Μια εβδομάδα μετά από το γκραν πρι στη Γερμανία με τα αλλεπάλληλα πιτ στοπ, η F1 μεταφέρεται την Κυριακή στην Ουγγαρία στην πίστα Ουγκαρόρινγκ που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα έξω από την Βουδαπέστη.
Το Ουγγαρόρινγκ είναι μια πίστα με πολλές στροφές, οι περισσότερες από αυτές αργές και σε αλληλουχία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά να δουλεύουν συνεχώς και δεν προλαβαίνουν στις ευθείες να κρυώσουν. Για το λόγο αυτό η Pirelli επέλεξε για την Ουγγαρία τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας. Δηλαδή ως σκληρή γόμα τη C2, ως μέση γόμα τη C3 και ως μαλακή γόμα τη C4.
Η γόμα C2 (σκληρή για την Ουγγαρία) είναι στην πράξη λίγο πιο μαλακή από τη μέση του 2018. Χρησιμοποιείται συχνά ακόμη κι όταν αποτελεί την πιο σκληρή επιλογή. Σε 9 από τους 11 αγώνες έως τώρα, έχουν χρησιμοποιηθεί και οι τρεις επιλεγμένες γόμες.
Οι ομάδες επιλέγουν ρυθμίσεις με μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές για υψηλή κάθετη δύναμη, ώστε τα μονοθέσια ν’ αντιμετωπίσουν τις αλλεπάλληλες στροφές. Η μηχανική πρόσφυση των ελαστικών είναι εξίσου σημαντική στο γεμάτο στροφές Ουγγαρόρινγκ.
Η φθορά των ελαστικών και η πτώση απόδοσης είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η φετινή επιλογή γομών είναι ανάλογη της περσινής όπου είχε επιλεγεί μέση, μαλακή και πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Η μέση θερμοκρασία είναι συνήθως από τις υψηλότερες της σεζόν. Αυτό όχι μόνο αυξάνει την πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης αλλά δυσκολεύει και τη ζωή των οδηγών. Εξαιτίας της χαμηλής μ.ω.τ. δεν υπάρχει ικανοποιητική ροή αέρα στο μονοθέσιο και επιπλέον η διαμόρφωση της περιοχής του Ουγγαρόρινγκ είναι μια απάνεμη κοιλάδα με βουνά τριγύρω.
Πέρυσι ο νικητής του αγώνα, Lewis Hamilton, ακολούθησε στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε την πάρα πολύ μαλακή γόμα με τη μαλακή στον 25ο γύρο σε σύνολο 70.
Από το επεισοδιακό Χοκένχαιμ στο γεμάτο στροφές Ουγκαρόρινγκ gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto