφιλές μέσον.
seleo.gr-Lifestyle