«Οι Αθηναίοι μπορούν να μετακινούνται άφοβα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την παραδιδόμενη και παρακολουθούμενη στον χρόνο που εξαντλείται από τις συμβατικές υποχρεώσεις της Αττικό Μετρό υποδομή» ξεκαθαρίζει με ανάρτησή του στο Facebook ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, σχολιάζοντας το θέμα που ανέκυψε με την υγρασία στο μετρό.
«Όχι, δεν θα πνιγεί κανείς στους σταθμούς και τις σήραγγες του μετρό στην Γραμμή 3 από και προς Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά», συνεχίζει στην ανακοίνωσή του.
«Ο Σταθμός «Πειραιάς» που βρίσκεται κάτω από το επίπεδο της θάλασσας είναι απολύτως στεγανός. Ούτε αυτός, ούτε άλλος σταθμός εμφάνισαν υγρασίες. Όσο για την σήραγγα, μιλάμε για μικρές ποσότητες νερού, σημειακά, που ναι, δημιούργησαν κάποιες σκουριές στα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, που όμως διορθώθηκαν και διορθώνονται» προσθέτει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του Νίκου Ταχιάου:
«Όχι, δεν θα πνιγεί κανείς στους σταθμούς και τις σήραγγες του μετρό στην Γραμμή 3 από και προς Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.
Όχι, δεν υπάρχει κανένα ρίσκο για την ασφάλεια των μετακινούμενων από τα μικρά και επουσιώδη προβλήματα που συνοδεύουν την παιδική ηλικία του έργου της επέκτασης του μετρό.
Ναι, σε όλον τον κόσμο, οι προδιαγραφές έργων μετρό προβλέπουν και ανέχονται την εισροή υδάτων και γι’ αυτό ενσωματώνουν εξαρχής συστήματα παροχέτευσης και άντλησής τους. Και πάντως, ο Σταθμός «Πειραιάς» που βρίσκεται κάτω από το επίπεδο της θάλασσας είναι απολύτως στεγανός. Ούτε αυτός, ούτε άλλος σταθμός εμφάνισαν υγρασίες. Όσο για την σήραγγα, μιλάμε για μικρές ποσότητες νερού, σημειακά, που ναι, δημιούργησαν κάποιες σκουριές στα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, που όμως διορθώθηκαν και διορθώνονται. Μετά δε τις στεγανοποιήσεις, δεν επανεμφανίστηκαν διαρροές και σε κάθε περίπτωση, εδώ και τρεις μήνες έχει ζητηθεί από τον ανάδοχο να βρεθεί μόνιμη λύση για την περίπτωση αποτροπής τέτοιων φθορών της επιδομής σε μελλοντική επανάληψη του φαινομένου.
Ναι, πάντοτε όταν ξεκινά ένα μετρό βγαίνουν στην επιφάνεια οι παιδικές ασθένειες του, πολλές φορές και μετά το στάδιο των δοκιμών. Γι’ αυτό και ο κατασκευαστής του είναι υποχρεωμένος στον χρόνο της εγγύησης να αποκαθιστά τυχόν παραλείψεις ή αστοχίες. Η καταγραφή τους από τον λειτουργό του μετρό και η διά της Αττικό Μετρό Α.Ε. προώθησή τους προς τον ανάδοχο για όσο χρόνο φέρει αυτός την ευθύνη του έργου, είναι μία διαδικασία ρουτίνας. Οι παρεμβάσεις είναι άμεσες και εάν και όπου απαιτούνται, συνεχίζονται.
Ναι, η ασφάλεια είναι το Α και το Ω στις μετακινήσεις. Η Αττικό Μετρό Α.Ε. ποτέ δεν θα διακινδύνευε να παραδώσει προς λειτουργία (εν προκειμένω στην ΣΤΑΣΥ) ένα έργο χωρίς να έχουν προηγηθεί οι επιβαλλόμενες δοκιμές και πιστοποιήσεις. Και είναι σαφές: Καμία από τις βλάβες που καταγράφονται στο υπηρεσιακό έγγραφο που είδε το φως της δημοσιότητας, ούτε ο συνδυασμός τους αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια του μετρό. Οι Αθηναίοι μπορούν να μετακινούνται άφοβα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την παραδιδόμενη και παρακολουθούμενη στον χρόνο που εξαντλείται από τις συμβατικές υποχρεώσεις της Αττικό Μετρό υποδομή.
Είναι απολύτως κατανοητές και η ανησυχία του κοινού και η εγρήγορση των μέσων μετά το συγκλονιστικό δυστύχημα στα Τέμπη. Όμως, αποστροφές όπως «Τρόμος και για το Μετρό» ή (ψευδής) αναφορά σε εισροή νερού σε δύο σταθμούς, υπερβαίνουν κατά πολύ το μέτρο.
Εν πάση περιπτώσει, στην Αττικό Μετρό έχουμε αίσθηση της σοβαρότητας των περιστάσεων. Και σε ό,τι μας αφορά μπορούμε να συζητάμε με ψυχραιμία, ακρίβεια και ειλικρίνεια».
.
Πηγή: Protothema.gr