Αύριο Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024, η BMW επιστρέφει στο Super Bowl με μια νέα διαφήμιση 60 δευτερολέπτων όπου θα προβάλει την ολοκαίνουργια γενιά της εμβληματικής BMW Σειράς 5.
Η καμπάνια θα παρουσιαστεί επίσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του TikTok, προκαλώντας τους δημιουργούς να δώσουν τη δική τους εκδοχή μιμούμενοι τον Walken.
Είναι η πρώτη 100% ηλεκτρική BMW i5. Η πλαισιωμένη από αστέρια διαφήμιση με τίτλο “Talkin’ Like Walken”, περιλαμβάνει μία ακόμα εμβληματική μορφή — το είδωλο του Χόλιγουντ, Christopher Walken — μαζί με την ηθοποιό Ashley Park (Emily in Paris, Beef, Joy Ride) και τον πολυβραβευμένο με GRAMMY παγκόσμιο σούπερ σταρ και πρωταγωνιστή της παράστασης στο ημίχρονο του Super Bowl LVIII, USHER.
Το σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων εκμεταλλεύεται την άμεσα αναγνωρίσιμη φωνή και τον χαρακτηριστικό τρόπο ομιλίας του Walken, ακολουθώντας τον ηθοποιό κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης ημέρας. Όλοι όσοι τον βλέπουν σπεύδουν να μιμηθούν τη φωνή και το στυλ του — από τον παρκαδόρο του ξενοδοχείου του και τον ράφτη του, μέχρι την makeup artist, και τον μπαρίστα του drive-through. Μπερδεμένος με το όλο σκηνικό, ο Walken εκνευρίζεται όλο και περισσότερο. Το αποκορύφωμα είναι μία τυχαία συνάντηση με τον USHER και τον Walken να ρωτά: «Δεν έχεις πουθενά αλλού να πας;». Το “Talkin’ Like Walken” προγραμματίζεται να προβληθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου τετάρτου του Super Bowl LVIII.
Ο Christopher Walken δήλωσε σχετικά για τη συνεργασία του με την BMW:
«Απόλαυσα πραγματικά τη συνεργασία με την BMW, είναι μια υπέροχη εταιρεία και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά. Ανυπομονώ να μοιραστώ τη δουλειά που κάναμε μαζί».
Ο USHER δήλωσε:
«Αποτελεί μέγιστη τιμή ζωής να εμφανίζομαι στο Super Bowl και είναι θαυμάσιο να συνεργάζομαι με την BMW. Η δημιουργία του διαφημιστικού σποτ ήταν μια ωραία εμπειρία και ελπίζω να το απολαύσετε όλοι».
Η κορυφαία διαφημιστική εταιρεία της BMW στις ΗΠΑ, Goodby Silverstein & Partners (GS&P), δημιούργησε την χιουμοριστική καμπάνια. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο δύο φορές υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης, Bryan Buckley, καταξιωμένος δημιουργός περίπου 70 διαφημίσεων που προβλήθηκαν στο Super Bowl. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο διάσημος κινηματογραφιστής, Hoyte van Hoytema (Oppenheimer και Interstellar).
«Όταν σκέφτεσαι την τέλεια διαφήμιση για το Super Bowl, αντιλαμβάνεσαι γρήγορα ότι υπάρχει μια συνταγή επιτυχίας», δήλωσε ο Marcus Casey, Επικεφαλής Marketing, BMW Β. Αμερικής. «Όχι ότι είναι εύκολο, αλλά αν ξεκινήσεις με ένα συναρπαστικό νέο προϊόν, έναν πρωτοκλασάτο σταρ του Χόλιγουντ, ένα σπουδαίο σενάριο και μια ταλαντούχα ομάδα, και προσθέσεις σε αυτό το μίγμα, την πολυτάλαντη Ashley Park και έναν παγκόσμιο σούπερ σταρ όπως ο USHER, έχεις τα συστατικά για ένα ξεκαρδιστικό, αξέχαστο σποτ».
Ενόψει του μεγάλου παιχνιδιού, η BMW κυκλοφόρησε δύο teaser για το σποτ. Το πρώτο, το «Agent», διακωμωδούσε την παράδοση των teasers των διαφημίσεων του Super Bowl με τον Walken να ρωτάει τον ατζέντη του γεμάτος περιέργεια: «Δηλαδή διαφημίζει μια διαφήμιση;». Ένα δεύτερο teaser με τίτλο «Singing» έδειχνε τον Walken να οδηγεί την ηλεκτρική BMW i5 ενώ ακούει την επιτυχία του USHER, “Yeah!”, προϊδεάζοντας για την εμφάνιση-έκπληξη του τραγουδιστή.
«Ο Christopher Walken είναι εμβληματικός, όπως και η Σειρά 5 της BMW. Ένα είδωλο που συνεργάζεται με ένα ακόμα, δημιουργώντας μια συνέργεια δύο θρυλικών μορφών. Περιμένεις όλη σου τη ζωή για να κάνεις μια τέτοια καμπάνια», πρόσθεσε ο Rich Silverstein, συμπρόεδρος και συνιδρυτής της GS&P. «Η πραγματικότητα είναι ότι όλοι λίγο πολύ μιμούνται τον Walken. Αλλά αυθεντικός είναι μόνον ένας».
Οι υπεύθυνοι της καμπάνιας εκτιμούν στο τέλος όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μιλούν σαν τον Walken – # TalkinlikeWalken.
Η BMW Σειρά 5 .
Πιο δυναμική από ποτέ, η ολοκαίνουργια όγδοη γενιά της BMW Σειράς 5 διατίθεται για πρώτη φορά με ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ως BMW i5. Εκτός από τη σπορ, κομψή σχεδίαση και τη χαρακτηριστική δυναμική συμπεριφορά των μοντέλων BMW, η νέα Σειρά 5 διαθέτει πληθώρα ψηφιακών καινοτομιών και τεχνολογικών εξελίξεων, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης εκδοχής του “Highway Assistant” της BMW, το οποίο προσφέρει, υπό το άγρυπνο βλέμμα του οδηγού, hands-free οδήγηση σε ταχύτητες έως 85 km/h, όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες και τα όρια ταχύτητας.
Αύριο βγαίνει στον αέρα η καμπάνια της BMW “Talkin’ Like Walken” gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, bmw, super bowl