Στο προηγούμενο άρθρο αναφέραμε σχετικά με το ράλι στην Φινλανδία όπου το αλάνθαστο το πλήρωμα της Citroen Racing κέρδισαν τον αγώνα. Οι βρετανοί Μικ-Ναγκλ με το DS3 WRC, έκαναν ένα φανταστικό αγώνα. Από την αρχή δημιούργησαν μια απόσταση ασφαλείας από τους Λάτβαλα-Άντιλα με το VW Polo WRC και έκαναν το δικό τους αγώνα.
Πίσω όμως από τον αγώνα των οδηγών-συνοδηγών και εργοστασιακών ομάδων , παιζόταν ένας άλλος αγώνας, με την ομάδα της Michelin και την επιλογή των ελαστικών.
Για την ιστορία το Φινλανδικό Ράλι οργανώθηκε για πρώτη φορά το 1951 ως προκριματικός αγώνας για το Ράλι του Monte-Carlo. To 1973 ο συγκεκριμένος αγώνας καταχωρήθηκε στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωτάθλημα Ράλι και από τότε έγινε γνωστός παγκοσμίως χάρη στις υψηλές ταχύτητες των διαδρομών του και τα θεαματικά άλματα.
Το συνολικό μήκος του φετινού Neste Ράλι Φινλανδίας ήταν 1.370,66 km., από τα οποία τα 333,99 km. Έγιναν στις 24 ειδικές διαδρομές. Το 43% των ειδικών ήταν εντελώς νέες σε σύγκριση με τον περσινό αγώνα.
Το Service Park, όπως πάντα έγινε στην πανεπιστημιούπολη του Jyväskylä.
Για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του Φινλανδικού Ράλι, η Michelin Motorsport παρείχε επιλογές Η4 (σκληρή γόμα) και S4 (μαλακή γόμα) ελαστικών MICHELIN LTX Force ενώ τα πληρώματα της WRC2 χρησιμοποίησαν τα H90 και τα S80 .
Τα MICHELIN LTX Force S4 και H4 και Michelin Latitude H90 και S80
Διάσταση: 205/65 R15 (17/65-15)
Σκάλισμα: ασύμμετρο και κατευθυντήριο
Η χρήση των H4 και H90: σε «άγρια» και σκληρή επιφάνεια – στεγνό χώμα – θερμοκρασία:> 15ο C
Η χρήση των S4 και S80: σε βρεγμένο ή με υγρασία χώμα – θερμοκρασία : <15ο C
Η Michelin διέθεσε 1.780 ελαστικά για το Ράλι της Φινλανδίας (WRC: 720/ WRC2:800 / Junior WR
Αυλαία στη Φινλανδία- Ο αγώνας πίσω από τον αγώνα
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Φινλανδία