Αν το θέλετε, πλέον μπορείτε να έχετε την προσωπική σας πρόβλεψη στην οθόνη του κινητού σας, κατεβάζοντας την εφαρμογή (application) στο «έξυπνο» κινητό σας!
Η εφαρμογή, ιδέα του Κώστα Κούκουλη, υπεύθυνου καταστημάτων εστίασης (καφέ) στη Θεσσαλονίκη έχει ήδη 9.580 downloads, εκ των οποίων τουλάχιστον τα 6.000 αντιστοιχούν σε ενεργούς χρήστες, όπως λέει ο ίδιος στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η διάθεση της εφαρμογής στο Play Store (προς το παρόν διατίθεται μόνο για android και σύντομα και για iphone) έγινε τον περασμένο Ιούλιο και το app διατίθεται, πέρα από τα ελληνικά, σε αγγλικά, τουρκικά και αραβικά.
Όπως τόνισε ο κ. Κούκουλης, η εφαρμογή έχει χρήστες στην Ελλάδα, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Αγγλία, την Αυστραλία και την Κύπρο και, σε αντίθεση με τα έμφυλα στερεότυπα και προκαταλήψεις, οι άντρες -είτε από την Ελλάδα είτε από χώρες του εξωτερικού- συνιστούν πολύ μεγάλο ποσοστό των χρηστών της εφαρμογής.
Θέματα κυρίως οικονομικής φύσεως είναι αυτά που απασχολούν τον αντρικό πληθυσμό που «κατέβασε» την εφαρμογή. Η ανεργία, η οικονομική κρίση, η ανασφάλεια και η κατάρρευση του προτύπου του άντρα του κουβαλητή είναι -κατά τον κ.Κούκουλη- οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν τους άντρες να θέλουν να μάθουν τι τους επιφυλάσσει το μέλλον.
Η διαδικασία είναι απλή: Μόλις ο χρήστης «κατεβάσει» και ανοίξει την εφαρμογή και την συνδέσει με το προφίλ του στο Facebook, λαμβάνει δώρο 30 μονάδες. Στη συνέχεια, διαλέγει μία από τις δέκα καφετζούδες, η οποία ανάλογα με τη πείρα της «χρεώνει» διαφορετικές μονάδες. Οι φωτογραφίες του φλιτζανιού εξετάζονται σύμφωνα με χιλιάδες σύμβολα και σχηματισμούς βάσει της εμπειρίας των καφετζούδων.
Οι προβλέψεις βγαίνουν ειδικά για τους χρήστες(ανάλογα με τις προσωπικές πληροφορίες που παρέχουν). Μόλις οι δωρεάν μονάδες εξαντληθούν, ο χρήστης μπορεί να τις ανανεώσει μέσω της εφαρμογής και της Google.
Άνθρωποι όλων των ηλικιών, που επιλέγουν την «κλασική οδό» και πηγαίνουν στα καταστήματα για να τους διαβάσουν το φλιτζάνι πληρώνοντας 2,5 ευρώ, αναζητούν απαντήσεις για το τι τους επιφυλάσσει το μέλλον. Βέβαια, δεν λείπουν κι εκείνοι που αποζητούν «έναν καλό λόγο, μία μορφή υποστήριξης στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν» λέει ο κ. Κούκουλης αναφερόμενος σε παραδείγματα πελατών που επισκέπτονται σχεδόν καθημερινά τα καταστήματα, λέγοντας στο προσωπικό πως «είναι η φθηνότερη ψυχανάλυση που θα μπορούσαμε να έχουμε».
Ο χρήστης, με μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο, εντοπίζει εφαρμογές για «διάβασμα» του φλιτζανιού, ιστοσελίδες και λεξικά καφεμαντείας, οδηγίες για το πώς μπορεί κάποιος να διαβάσει το δικό του φλιτζάνι, αλλά και παρόμοιες πρακτικές: Αυγομαντεία, κηρομαντεία, ενόραση φωτογραφίας και άλλες πρακτικές. Ορισμένες απ’ αυτές τις «υπηρεσίες» έχουν υψηλότερο κόστος (20-40 ευρώ), σε σχέση με το «διάβασμα» του φλιτζανιού.
texnologia
Tags: Ειδήσεις