Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να μην ολοκληρώθηκε, αλλά, από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη δεύτερη ημέρα του εθνικού μας αγώνα με το Skoda Fabia R5 με σημαντική διαφορά, η 2η θέση ήταν αρκετή για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ώστε να τους χαρίσει τον τέταρτο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους.
Ο Έλληνας οδηγός, γνωρίζοντας ότι με το Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και, ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, που επίσης απέφυγαν τα λάθη και, μετά τη χθεσινή τους ατυχία, όταν και εγκατέλειψαν από ηλεκτρικά, κατάφεραν να τερματίσουν στο βάθρο. Πίσω τους βρέθηκαν οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με ακόμα ένα Lancer, αλλά δέκατης γενιάς. Οι τελευταίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Νιώρα-Κακαλή με το Subaru Impreza N12, επικρατώντας στο τέλος στις λεπτομέρειες επί του πληρώματος του ιαπωνικού σεντάν. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κύπριοι Γιάνγκου-Παντελή με ακόμα ένα Lancer EVO IX, οι Παυλίδης-Πετρόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο και οι Ζούνης-Ιντζόγλου με το Subaru Impreza. Η νίκη στην κατηγορία F2 κατέληξε στα χέρια των Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, οι οποίοι και διπλασίασαν τις επιτυχίες τους, μετά τη χθεσινή που σημείωσαν στο πρώτο σκέλος.
10 ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος – ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος SKODA Fabia R5
«Από την αρχή του αγώνα δεν μας ενδιέφερε τόσο πολύ η θέση που θα βρισκόμασταν, αλλά οι χρόνοι που θα πραγματοποιούσαμε. Οι χρόνοι μας ήταν πολύ καλοί απέναντι σε εξαιρετικούς αντιπάλους που έχουν κατακτήσει τίτλους. Με δεδομένο ότι αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας για εμάς με το αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Βέβαια, δεν το χαρήκαμε όσο θα θέλαμε σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως ήταν σωστή τόσο η μείωση της χθεσινής ειδικής, όσο και η ακύρωση του υπόλοιπου σκέλους. Ευχαριστούμε πολύ το Lascaris Foundation για την ευκαιρία που μας έδωσε».
14 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος – ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Το μόνο που έχουμε να κρατήσουμε από αυτόν τον αγώνα είναι η κατάκτηση του τίτλου. Οι συνθήκες ήταν περίεργες καθώς δεν έχουμε συνηθίσει σε αυτές. Συγχαρητήρια στον Λάμπρο Αθανασούλα για την επίδοσή του, καθώς και σε όλα τα πληρώματα του αγώνα».
Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου.
Η συμμετοχή του Σιρδερίδη
Σε ένα δύσκολο, από άποψη καιρικών συνθηκών, Ράλλυ Ακρόπολις, ο Ιορδάνης Σερδερίδης ανταπεξήλθε στις απαιτήσεις και ολοκλήρωσε στη 10η θέση της κατάταξης. Οδηγώντας το Citroen DS3 R5 και υπό την καθοδήγηση του Βέλγου Fred Miclotte, ο Σερδερίδης στη δεύτερή του συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, πέτυχε το στόχο του και φάνηκε ενθουσιασμένος από την ατμόσφαιρα που επικράτησε στα βουνά.
«Οι συνθήκες οδοστρώματος που αντιμετωπίσαμε το διήμερο στις ειδικές ήταν απίστευτες με αποκορύφωμα την ειδική στο Κεφαλάρι. Η σημερινή βροχόπτωση δυσκόλεψε το έργο μας και πιστεύω πως σωστά η οργάνωση ακύρωσε τις εναπομείνασες διαδρομές.», δήλωσε ο Σερδερίδης που συνάντησε πολλή λάσπη σε όλες τις διαδρομές. Ο Καβαλιώτης οδηγός που εκπροσωπεί τη χώρα μας σε αγώνες του εξωτερικού, συμμετείχε στο Ράλλυ Ακρόπολις έχοντας ως στόχο να μπει στην 10άδα, κάτι το οποίο τελικά επετεύχθη: «Πέρυσι είχαμε τερματίσει στην 19η θέση στον ελληνικό αγώνα και φέτος σκοπός μας ήταν να τερματίσουμε μέσα στις θέσεις των βαθμών, κάτι το οποίο καταφέραμε. Είμαι αρκετά χαρούμενος, καθώς πετύχαμε όλους μας τους στόχους. Χαρήκαμε τον αγώνα, βελτιώσαμε την τεχνική μας στο χώμα, ειδικά στα γρήγορα κομμάτια, βελτιώσαμε το setup του αυτοκινήτου μας σε τέτοιες επιφάνειες και καταφέραμε να ανεβάσουμε το ρυθμό μας την Κυριακή. Θέλουμε ακόμα αρκετή δουλειά στα τεχνικά κομμάτια και θα δουλέψουμε πάνω σε αυτό στους επόμενους αγώνες.», τόνισε ο Σερδερίδης.
Στην επίτευξη των στόχων βοήθησαν και οι θεατές που σε κάθε ευκαιρία έδειχναν στην αγάπη προς το πρόσωπο του οδηγού: «Η αντιμετώπιση που είχαμε από τους θεατές ήταν φανταστική. Συνεχώς μας επευφημούσαν και μας χειροκροτούσαν, κάτι που με έκανε υπερήφανο και μου έδινε ώθηση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Τους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ελπίζω να ξανασυμμετάσχω σύντομα σε κάποιο ελληνικό ράλλυ. Ο συνοδηγός μου ακόμη δεν έχει πιστέψει τη “θερμή αγκαλιά” των Ελλήνων θεατών», τόνισε.
Επόμενος αγώνας για τον Σερδερίδη είναι το Ράλλυ Καταλωνίας που θα διεξαχθεί από τις 22 έως τις 25 Οκτωβρίου και αποτελεί τον 12ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto