Στην αρχή νομίζεις οτι βλέπεις ένα premium Diesel τζιν. Όταν ρίξεις μια πιο προσεκτική ματιά, φαίνονται οι λεπτομέρειες. Στο σημείο του τζιν που κάνεις cuffs στον αστράγαλο και ‘γυρίζεις το μπατζάκι’ ,εκεί εμφανίζεται το χρώμα. Η σχεδιαστική αυτή επιλογή της DIESEL έγινε για να προκαλέσει τις αντιδράσεις μας. Αυτή τη σεζόν, η DIESEL μας λέει «Pop Your Color».
Με 6 επιλογές για γυναίκες και 23 επιλογές για άνδρες, αυτή η συλλογή – στην αρχή – μπορεί να μοιάζει με άλλες. Ωστόσο, όπου υπάρχει ‘γδάρσιμο’ ή όπου γίνεται turn up στον αστράγαλο, το χρώμα ακτινοβολεί. Το «Pop Your Color» διατίθεται σε διάφορες αποχρώσεις, που κυμαίνονται από φθορίζον ροζ και κίτρινο έως έντονα κόκκινα και μπλε.
Η τεχνική για την επίτευξη αυτού του πολύχρωμου αποτελέσματος είναι ιδιαίτερα εφευρετική. Το χρώμα μέσα σε αυτά τα παντελόνια τζιν δεν είναι τυπωμένο, ούτε όμως παραδοσιακή βαφή. Αντ “αυτού,το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται μέσω μιας διαδικασίας αφρισμού. Ο αφρός απορροφάται απευθείας απο το ύφασμα για μια απαλή αίσθηση και ένα φυσικό αποτέλεσμα.
Η διαδικασία είναι τόσο καλοσχεδιασμένη και ακριβής ώστε, ακόμη και σε λευκό τζιν, ο εσωτερικός χρωματισμός δεν εμφανίζεται στο εξωτερικό του υφάσματος. Η μέθοδος εκτελείται με ακρίβεια, έτσι ώστε οι αποχρώσεις να εμφανίζονται μόνο στο εσωτερικό τμήμα του παντελονιού. Το χρώμα στο εξωτερικό βγαίνει μόνο στα σημεία όπου υπάρχουν γρατζουνιές και λειάνσεις και δίνει ένα πολύ φωτεινό αποτέλεσμα.
Για να προωθήσει αυτό το τζιν, η DIESEL δημιούργησε την καμπάνια «Pop Your Color«. Οι γυναίκες και οι άνδρες που εμφανίζονται, βρίσκονται σε έναν σουρεαλιστικό, ειρωνικό και παιχνιδιάρικο κόσμο, όπου το χρώμα ακολουθεί τις καθημερινές τους κινήσεις (φυσικά φορούν τζιν).
Τα σύννεφα γίνονται κόκκινα, πισίνες, Ροζ Neon.
Και ο λόγος; Για να προσθέσετε χρώμα όπου δεν υπήρχε, δίνοντας έμφαση τόσο στην αισιοδοξία όσο και στην ατομικότητα.
Info: Diesel Stores:
Golden Hall
Θεσσαλονίκη Αγ.Σοφίας 12
Χανιά
attica department stores
και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.
www.diesel.com
(?)
moda