Μετά τις δύο πρώτες γενιές των μονοθεσίων Formula E που έλαμψαν με τις επιτυχίες τους (η DS Automobiles είναι ο μόνος κατασκευαστής που έχει κερδίσει τουλάχιστον ένα E-Prix κάθε σεζόν από την έναρξη του συγκεκριμένου θεσμού), η Γαλλική premium εταιρεία αυτοκινήτων θα εξελίξει ένα νέο αγωνιστικό και θα ανανεώσει τη δέσμευσή της στο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό της προφίλ. Με τους Jean-Éric Vergne, António Félix da Costa και την ομάδα DS TECHEETAH, η DS Automobiles έχει κερδίσει όλους τους τίτλους οδηγών και ομάδων τις τελευταίες δύο σεζόν, υπογράφοντας το ρεκόρ των νικών και των pole position μετά την εισαγωγή του μονοθεσίου “Gen2”.
Για να εμφανιστεί από το 2022/2023, το νέο μονοθέσιο 3ης γενιάς, με την ονομασία “Gen3”, θα είναι ελαφρύτερο, πιο δυνατό χάρη στις σημαντικές εξελίξεις που θα αυξήσουν την ισχύ κατά 40%, έως 350 kW στις κατατακτήριες δοκιμές και 300 kW στον αγώνα. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας θα αφορά πλέον και τους δύο άξονες και θα μπορεί να φτάσει το μέγιστο των 600 kW (ενώ το τρέχον αντίστοιχο στο “Gen2” μονοθέσιο είναι 250 kW). Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της, η Formula E θα επιτρέπει σε κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων να εξελίσσει τη δική του μονάδα ισχύος και το σχετικό λογισμικό.
Xavier Mestelan Pinon, Διευθυντής DS Performance: “Στην DS Automobiles, υπάρχει πολύ στενή σχέση μεταξύ των εξελίξεων στη Formula Ε και των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων για την καθημερινότητά μας στους δρόμους. Έχουμε μάθει πολλά από την 1η γενιά της Formula E μέχρι τώρα και η επιτυχία ήταν όπως φάνηκε στο τέλος της διαδρομής, καθώς κατακτήσαμε όλους τους τίτλους από την έναρξη της χρήσης του Gen2 μονοθεσίου. Με το νέο αυτοκίνητο, η Formula E θα ανέβει ένα σκαλοπάτι ακόμα από την άποψη της απόδοσης και θα πρέπει επίσης να δει την πιθανότητα ενσωμάτωσης των εξαιρετικά γρήγορων επαναφορτίσεων”.
Béatrice Foucher, Διευθύνων Σύμβουλος της DS Automobiles: “Η ηλεκτροκίνηση είναι ο πυρήνας της παγκόσμιας στρατηγικής της DS Automobiles. Ήμασταν ο πρώτος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων που εισήλθε στη Formula E και η μάρκα μας επωφελήθηκε σημαντικά από τη δουλειά και τις επιτυχίες της DS Performance, τόσο από άποψη εξέλιξης, όσο και από την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Εάν σήμερα η DS Automobiles είναι ο κατασκευαστής με την πλειάδα μηχανικών συνόλων στα μοντέλα του και με τον χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, συμβαίνει εν μέρει χάρη στην τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στη Formula E. Η επέκταση της δέσμευσής μας έως το 2026 θα μας προσφέρει νέες ευκαιρίες για να συνεχίσουμε την εξελικτική μας διαδικασία!”.
Jamie Reigle, Διευθύνων Σύμβουλος της Formula E: “Η DS Automobiles ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που εντάχθηκαν στη Formula E όταν οι ομάδες άρχισαν να εξελίσσουν τους κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων τους και αποτέλεσε μεγάλη έμπνευση για εμάς, να δούμε τον εκτενή στόλο ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν εισαχθεί στους δρόμους από τότε. Είμαι χαρούμενος που οι μοναδικοί back to back πρωταθλητές της Formula E έχουν εξασφαλίσει μια θέση στο podium της εκκίνησης για τη 9η σεζόν, καθώς επιβεβαιώνεται η θέση της Formula E ως κορυφαίας πλατφόρμας εξέλιξης και τεχνολογίας για τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε νέες κορυφές κατά την επόμενη φάση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E με την DS Automobiles.”
Η DS Automobiles προσφέρει μια γκάμα τεσσάρων μοντέλων, όλα ηλεκτροκίνητα: DS 3 CROSSBACK E-TENSE αμιγώς ηλκετρικό, καθώς και τα Plug-in Hybrid DS 4 E-TENSE*, DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 300, και DS 9 E-TENSE 4×4 360* (*αναμένονται εντός του έτους).
Η DS Automobiles και ο συνεργάτης της TECHEETAH προετοιμάζονται επί του παρόντος για τους πρώτους αγώνες της νέας σεζόν που θα πραγματοποιηθούν στο Diriyah (Σαουδική Αραβία) στις 26-27 Φεβρουαρίου. Αυτοί θα είναι οι πρώτοι βραδινοί αγώνες στην ιστορία της Formula Ε. Στο τιμόνι των δύο DS E-TENSE FE20 θα είναι ο πρωταθλητής António Félix da Costa και ο μοναδικός δις πρωταθλητής της Formula E, Jean-Eric Vergne.
Ds automobiles & formula e: Μια ιστορία αγάπης και πάθους που θα κρατήσει τουλάχιστον μέχρι το 2026 gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ιστορία