Γυναίκες όπως η Keira Knightley, Ali MacGraw, Claudia Schiffer, Lily-Rose Depp, μεταξύ άλλων και το μοντέλο ποζάρουν στον φακό της Brigitte Lacombe, η οποία φωτογραφίζει τις 10 γυναίκες, σε ασπρόμαυρα πορτραίτα (φόρος τιμής στο χαρακτηριστικό ύφος του Karl Lagerfeld που συνήθως τραβούσε τις φωτογραφίες των διαφημιστικών campaigns του οίκου) με το iconic J12 ρολόι στους καρπούς τους.
Μαζί με το φωτογραφικό υλικό, οι γυναίκες αυτές γυρνούν βίντεο/ταινίες μικρού μήκους όπου μιλάνε για την καλύτερη ανάμνηση που έχουν από την Chanel.
«Μπορούμε να εξηγήσουμε ότι ο χρόνος είναι ένα εξαιρετικά προσωπικό ζήτημα, ενώ την ίδια στιγμή, είμαστε όλοι λίγο-πολύ πιο συνδεδεμένοι με την υποκειμενική εμπειρία που έχουμε με τον χρόνο», αναφέρει σχετικά ο Thomas de Pre de Saint-Maur, καλλιτεχνικός διευθυντής των αρωμάτων, ομορφιάς, κοσμημάτων και ρολογιών της Chanel. Πάνω σε αυτή την λογική έχουν βασιστεί και τα βίντεο της καμπάνιας, ενώ εξηγείται η διαφορετικότητα στις προσωπικότητες που επιλέχθηκαν για να πρωταγωνιστήσουν σ” αυτή.
«Δεν είναι ίδιες- η ιδέα προκύπτει από το γεγονός ότι έχουν ένα συγκεκριμένο αριθμό εμπειριών από τις διαφορετικές ηλικίες, διαφορετικές κουλτούρες και τις διαφορετικές εμπειρίες ζωής, και παρ” όλα αυτά υπάρχει κάτι που τις συνδέει: η προϊστορία που έχουν με την Chanel», συνέχισε λέγοντας.
Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή αυτή για τον οίκο και το θρυλικό J12 ρολόι, μία που η Chanel αποφάσισε να γιορτάσει με ένα cocktail party στο Παρίσι.
Την Παρασκευή, οι Lily-Rose Depp, Naomi Campbell, Keira Knightley ) και οι υπόλοιπες γυναίκες/μούσες της καμπάνιας, παρευρέθηκαν στην Place Vendome, που διεξήχθη το event, με σκοπό να γιορτάσουν την επέτειο των 20 χρόνων του κλασικού ρολογιού της Chanel.
Κεντρική φωτογραφία: www.instagram.com/naomi/
Moda