Γύρω στους 1,15 εκατομμύρια χρήστες επισκέφθηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday τη διαδικτυακή πλατφόρμα Skroutz, καταγράφοντας αύξηση 65% συγκριτικά με μια κανονική Παρασκευή.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η πλατφόρμα, οι χρήστες πραγματοποίησαν πάνω από 1,6 εκατ. αναζητήσεις. Αντίστοιχα, αυξημένη ήταν και η συνολική επισκεψιμότητα της σελίδας κατά 93,5%, αφού καταγράφηκαν 1,9 εκατ. επισκέψεις και 16 εκατ. προβολές σελίδων.
Μόνο το 8,5% των αγορών της Black Friday ήταν φθηνότερες, καθώς το 90,3% ήταν σε παρόμοιες τιμές, ενώ το 1,2% σε ακριβότερες
Κατά τα επίσημα στοιχεία, συνολικά, από όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του Skroutz κατά την εβδομάδα της Black Friday 2019, μόνο το 8,5% αγοράστηκε φθηνότερα και το 90,3% αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή. Το υπόλοιπο 1,2% αγοράστηκαν ακριβότερα!
Συγκριτικά με το 2018, οι φετινές εκπτώσεις κατά την Black Friday ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολό τους. Πέρυσι, το 15% των προϊόντων αγοράστηκαν φθηνότερα, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια αναλογικά με φέτος.
Οι μεγαλύτερες εκπτώσεις
Οι κατηγορίες προϊόντων Υγείας και Ομορφιάς και Χόμπι — Αθλητισμός είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και έτσι κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα σε σχέση με την κανονική τους τιμή. Στον αντίποδα, στην Τεχνολογία και τα είδη Σπιτιού – Κήπου, υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής των προϊόντων, άρα δεν υπήρξε σημαντικό όφελος αγοράς.
Οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω από 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με έκπτωση, ενώ οι αγορές σε sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες, από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.
oikonomia
Tags: Ειδήσεις