Αυλαία το απόγευμα στο Ράλι Σαρδηνίας–Προηγείται ο εκπληκτικός OttTanak

Σε λίγες ώρες πέφτει η αυλαία στο Ράλι της Σαρδηνίας και εκτός απροόπτου νικητές θα είναι οι Εσθονοί Ott Tanak-Martin Jarveoja με το Hyundai i20 N Rally1.

H μάχη εξελίσσεται ανάμεσα στα πληρώματα της Hyundai και της M Sport ενώ αυτή τη φορά η Toyota δεν ελπίζει σε τίποτα.


Kalle Rovanperä (FIN) Jonne Halttunen (FIN) Of team TOYOTA GAZOO RACING WRT are seen performing in shakedown during the World Rally Championship Italy in Alghero, Italy on 2,June // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202206020181 // Usage for editorial use only //

Το Ράλι Σαρδηνίας δεν πήγε καλά σε κανένα από τα πληρώματά της. Ο μόνος που κρατιέται ακόμη είναι ο Rovanpera ο οποίος γνωρίζοντας ότι η μάχη για τη νίκη χάθηκε από την 1η κιόλας ημέρα, τώρα κάνει αγώνα τακτικής. Λίγο πριν τελειώσει η χθεσινή ημέρα βρισκόταν στην 6η θέση και μετά την εγκατάλειψη από έξοδο των Adrien Fourmaux-Alexandre Coria ο Rovanpera είναι πέμπτος.

Σήμερα Σάββατο το πρόγραμμα είχε 8 ειδικές διαδρομές ( οι τέσσερις επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 131.82 χιλιομέτρων. Το γεγονός ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι αγωνιζόμενοι ήταν πάρα πολλά και δεν είχαν δικαίωμα για ενδιάμεσα σέρβις αυτό έφερε και αρκετές εκπλήξεις.

Η πρώτη μεγάλη αποχώρηση ήταν του Lappi ο οποίος είχε μια κουτή έξοδο στην πρώτη κιόλας ειδική της ημέρας (Σάββατο). Την Παρασκευή ήταν επικεφαλής του αγώνα και σήμερα είχαν πέσει οι ελπίδες της Toyota πάνω του. Όμως στην πρώτη πρωινή της ημέρας σε μια στροφή φρέναρε καθυστερημένα και η ατυχία του ήταν ότι στο φρενάρισμά του βρήκε κόντρα μια μεγάλη πέτρα. Βγήκε από το δρόμο και κατέστρεψε το μπροστινό του σύστημα. Ο Mikkelsen (Fabio EVO) που ερχόταν από πίσω του είπε ότι ο δρόμος ήταν γεμάτος από κομμάτια του Yaris.

Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1), πέρασαν στην  πρώτη θέση και άρχισαν να «χτίζουν» διαφορά από τους Craig Breen-Paul Nagle (Ford Puma Rally1) που έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα. Πίσω από το δίδυμο της Ford βρίσκονται οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 N Rally1) και ακολουθούν στην 4η θέση οι Pierre Louis Loubet-Vincent Landais (Ford Puma Rally1).

Έχουμε δηλαδή δύο Hyundai στην 1η και 3η θέση και δύο Ford στην  2η και 4η θέση. Κατά γενική ομολογία οι οργανωτές του αγώνα δεν ανταποκρίθηκαν σωστά στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ένα

Για ακόμη μια ημέρα, δυστυχώς, οι διοργανωτές ήταν αρνητικοί πρωταγωνιστές. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας ο νεαρός Adrien Fourmaux ( M-Sport Ford) είχε τη στιγμή του. Το αυτοκίνητο βγήκε από το δρόμο και ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά.

Το μοναδικό πλήρωμα της Toyota ,Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) κινούνται προσεκτικά. Δεν πιέζουν το αυτοκίνητο και περιμένουν κάποιο λάθος από τους αντιπάλους τους. Ένα τέτοιο λάθος έκανε ο Fourmaux. Ο Rovanpera κέρδισε μια θέση.

Μια άτυχη στιγμή είχαν οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1). Στο δεύτερο πέρασμα από την Tempio Pausania, τουμπάρισαν και βγήκαν εκτός αγώνα. Λίγη ώρα πριν ο Neuville φρέναρε μέσα στην ειδική όταν βρέθηκε μπροστά έναν σκύλος.

« Έχασα χρόνο αλλά τουλάχιστον δεν ακούμπησα το σκύλο» είπε ο Βέλγος αργότερα.

Έξοδο είχαν με το Yaris ο γιαπωνέζος T.Katsuta . Τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός του  A. Johnston δεν έπαθαν τίποτα και συνέχισαν τον αγώνα.

Η κατάταξη μετά το τέλος της χθεσινής ημέρας

Σήμερα 5 Ιουνίου ο αγώνας περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές ( SS18, SS19, SS20 και SS21) συνολικού μήκους 131,82 χλμ.

Αυλαία το απόγευμα στο Ράλι Σαρδηνίας–Προηγείται ο εκπληκτικός OttTanak gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: