Διαθέτοντας τις κλασικές αρετές ενός Astra, όπως προηγμένες τεχνολογίες και διεθνώς αναγνωρισμένη ποιότητα, το νέο, αναβαθμισμένο και κομψό notchback είναι μία πιο προσιτή εναλλακτική πρόταση για τους οπαδούς μεσαίων οχημάτων τριών όγκων
H τέσσερις βενζινοκινητήρες (74 kW/100 PS – 132 kW/180 PS), εκ των οποίων οι τρεις διατίθενται και με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τρεις diesel (70 kW/95 PS – 96 kW/130 PS). Τα δύο υπεραποδοτικά Astra notchback 1.7 CDTI ecoFLEX με σύστημα Start/Stop και τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης συνδυάζουν ισχυρές επιδόσεις 81 kW/110 PS ή 96 kW/130 PS με κατανάλωση diesel, μόλις 3,7 lt/100 km που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 99 gr/km. Επιπλέον αυτών, στις αρχές της επόμενης χρονιάς αναμένεται η νέα γενιά του πολύ οικονομικού, ισχυρού και «πολιτισμένου» τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα SIDI ECOTEC της Opel με κυβισμό 1,6 λίτρων, υπερσυμπίεση και άμεσο ψεκασμό.
Το νέο Astra notchback sedan (Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.658/1.814/1.476 mm) έχει μεταξόνιο 2.685 mm και άφθονους χώρους στο εσωτερικό. Ο ανεξάρτητος χώρος αποσκευών προσφέρει 460 λίτρα – 90 λίτρα επιπλέον του πεντάθυρου μοντέλου. Με πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων 60:40, η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει τα 1010 λίτρα.
«Υιοθετώντας μία σπορ, κομψή σχεδίαση, το νέο Astra sedan δίνει νέα πνοή στην κατηγορία των τετράθυρων συμπαγών μοντέλων. Όπως όλα τα Astra, έχει εξελιχθεί στο Rüsselsheim και προσφέρει τεχνολογίες αιχμής σε συνδυασμό με αναγνωρισμένη ποιότητα» σχολιάζει ο CEO της Opel, Karl-Friedrich Stracke. «Το νέο Astra notchback είναι ένα ζωτικό στοιχείο της προϊοντικής μας επέλασης και παίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούμε. Πρόκειται για μία κομψή, πιο προσιτή εναλλακτική λύση έναντι πολλών τετράθυρων sedan της μεσαίας κατηγορίας, γι αυτό και διακρίνουμε σημαντικές προοπτικές πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη. Επίσης, θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου αγοράς μας σε βασικές αναπτυσσόμενες αγορές, όπου παρατηρείται ισχυρή ζήτηση για συμπαγή οχήματα με ανεξάρτητο χώρο αποσκευών».
Η ομάδα σχεδίασης της Opel χάρισε στο νέο Astra notchback μία απόλυτα κομψή και αεροδυναμική φόρμα. Η οροφή εκτείνεται με ελαφρά καμπύλη πάνω από την καμπίνα επιβατών, κατεβαίνει μέχρι το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και καταλήγει στην ανάγλυφη αεροδυναμική αεροτομή του πορτμπαγκάζ. Και επειδή η κεκλιμένη κολόνα C εκτείνεται βαθιά μέχρι την περιοχή του πορτμπαγκάζ, οπτικά κρύβει έξυπνα το μέγεθος του χώρου αποσκευών. Η χαρακτηριστική γραμμή που περνά από τις λαβές των θυρών γίνεται πιο έντονη όσο προχωρά προς τα πίσω, δημιουργώντας μυώδεις ώμους κάτω από τη βάση της κολόνας C και το πορτμπαγκάζ.
Με σπορ, κομψή σχεδίαση, κλασικές αρετές Astra και μία μεγάλη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών – μοναδικών ή πρωτοφανών για την κατηγορία – το νέο συμπαγές notchback της Opel απευθύνεται σε πελάτες με υψηλές προσδοκίες. Το Advanced Forward Lighting (AFL+) με προβολείς bi-xenon και ποικίλες προηγμένες λειτουργίες φωτισμού όπως μεταβλητή δέσμη φωτός, φωτισμό στροφών, φωτισμό διασταυρώσεων και υποστήριξη μεγάλης σκάλας αυξάνουν σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια. Το προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση στις επικρατούσες οδηγικές συνθήκες και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας – Standard, Tour για μεγαλύτερη άνεση και Sport mode για ταχύτερη απόκριση. Τα πολύ εργονομικά καθίσματα με πιστοποίηση AGR («AktionGesunderRückene.V») διατίθενται για τον οδηγό και το συνοδηγό παρέχοντας κορυφαία επίπεδα άνεσης.
Το νέο τετράθυρο sedan αποτελεί σημαντική προσθήκη στην τελευταία γενιά της επιτυχημένης οικογένειας μοντέλων Astra. Στη Δυτική Ευρώπη, κυρίως στη Γερμανία και την Ισπανία, οι ειδικοί μάρκετινγκ της Opel διακρίνουν ευκαιρίες αύξησης πωλήσεων για το νέο 4θυρο μοντέλο, αντιπροσωπεύοντας μία κομψή, πιο προσιτή λύση έναντι των μεσαίων sedan.
Tags: αυτόματο, Γερμανία, ζήτηση, Ισπανία, μοντέλο