Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1.0 TSI 116 PS – Το SUV που χρειάζεσαι και που σε συμφέρει να αγοράσεις

Αέρας ανανέωσης για το μικρότερο SUV (4.1μ) στην γκάμα της VW, το T-Cross. Ένα B-SUV το οποίο είναι από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της γερμανικής φίρμας σε παγκόσμιο επίπεδο μιας και έχει παραδοθεί σε περισσότερους από 1.2 εκατ. πελάτες στην τετραετή παρουσία του στο χώρο.

Για να συνεχίσει να είναι best seller και να παραμένει πρώτο στις επιλογές των οδηγών, η VW το φρεσκάρισε τόσο όσο έπρεπε, ώστε να μην χάσει τον γνωστό του χαρακτήρα, να γίνει όμως ακόμα πιο μοντέρνο, ακόμα πιο hi-tech ακόμα πιο value for money.

Ίδια συνταγή, αλλά με πιο “νόστιμα” υλικά

Το πρώτο που παρατηρεί κάποιος στο ανανεωμένο VW T-Cross είναι η νέα σχεδίαση στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, η οποία συνδυάζεται με νέους προβολείς αλλά και νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Μία αλλαγή που συνεχίζεται και στο πίσω μέρος όπου η λέξη “T-Cross” αναφέρεται ολογράφως, την ώρα που τα πλαστικά προστατευτικά και οι θόλοι των τροχών αποδεικνύουν πως το μοντέλο δεν φοβάται να λερωθεί. Εμείς παραλάβαμε το λευκού χρώματος μοντέλο το οποίο απωθεί αρκετά τις καυτές καλοκαιρινές ακτίνες του ήλιου (η χρωματική παλέτα προσφέρει διάφορες επιλογές) στην βασική έκδοση Life με 16άρες ζάντες και τον 1.000άρη Turbo κινητήρα των 116 ίππων.

Με ψηφιακό πίνακα οργάνων από την βασική έκδοση και άκρως ποιοτικά υλικά

Αμέσως μόλις ανοίξεις την πόρτα του οδηγού, αντιλαμβάνεσαι πως οι μεγαλύτερες αλλαγές του facelift, είναι εντός της καμπίνας. Αρχικά υπάρχει μία μεγάλη αναβάθμιση στην ποιότητα των υλικών με μαλακά-αφρώδη υλικά να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Φυσικά και η συναρμογή είναι αντίστοιχου επιπέδου με τίποτα να μην τρίζει και όλα να δείχνουν μεγάλη αντοχή στο χρόνο.

Το επόμενο μέρος της αναβάθμισης του μοντέλου είναι το τεχνολογικό, καθώς πλέον από την βασική έκδοση, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και αλλάζει μορφή από τα μπουτόν στο τιμόνι (έτοιμες διαμορφώσεις οι οποίες κάθε φορά εστιάζουν σε διαφορετική πληροφόρηση π.χ. στροφές κινητήρα ή ταχύτητα κίνησης).

Φυσικά στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει και η ψηφιακή οθόνη αφής 8 ιντσών η οποία είναι το κέντρο του συστήματος infotainment. Ένα σύστημα εύκολο σε χρήση το οποίο διαθέτει και φυσικό μπουτόν για την ένταση του ήχου αλλά και το πιο πρόσφατο λογισμικό για πλήρη συνδεσιμότητα.

Λίγο παρακάτω από την οθόνη, υπάρχει το κέντρο λειτουργίας του κλιματισμού το οποίο γίνεται μέσω αφής με δύο απλές κινήσεις. Εξαιρετικά εύκολο σε λειτουργία αλλά σίγουρα δεν είναι εύκολο να το ρυθμίσεις εν κινήσει.

Με συρόμενο πίσω κάθισμα και κανονική ρεζέρβα

Το T-Cross μπορεί να έχει μήκος 4.1μ. και μεταξόνιο στα 2.5μ. όμως δεν κάνει κανένα σκόντο στους προσφερόμενους χώρους, παίζοντας έξυπνη “μπάλα”. Αρχικά είναι το πίσω συρόμενο κάθισμα, και η ανακλινόμενη πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού που προσφέρουν διάφορες επιλογές διαμόρφωσης για μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 385λτ. έως και 455λτ. ανάλογα με τα συρόμενα πίσω καθίσματα ενώ φτάνει και τα 1.281λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60:40.

Οι έξυπνες λύσεις πρακτικότητας του T-Cross:


1. Συρόμενο πίσω κάθισμα
2. Αναδιπλούμενη πλάτη καθίσματος συνοδηγού
3. Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 60:40
4. Κανονική ρεζέρβα κάτω από το πάτωμα του πορτπαγκάζ
5. Μεγάλες θήκες στις πόρτες
6. Στάνταρ βάση ασύρματης φόρτισης smartphone
7. Τέσσερις θύρες USB Type-C

Με 3κύλινδρο 1.000άρη τούρμπο 116 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο

Το μοντέλο δοκιμής εξοπλίζεται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα απόδοσης 116 ίππων (υπάρχει και έκδοση με 95 ίππους αλλά και η ισχυρότερη με 1.5 TSI 150 ίππων) ο οποίος στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων (εναλλακτικά υπάρχει και η επιλογή του DSG κιβωτίου).

Με ροπή στα 200 Nm, ο 3κύλινδρος αυτός κινητήρας τραβάει από χαμηλά και δίνει περίσσια αυτοπεποίθηση για προσπεράσεις ακόμα και με 4 επιβάτες. Παράλληλα είδαμε την κατανάλωση να κυμαίνεται σχεδόν πάντα στα 7.1 λτ./100χλμ. σε κίνηση εντός πόλης και στα 6.7λτ./100χλμ. εκτός πόλης. Το 0-100 έρχεται σε 10 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 193χλμ./ώρα.

Με εξαιρετική ποιότητα κύλισης

Κάθεσαι στην θέση του οδηγού, κλείνεις την πόρτα και τα παράθυρα και ξαφνικά δεν ακούς τίποτα από τον έξω κόσμο. Ξεκινάς την οδήγηση και είναι σα να κινείσαι σε ένα μαγικό χαλί, μιας και η ποιότητα κύλισης έχει βελτιωθεί σε τεράστιο βαθμό. Η ανάρτηση είναι τόσο σκληρή όσο χρειάζεται για να μην επιτρέπει κλίσεις στις στροφές, παράλληλα όμως θα φιλτράρει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό και τις κακοτεχνίες του δρόμου.

Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας είναι αρκετά έντονα επεμβατικό και σε επαναφέρει στην τάξη, όμως μπορεί να απενεργοποιηθεί από το τιμόνι πολύ εύκολα και εν κινήσει.

Στο ταμείο

Το T-Cross της δοκιμής μας, βασική έκδοση Life και 116 άλογα, ξεκινάει από τα 24.950 ευρώ για την χειροκίνητη έκδοση και από τα 27.150 ευρώ για την αυτόματη με το DSG κιβώτιο. Το μοντέλο θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό οδηγό καθώς καταφέρνει να τα κάνει όλα καλά. Να παρέχει χώρους και λύσεις πρακτικότητας, να πατήσει χώμα, να έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης στον δρόμο αλλά και ένα αρκετά ικανοποιητικό ψηφιακό προφίλ.

Εάν δεν θέλετε εκπλήξεις στην οδήγηση σας και παράλληλα θέλετε να έχει ένα μανιτζέβελο όχημα με ψηλή θέση οδήγησης αλλά χαμηλή κατανάλωση όσο κι αν το πιέσετε, τότε το ανανεωμένο T-Cross είναι η ιδανική επιλογή.

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1.0 TSI 116 PS – Το SUV που χρειάζεσαι και που σε συμφέρει να αγοράσεις gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: