Διάβασε ακόμη:
Όσο κι αν θεωρώ κάποιες φορές αναγκαίο το να δοκιμάζουμε τα ρούχα που πρόκειται ν” αγοράσουμε, όταν υπάρχουν e-shops όπως το ASOS ή αυτό της ZARA με ευκολόχρηστη πολιτική επιστροφής ρούχων και χρημάτων το να ψωνίσω από την ίδια συσκευή που ανεβάζω τις αγαπημένες μου φωτογραφίες στο Instagram, το βρίσκω τρομερά εξυπηρετικό. Γι” αυτό «υπάρχει» και η τεχνολογία εξ” άλλου; Για να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη σωστά; Και σαν second-hand maniac που είμαι τον τελευταίο καιρό, όταν η Μίνα Μπιράκου μου είπε για το Depop app, τότε μια αίσθηση χαράς κατέκλυσε τη σιδερένια μου καρδιά. Μια εφαρμογή στην οποία μπορείς να πουλήσεις και ν” αγοράσεις μεταχειριμένα ρούχα; Ο παράδεισος υπάρχει.
Δες ακόμη:
Με έτος ίδρυσης το 2011, το Depop όταν έκανε το ντεμπούτο του σε ένα tech κλιμα όπου apps όπως το Vinted και το Poshmark ήταν άξιοι ανταγωνιστές, παρ” όλα αυτά το γεγονός ότι η εν λόγω εφαρμογή έχτισε μια ολόκληρη κοινότητα για τους fashion lovers, είναι ο λόγος που ξεχώρισε. Το αποτέλεσμα; Να έχει μέχρι και σήμερα πάνω από 11 εκατομμύρια χρήστες.
Αρχικά, το Depop στόχευε στους millennials και της Γενιάς Ζ και πολύ σωστά έκανε, μιας αυτό το κοινό είναι «μαθημένο» στο να κάνει τέτοιου είδους fashion συναλλαγές μέσω του smartphone ή του laptop υπολογιστή τους.
«Οι νέοι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το κινητό τους και είναι συνηθισμένοι στις κοινωνικές πλατφόρμες δικτύωσης, βρήκαν την εφαρμογή πολύ εύκολη στη χρήση. Θέλαμε ακόμη, να δημιουργήσουμε μια κοινότητα γύρω απ” αυτό, να δημιουργήσουμε μια νέα εμπειρία, νέες τάσεις μέσα από τη δυνατότητα της “ανακάλυψης” ρούχων», δηλώνει σχετικά ο Simon Beckerman, ιδρυτής της εφαρμογής.
Αλλά πώς κατάφερε τελικά το app να γίνει αναπτυχθεί τόσο; Ο Beckerman δίνει την δική του εξήγηση: «Το 2011 δεν υπήρχαν εφαρμογές που μπορούσες να αγοράσεις και να πουλήσεις ρούχα. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα κλίμα που η νέα γενιά θα μπορούσε να ταυτιστεί, οπότε ήταν σαν το Instagram με ένα «buy» κουμπί».
Το Depop πλέον έχει τέτοια ανταπόκριση με αποτέλεσμα η εταιρία να έχει γραφεία στο Λονδίνο, το Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη και το Μιλάνο, ενώ μοντέλα όπως η Dita Von Teese και Emily Ratajkowski το χρησιμοποιούν ήδη.
Η CEO της εταιρίας, Maria Raga εξηγεί πώς εξελίσσουν διαρκώς την εμπειρία του χρήστη, ανάλογα με το προφίλ του. «Το Depop πρόκειται για μια καθοδηγούμενη fashion εφαρμογή και κοινότητα. Η ομάδα μας εξετάζει εξονυχιστικά τους χρήστες με νέα features τα οποία έχουμε δημιουργήσει αφότου τα ζήτησαν αρκετοί users. Για παράδειγμα, προσθέσαμε τη δυνατότητα μηνύματος το οποίο έδωσε την ευκαιρία στους χρήστες να επικοινωνούν αν έχουν πρόβλημα με κάποιο αντικείμενο ή αν θέλουν να ρωτήσουν αν τους κάνει ένα ρούχο, αν έχουν ένα συγκεκριμένο σωματότυπο».
Και ενώ η εφαρμογή κατάφερε από μια απλή start-up εταιρία να μετατραπεί σε μια fashion υπερδύναμη, οι υπεύθυνοί της βλέπουν πέρα από τα έσοδά που φέρνει. «Είναι μια κοινότητα δημιουργικών ανθρώπων», δηλώνει η Raga. «Έχω κάνει φίλους μέσα από το Depop. Κατάφερα να πληρώσω τις σπουδές μου, να ταξιδέψω και να κάνω πράγματα που διαφορετικά δεν θα μπορούσα να κάνω».
Μήπως να κάνουμε κι εμείς το ίδιο; Ένα ταξιδάκι παραπάνω το χρειαζόμαστε σίγουρα.
Moda