Σημαντικό δεν είναι ότι η BMW ξεκίνησε άλλο ένα εργοστάσιο στο εξωτερικό. Σημαντικό είναι ότι 3.700 εργαζόμενοι στο Μεξικό απασχολούνται για την κατασκευή των μοντέλων σειρά 3 Sedan,σειρά 2 Coupé και M2. Και τώρα με το νέο εργοστάσιο η ανεργία στο Μεξικό θα μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Στην Ελλάδα τι κάνουμε; Εμείς κάνουμε απεργίες και διώχνουμε τις επενδύσεις.
Η συνεργασία του BMW Group με τους Μεξικανούς στη γραμμή παραγωγής στο San Luis Potosí ξεκίνησε το 2019. Περίπου 3.700 εργαζόμενοι κατασκευάζουν σήμερα τα σύγχρονα μοντέλα της BMW για την παγκόσμια αγορά. Οι Γερμανοί στο ίδιο εργοστάσιο ετοιμάζουν την παραγωγή της Neue Klasse.
Ταυτόχρονα γίνεται μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 800 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση της μεξικανικής μονάδας παραγωγής προκειμένου να δημιουργηθεί η κατασκευή μιας τοπικής μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης ενώ στο San Luis Potosí θα υπάρχουν χώροι κατασκευής αμαξωμάτων, συναρμολόγησης και logistics.
Το BMW Group κατασκευάζει ταυτόχρονα πέντε μονάδες συναρμολόγησης παγκοσμίως για μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς.
Η Neue Klasse θα παράγεται επίσης στο Μεξικό από το 2027 και μετά. Η κατασκευή του SAV οχήματος θα λανσαριστεί στο νέο εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen της Ουγγαρίας ως το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse στα τέλη του 2025, ενώ το Sedan θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο Μόναχο το 2026. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, επιπλέον η παραγωγική ικανότητα θα είναι διαθέσιμη στο Μεξικό — αρχικά, για το Sports Activity Vehicle. Η μελλοντική μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης στο εργοστάσιο του San Luis Potosí, που καλύπτει μια έκταση άνω των 80.000 τετραγωνικών μέτρων, είναι το κλειδί για την ενσωμάτωση της Neue Klasse στην εγκατάσταση παραγωγής.
Σύμφωνα με την αρχή «local for local», το BMW Group δημιουργεί τις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης παγκοσμίως όσο το δυνατόν πιο κοντά στα εργοστάσια παραγωγής οχημάτων. Εκτός από το San Luis Potosí, εγκαταστάσεις συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έκτης γενιάς κατασκευάζονται επίσης στο Debrecen (Ουγγαρία), στην Shenyang (Κίνα), στο Woodruff, κοντά στο Spartanburg (ΗΠΑ) και στο Irlbach-Straßkirchen (Κάτω Βαυαρία). Χάρη σε αυτή την προσέγγιση διασφαλίζεται η παραγωγή, ακόμη και σε περίπτωση απρόβλεπτων πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων. Οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις ενισχύονται επίσης, εξασφαλίζοντας θέσεις εργασίας. Οι μικρές αποστάσεις μειώνουν το ανθρακικό αποτύπωμα της παραγωγής οχημάτων.
Το BMW Group θα χρησιμοποιήσει τις πρόσφατα ανεπτυγμένες κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών του για πρώτη φορά στη Neue Klasse. Αυτό το τεχνολογικό άλμα θα αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα των κυψελών κατά 20% και θα βελτιώσει την ταχύτητα φόρτισης έως και 30%. Η αυτονομία θα επεκταθεί κατά 30%.
«Με αυτή την περαιτέρω ανάπτυξη του εργοστασίου μας, ετοιμαζόμαστε επίσης στο Μεξικό για το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς μοντέλων BMW. Ως ο πρώτος premium κατασκευαστής που παράγει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και μπαταρίες υψηλής τάσης στο Μεξικό, είμαστε πρωτοπόροι στον κλάδο μας και, ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να μειώνουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα», δήλωσε ο Harald Gottsche, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του εργοστασίου του BMW Group στο San Luis Potosí.
Εκτός από την ενσωμάτωση της συναρμολόγησης μπαταριών, πραγματοποιούνται και άλλες αλλαγές στο εργοστάσιο του San Luis Potosí.
« Η μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών στο San Luis Potosí θα ενταχθεί στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας. Μόνο για το νέο μας σύστημα e-drive έκτης γενιάς κατασκευάζουμε πέντε εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους», εξήγησε ο Milan Nedeljković, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για την Παραγωγή, κατά την έναρξη των εργασιών στο Μεξικό. Το BMW Group έχει δεσμευτεί στην αρχή «local for local» παγκοσμίως. «Η δημιουργία μονάδων συναρμολόγησης μπαταριών κοντά στις εγκαταστάσεις παραγωγής οχημάτων καθιστά την παραγωγή πιο συγκροτημένη».
Θα προστεθούν σχεδόν 20.000 τετραγωνικά μέτρα στο τμήμα αμαξωμάτων, με αποτέλεσμα η συνολική έκταση να ξεπερνά τα 90.000 m2. Οι χώροι συναρμολόγησης και logistics επεκτείνονται επίσης σχεδόν κατά 10.000 m2.
Ένας άλλος στόχος είναι να διπλασιαστεί η απόδοση των φωτοβολταϊκών συστημάτων. Η μονάδα επεξεργασίας λυμάτων έχει επίσης επεκταθεί, με μια επένδυση ύψους 3,3 εκατομμυρίων ευρώ αυξάνοντας σημαντικά την επαναχρησιμοποίηση των επεξεργασμένων λυμάτων.
Η Nicole Haft-Zboril, Επικεφαλής Διαχείρισης Ακινήτων στο BMW Group δήλωσε: «Σχεδιάζουμε να παράγουμε περισσότερο από το 20% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή — απευθείας στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου».
Όσον αφορά τον αποδοτικό εφοδιασμό με ενέργεια, το BMW Group χρησιμοποιεί εξειδικευμένες λύσεις με βάση τις εγκαταστάσεις του σε όλο τον κόσμο. «Στο Μεξικό, σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τα φωτοβολταϊκά συστήματα εντός του εργοστασίου, για να διπλασιάσουμε την παραγωγή από τα ηλιακά πάνελ», συμπλήρωσε η Nicole Haft-Zboril.
Το εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí ενισχύει τη δέσμευσή του στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, με στόχο να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι έχουν υψηλά προσόντα και είναι προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις του μέλλοντος. Η εκπαίδευση θα περιλαμβάνει θέματα όπως η ευαισθητοποίηση σε θέματα ασφάλειας στην παραγωγή συστημάτων υψηλής τάσης και στη χρήση της ρομποτικής στις διαδικασίες παραγωγής.
BMW: Ξεκίνησε στο Μεξικό η κατασκευή της μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, bmw, Μεξικό