Πίσω από κάθε επιτυχημένο εξώφυλλο περιόδου υπάρχει και μια ενδιαφέρουσα ιστορία πίσω απ” αυτά.. Δείτε τα και διαβάστε την ιστορία τους.
«Φέτος περισσότερο από ποτέ» γράφει το TIME, «ζήσαμε την κυριαρχία του Εξωφύλλου. Πολλά εξώφυλλα έγιναν πρώτη είδηση και προκάλεσαν συζητήσεις. Για να φτιάξουμε το Top 10 μας είδαμε χιλιάδες, από ειδησεογραφικά και σελέμπριτι μέχρι μόδας και αθλητισμού…».
Vanity Fair, Ιούλιος 2015
Λέει η φωτογράφος Annie Leibovitz:
H Caitlyn δεν είχε κυκλοφορήσει καθόλου για εβδομάδες πριν τη φωτογράφησή μας – ζει σε ένα απομονωμένο σπίτι στους λόφους του Μαλιμπού και εκεί πήγαμε για να την τραβήξουμε. Δεν ήξερα τι ακριβώς να περιμένω, αλλά το όλο σκηνικό με ενέπνευσε και με «οδήγησε» πολύ. Η φωτογράφηση ήταν ένα μείγμα ερευνητικής δημοσιογραφίας και περφόρμανς αρτ. Είχαμε στήλη ένα φορητό στούντιο στο γκαράζ του σπιτιού της, αλλά οι περισσότερες εικόνες τραβήχτηκαν στα δωμάτια του σπιτιού της. Αξιοποιήσαμε το υπνοδωμάτιο, το μπάνιο, και βέβαια τα μεγάλα παράθυρα με θέα τη θάλασσα.
Δεν επινόησα ένα νέο πρόσωπο μέσα απ” τις φωτογραφίες μου. Ο Μπρους ήταν ακόμα εκεί, καθώς η Κέιτλιν αναδυόταν. Όπως και με άλλους Ολυμπιονίκες που φωτογράφησα, η αυτοπεποίθησή της όλο και μεγάλωνε μετά από κάθε λήψη.
New York Magazine, Ιούλιος 2015
Λέει η Jody Quon, διευθύντρια του φωτογραφικού τμήματος του περιοδικού New York:
Αυτές οι γυναίκες έχουν κάτι κοινό. Τον Μπιλ Κόσμπι. Ένας άντρας, όλες αυτές οι γυναίκες και η υποψία πως υπάρχουν και αμέτρητες ακόμα (εξ ου και η άδεια καρέκλα). Έδειξαν δύναμη και κουράγιο με το ότι φωτογραφήθηκαν και είπαν την ιστορία τους για το πώς τις βίασε ο ηθοποιός, μετά από χρόνια που έκρυβαν ντροπιασμένες αυτό το μυστικό. Αυτό το εξώφυλλο έγινε η «σημαία» της αποκάλυψης των συνήθως σιωπηλών εγκλημάτων όπως είναι η σeξουαλική κακοποίηση. Και με το ξεκάθαρο μήνυμά του ελπίζουμε να εμπνεύσει και να βοηθήσει.
Condé Nast’s Traveler, Νοέμβριος 2015
Λέει ο φωτογράφος Pari Dukovic:
Είναι μεγάλη πρόκληση το να φτιάξεις μία αξιομνημόνευτη εικόνα μιας τόσο πολυφωτογραφημένης πόλης. Ειδικά το skyline της Νέας Υόρκης έχει αναδειχθεί με χιλιάδες διαφορετικούς τρόπους. Φανταστείτε όμως να το βλέπετε για πρώτη φορά, το σοκ, τον ενθουσιασμό και την αίσθηση του να βιώνεις μια πόλη που δονείται! Αυτό προσπάθησα να αιχμαλωτίσω και να μεταφέρω με την φωτογραφία μου.
Rolling Stone, Νοέμβριος 2015
Λέει ο φωτογράφος Theo Wenner:
Πριν φωτογραφήσω την Adele, έψαξα και είδα κάθε μία απ” τις φωτογραφίες που έχει βγει. Είναι εμφανές ότι είναι όμορφη. Πάντα είναι φτιαγμένη, μακιγιαρισμένη και έχει ένα «έτοιμο» λουκ. Όταν όμως μπήκε στο στούντιο με τη φόρμα της και με τα μαλλιά της ανακατεμένα, έδειχνε ακόμα πιο όμορφη και κουλ. Ήθελα να την φωτογραφίσω έτσι. Η φωτογραφία που βάλαμε τελικά στο εξώφυλλο ήταν η τελευταία που τράβηξα στο τέλος μιας μακράς ημέρας…
New York Times Magazine, Απρίλιος 2015
Λέει η διευθύντρια του φωτογραφικού τμήματος Kathy Ryan:
Το έργο στο εξώφυλλο το δημιούργησε ειδικά για μας ο Γάλλος εικαστικός JR. Είναι γνωστός για το πώς «κολλάει» τα τεράστια έργα τέχνης του σε διάφορα μέρη του κόσμου. Έφτιαξε μια γιγάντια εκδοχή της φωτογραφίας του (απεικονίζει έναν 20χρονο μετανάστη στις ΗΠΑ που ήρθε απ” το Αζερμπαϊτζάν) και την τοποθέτησε στο έδαφος του Flatiron Plaza. To πρωινό της 11ης Απριλίου, στις 4 πμ. ο JR και οι συνεργάτες του άρχισαν να κολλούν το έργο στο πεζοδρόμιο. Τους πήρε 3.5 ώρες (η εικόνα είχε κοπεί σε 62 λωρίδες χαρτιού). Αργότερα την ίδια μέρα, ανέβηκε στο ελικόπτερο και τράβηξε την φωτογραφία…
Harper’s Bazaar’s, Μάρτιος 2015
Λέει η Laura Brown, υπεύθυνη ειδικών πρότζεκτ του περιοδικού:
Μας αρέσει να ζητάμε απ” τους σελέμπριτι να κάνουν τρελά πράγματα. Επίσης μου αρέσουν οι φωτογραφίες απ” τα παρασκήνια της ταινίας τα Σαγόνια του Καρχαρία, με τον Σπίλμπεργκ να κάνει πλάκες μέσα στο στόμα του «καρχαρία». Φέτος είχαμε τα 40 χρόνια απ” την κυκλοφορία της ταινίας, οπότε φτιάξαμε έναν καρχαρία από υαλοβάμβακα κι η Ριάνα ξετρελάθηκε. Η φωτογραφία τραβήχτηκε απ” τον Norman Jean Roy στο Ενυδρείο της Τάμπα…
California Sunday Magazine, Aπρίλιος 2015
Λένε οι Leo Young και Jacqueline Bates, υπεύθυνοι του περιοδικού:
Το εξώφυλλο μας δείχνει πώς η θρυλική εταιρία ντιζάιν Ideo επανεφεύρει και φαντάζεται τον τρόπο που πεθαίνουμε. Συνήθως το συνδυάζουμε με θλίψη, ασχήμια και στεναχώρια. Όμως θέλαμε να δείξουμε κάτι άλλο. Η καλλιτέχνις Amy Friend χρησιμοποίησε μια ήδη υπάρχουσα φωτογραφία και επενέβη πάνω της ώστε να δημιουργήσει το τελικό αποτέλεσμα.
New York Times Magazine, Οκτώβριος 2015
Λέει ο φωτογράφος Erik Madigan Heck:
Πάντα με ενδιέφερε η μίξη της φωτογραφίας με την εικονογράφηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μετέτρεψα τη Νίκι Μινάζ σε κάτι σαν αντικείμενο του Warhol, σαν ένα πρόσωπο εμβληματικό που όλοι γνωρίζουν.
ΤΙΜΕ, Μάιος 2015
Λέει ο φωτογράφος Devin Allen:
To ότι έκανα το εξώφυλλο του TIME άλλαξε τη ζωή μου, ακόμα μου μοιάζει με όνειρο. Αλλά ήταν καλό και για την πόλη μου, δείχνοντας πώς μερικές φορές οι καθημερινοί άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα και να επηρεάσουν την ατζέντα. Πλέον βοηθάω νέους φωτογράφους στην περιοχή μου και προσπαθώ να βοηθήσω και την κοινότητά μου. Όταν τράβηξα τη φωτογραφία θεώρησα ότι ήταν απλώς μια ΟΚ φωτογραφία. Δεν φανταζόμουν ότι θα γινόταν τόσο εμβληματική.
ESPN (Body Issue), 2015
Λέει ο φωτογράφος Carlos Serrao:
Η Chantae McMillan είναι επταθλήτρια, οπότε ήθελα να βρω ένα μέρος που θα μπορούσε να μας κάνει όσα κάνει στα αθλήματά της. Πήγαμε στην έρημο, και δυστυχώς ήταν στα μέσα του καλοκαιριού, άρα είχε τρομερή ζέστη και όλοι υποφέραμε. Όλοι εκτός απ” την Chantae που ήταν πραγματικά πολύ άνετη!
seleo.gr-Lifestyle