Άρεσε σε αγωνιζόμενους και θεατές η ανάβαση Μοσχοκαρυάς

Η υψηλή θερμοκρασία ταλαιπώρησε τους αγωνιζόμενους στην SEAJETS 19η Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς

Στη θεαματική και κατά κάποιο τρόπο νοσταλγική επιστροφή της Ανάβασης Μοσχοκαρυάς στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, μετά από οκτώ χρόνια, νικητής στην Κατηγορία Ν αναδείχθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Evo IX), ταχύτερος στην Κατηγορία Α ήταν ο Γιώργος Κυρίτσης  (Mitsubishi Lancer Evo VII), την Κατηγορία Ε κέρδισε ο Παρασκευάς Φούρλας (Honda Civic) και τη Formula Saloon ο Αποστόλης Κυριακούδης (Nissan 200SX).

Τους αγωνιζόμενους της SEAJETS 19ης Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς, 5ου αγώνα Πανελληνίου Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδας, υποδέχθηκε μια ηλιόλουστη μέρα στην κοιλάδα του Σπερχειού. Προς το μεσημέρι η άνοδος της θερμοκρασίας δυσκόλεψε το έργο τους, όμως δεν στάθηκε ικανή να εμποδίσει την πλειοψηφία των οδηγών να βελτιώσουν στο δεύτερο σκέλος τους χρόνους τους — κάτι που, αναμφίβολα, οφείλεται και στη γόμα που είχε στρωθεί στην άσφαλτο από την πρώτη ανάβαση.

Λίγο έξω από τα όρια των Στυρφάκων και από το Service που -με την αμέριστη τεχνική βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, διά της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας- φιλοξενήθηκε στη σκιά της καινούριας σιδηροδρομικής γέφυρας, η διαδρομή των 3,3 χιλιομέτρων καλύφθηκε από τους αγωνιζόμενους σε χρόνο μεταξύ δύο και τριών λεπτών. Πολλοί εξ αυτών, πάντως, επέλεξαν με θεαματικές πλαγιολισθήσεις να προσφέρουν θέαμα στους θεατές, αντί να κυνηγήσουν τον απόλυτο χρόνο.

Στην αφετηρία του αγώνα παρουσιάστηκαν 20 από τα 21 αυτοκίνητα, καθώς ένα μικρό ατύχημα στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου προκάλεσε ζημιά στο Skoda Fabia του Σάββα Ποτουρίδη, η οποία δεν ήταν εφικτό να επιδιορθωθεί μέχρι το σημερινό αγώνα — με αποτέλεσμα να μην εκκινήσει. Κατά τα άλλα, και στις τέσσερις κατηγορίες του αγώνα -Ν, Α, Ε και Formula Saloon- οι νικητές Γιάννης Ποτουρίδης, Γιώργος Κυρίτσης, Παρασκευάς Φούρλας και Αποστόλης Κυριακούδης αντίστοιχα, πέτυχαν και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο.

Στην Κατηγορία Ν, πίσω από τον Ποτουρίδη, που φυσικά ήταν ο νικητής και της Κλάσης Ν4 με συνολικό χρόνο των δύο περασμάτων 4:25.76, τερμάτισε ο Νικόλαος Ζιώβας (Mitsubishi Lancer Evo IX) της ίδιας κλάσης. Ο τρίτος της κατηγορίας Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC), ηταν ο πρώτος της Κλάσης Ν3, ενώ την πεντάδα της Κατηγορίας έκλεισαν ο Αγαμέμνων Τσακωνίτης (Subaru Impreza) και ο Ανδρέας Ντούσιας (Peugeot 106 Rallye).

Στην Κατηγορία Α δεν υπάρχουν πολλά να ειπωθούν, καθότι υπήρχε μόνο η συμμετοχή του Κυρίτση στην Α8 και του Μίλτου Πλατώνη στην Α5, ο οποίος έδωσε το παρόν στη Μοσχοκαρυά και για να ρυθμίσει το νέο του Toyota Yaris.

Πίσω από τον Φούρλα, που μαζί με τη νίκη της Κατηγορίας Ε φυσικά βγήκε νικητής της μάχης έξι αγωνιζόμενων στην Κλάση Ε11, τερμάτισε ο Δημήτρης Πλακούτσης (Peugeot 206 RC GTi 1800) επίσης της Ε11, ενώ ο τρίτος της Κατηγορίας Ανδρέας Γρηγορόπουλος (Peugeot 206 RC GTi 1800) ήταν και ο νικητής της Κλάσης Ε10. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν οι Κωνταντίνος Αντωνίου και Παναγιώτης Αρμυριώτης με δύο Ford Escort RS2000. Στη συνέχεια, οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Corolla KE30) και Μάριος Πατονίδης (Citroen Saxo VTS) έκλεισαν την τριάδα της Ε10, και οι Γεώργιος Δήμος και Γεώργιος Μόσχος, με δύο Ford Escort, την εννιάδα της Ε.

Πολλοί αγωνιζόμενοι της Ε πάντως ακολούθησαν την προσέγγιση πιο θεαματικής οδήγησης, όπως και οι οδηγοί της εκρηκτικής Formula Saloon. Ο νικητής Κυριακούδης ήταν και νικητής της FST2, ενώ το βάθρο έκλεισαν οι δύο συμμετέχοντες της FSA, Αναστάσιος Δόμπρης και Σωτήρης Δήμος, με δύο πισωκίνητες BMW E30. Πίσω τους ακολούθησε το τετρακίνητο Audi A4 2.0 STW FS του Αχιλλέα Μποχώρη.

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Evo IX) — Νικητής Κατηγορίας Ν και Κλάσης Ν4

«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός. Για εμάς κύλησε όμορφα. Ήρθαμε να δούμε το αυτοκίνητο, να το τεστάρουμε για τους επόμενους αγώνες του πρωταθλήματος. Θεωρώ ότι βρισκόμαστε σε ένα πολύ καλό στάδιο και πιστεύω ότι αυτή η διαδρομή ήταν η απόλυτη για να κάνω αυτό που θέλω. Νομίζω ότι πρέπει να γίνεται πιο συχνά αυτή η Ανάβαση γιατί είναι πολύ τεχνική, γρήγορη, και είναι κρίμα να μην ενταχθεί και στο Πρωτάθλημα».

 

Νικόλαος Ζιόβας (Mitsubishi Evo IX) — 2ος Κατηγορίας Ν και Κλάσης Ν4

«Είναι πολύ μικρή [διαδρομή] η Ανάβαση για να έχει κανείς ένα καλό αποτέλεσμα μετά από μεγάλη αποχή. Ελπίζω να καθιερωθεί η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς γιατί είναι πάρα πολύ τεχνική, και οδηγικά πολύ ευχάριστη. Η Λέσχη εδώ πάντα προσπαθεί για το καλύτερο, και σε μικρούς και σε μεγάλους αγώνες. Θα ήθελα να πω να μείνει η Μοσχοκαρυά στο πρόγραμμα, και να μπει και στο Πρωτάθλημα το χρόνου. Ο Ποτουρίδης, που τρέχει σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς στις Αναβάσεις, σαφώς ήταν καλύτερος από εμάς και μείναμε δεύτεροι».

 

Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC) — 3ος Κατηγορίας Ν και 1ος Κλάσης Ν3

«Πρώτη φορά ήρθαμε στη Μοσχοκαρυά, πιο πολύ για να ξεσκουριάσουμε μετά από τη μεγάλη αποχή που είχαμε μετά την Ανάβαση Κύμης. Όλα πήγαν κατ’ ευχήν, και κατεβάζαμε διαδοχικά το χρόνο μας αρκετά με κάθε σκέλος. Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και η Λέσχη άξια, συγχαρητήρια σε όλους».

 

Γιώργος Κυρίτσης (Mitsubishi Lancer EvoVII) — 1ος Κατηγορίας A

«Σήμερα η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς μετά από πολλά χρόνια έγινε ξανά. Εγώ είχα τη διπλή χαρά να τρέξω κιόλας, μετά από πολλά χρόνια. Ήταν μια διαφορετική εμπειρία και όλα ήταν πολύ ωραία. Η οργάνωση υπήρξε άψογη και βέβαια να ευχαριστήσουμε τους φορείς, την Περιφέρεια και τον Δήμο, κι ελπίζουμε η Ανάβαση να ξαναγίνει του χρόνου και να είμαστε περισσότεροι».

 

Μίλτος Πλατώνης (Toyota Yaris) — 1ος Κλάσης A5

«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Είναι μια κλασσική Ανάβαση που κατά τη γνώμη μου κακώς δεν ήταν στο Πρωτάθλημα. Η Λέσχη είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη Λέσχη της Ελλάδας αυτή τη στιγμή και μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δεν επαναπαύεται στις δάφνες της όπως οι άλλες Λέσχες, προσπαθεί πάντα για το καλύτερο, είναι φιλόξενη και προσέχει όλους τους αγωνιζόμενους. Η κατηγορία δεν συμπλήρωσε και δεν είχαμε αντιπάλους — αντίπαλος ήταν ο δικός μας χρόνος και προσπαθούσαμε κάθε φορά να κάνουμε κάτι καλύτερο. Όλα καλά».

 

Παρασκευάς Φούρλας (Honda Civic) — 1ος Κατηγορίας Ε και Κλάσης Ε11

«Ο αγώνας μου άρεσε πάρα πολύ, και η οργάνωση της Α.Λ.Α.Λ. ήταν τέλεια. Είχαμε κάποια θέματα με την πρόσφυση, και γι’ αυτό κι οι χρόνοι μας ήταν ανεβασμένοι. Αλλά τέλος καλό, όλα καλά — είχα να τρέξω δύο χρόνια, και το απόλαυσα».

 

Δημήτρης Πλακούτσης (Peugeot 206 RC GTi 1800) — 2ος Κατηγορίας Ε, 2ος Κλάσης E11

«Είχαμε χρόνια να δούμε τη Μοσχοκαρυά — ωραία ήταν, λίγο γλιστερή στο πρώτο της σκέλος, αλλά όσο περνούσε η ώρα έφτιαχνε. Όλα κύλησαν καλά για όλους. Εμείς προετοιμάζουμε το αυτοκίνητο και ήρθαμε εδώ για να το εξελίξουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Ήταν ένα ωραίο και ήρεμο Σαββατοκύριακο».

 

Ανδρέας Γρηγορόπουλος (Peugeot 205 GTi) — 3ος Κατηγορίας Ε και 1ος Κλάσης Ε10

«Επέστρεψα μετά από τέσσερα χρόνια στο κάθισμα του οδηγού και στους αγώνες, μου έλειψαν πολύ και ευελπιστώ να συμμετάσχω του χρόνου κανονικά. Στην οργάνωση του αγώνα η Α.Λ.Α.Λ., της οποίας άλλωστε είμαι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου, έδειξε και πάλι τον καλό της εαυτό στην άψογη διοργάνωση του αγώνα. Ο χρόνος που έκανα προσωπικά με ικανοποίησε, και όλα κύλησαν καλά και για μένα και για όλους τους συμμετέχοντες. Ελπίζουμε του χρόνου η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς να μπει στο Πρωτάθλημα, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια».

 

Αποστόλης Κυριακούδης (Nissan 200SX) — 1ος Κατηγορίας Formula Saloon και 1ος FST2

«Προσωπικά δεν είχα ξανατρέξει στην Ανάβαση. Μου άρεσε πάρα πολύ, ήταν μια πολύ ωραία και πιστεύω τεχνική διαδρομή. Απ’ ό,τι είδα πήγαμε καλά στους χρόνους».

 

Αναστάσιος Δόμπρης (BMW E30) — 2ος Κατηγορίας Formula Saloon και 1ος FSA

«Ευχαριστούμε πολύ την Α.Λ.Α.Λ. Όλα πήγαν καλά σήμερα, από την οργάνωση, ο κόσμος ήταν υπέροχος και μας χειροκρότησε. Εμείς από το χώρο του Drift περισσότερο πήγαμε για το θέαμα, και ευχαριστούμε, όλους, πολύ».

 

Σωτήρης Δήμος (BMW E30) — 3ος Κατηγορίας Formula Saloon και 2ος FSA

«Η θρυλική Ανάβαση Μοσχοκαρυάς μετά από τόσα χρόνια επέστρεψε φέτος, ένας πολύ καλός αγώνας με πολύ καλή διοργάνωση. Ευτυχώς δεν είχαμε καμία εγκατάλειψη, και νομίζω ότι το ευχαριστήθηκαν και οι θεατές, ειδικά στη δική μας Formula Saloon. Ευχαριστούμε και τη Λέσχη και τους χορηγούς που βοήθησαν να γίνει ο αγώνας».

 

Άρεσε σε αγωνιζόμενους και θεατές η ανάβαση Μοσχοκαρυάς

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: