Η υπηρεσία i-bankpass της Εθνικής Τράπεζας διακρίθηκε στον τέταρτο διεθνή διαγωνισμό Distribution and Marketing Innovation Awards 2016 για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, που διοργανώνεται από το διεθνούς κύρους οργανισμό EFMA (www.efma.com), ο οποίος έχει ως μέλη περίπου 3.300 χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε 130 χώρες, σε συνεργασία με την εταιρεία Accenture, που δραστηριοποιείται σε πάνω από 120 χώρες, παγκοσμίως, παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής, στρατηγικής, τεχνολογίας και λειτουργικής στήριξης.
Η υπηρεσία i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κέρδισε το πρώτο βραβείο καινοτομίας στην κατηγορία Physical Distribution. Στις 10 κατηγορίες του διαγωνισμού κατατέθηκαν 460 προτάσεις από 200 τράπεζες και χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς, που προέρχονται από 61 χώρες. Η Εθνική έγινε η πρώτη ελληνική τράπεζα που διακρίνεται στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν οργανισμοί, όπως Citibank, ING, Santander, BNP, IntesaSanPaolo, κλπ.
Η υπηρεσία i-bank pass διατίθεται, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (mobile app) για λειτουργικά Android και iOS, καθώς και μέσω του website της τράπεζας (www.nbg.gr), προσφέροντας τη δυνατότητα σε όλους (πελάτες και μη της Εθνικής Τράπεζας), από όπου και αν βρίσκονται, να επιλέξουν το κατάστημα που έχει το μικρότερο χρόνο αναμονής, να εκδώσουν ηλεκτρονικά εισιτήριο προτεραιότητας και να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες και το χρόνο αναμονής, Επίσης να προγραμματίσουν έγκαιρα την προσέλευσή τους, βάσει ειδοποίησης που λαμβάνουν ότι πλησιάζει ο χρόνος εξυπηρέτησής τους και να αξιολογήσουν τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης όσο και τη χρήση της εφαρμογής.
Η εφαρμογή i-bank pass σχεδιάστηκε, με στόχο τη διευκόλυνση της πρόσβασης των πελατών στα καταστήματα και τον περιορισμό του χρόνου αναμονής που συνεπάγεται μία επίσκεψη, ιδιαίτερα τις ημέρες αιχμής.
Πρόθεση της Εθνικής Τράπεζας είναι, μέσω της εφαρμογής i-bank pass, να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής τεχνολογίας, δίνοντας λύσεις σε πρακτικά ζητήματα της καθημερινής εξυπηρέτησης, που θα είναι προσβάσιμες από όλους, ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοικείωσης με τη νέα τεχνολογία, δημιουργώντας μία «γέφυρα» μεταξύ του ψηφιακού και του ηλεκτρονικού κόσμου.
Στους πέντε μήνες λειτουργίας της υπηρεσίας i-bankpass, περίπου 85.000 χρήστες έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή στις συσκευές τους και έχουν εκδοθεί περίπου 140.000 i-bank pass εισιτήρια.
typosthes.gr-Oikonomia