Dutch Grand Prix: Από την πίστα του Zandvoort ξεκίνησε ο δεύτερος γύρος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1

Στα δύο πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, στον 15ο γύρο από τους τους 24 που έχει το αγωνιστικό πρόγραμμα της F1, οι εντυπώσεις που πήραμε χθες είναι θετικές, που σημαίνει η F1 θα έχει ενδιαφέρον.

Ο μονόλογος του Ολλανδού πιλότου Max Verstappen…σταμάτησε. Η Rad Bull απέκτησε σοβαρούς αντιπάλους. Από τη μια η McLaren έχει εξελιχθεί εντυπωσιακά ενώ όπως δείχνουν τα αποτελέσματα η Mercedes «ξύπνησε» από το λήθαργο.

Μετά από ένα μήνα διακοπών, η πίστα του Zandvoort στην Ολλανδία γέμισε από δεκάδες χιλιάδες φίλους της F1 που έφθασαν από διάφορες χώρες της Ευρώπης για να παρακολουθήσουν τον 15ο γύρο της F1.

Η πίστα του Zandvoort με τις 14 στροφές (τέσσερις αριστερά και δέκα δεξιά), βρίσκεται στην ακτή της Βόρειας Θάλασσας, μέσα στους αμμόλοφους. Έχει μήκος 4.259 Km και οι αγωνιζόμενοι θα καλύψουν την Κυριακή σε 72 γύρους 306.587 Km.


Οι θεατές με αδιάβροχα

Μισή ώρα μετά βγήκε ήλιος

Το σημείο που βρίσκεται η πίστα είναι πολύ κοντά με το Βέλγιο και όπως συμβαίνει στο SPA όπου ο καιρός αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη. Κάπως έτσι γίνεται στην Ολλανδία.

Στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, μέσα σε μια ώρα, πιλότοι, μηχανικοί και θεατές «έζησαν» τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Σύννεφα, βροχή, σύννεφα και ήλιο. Μπορεί να έχουμε εμείς στην Ελλάδα καλοκαίρι με υψηλές θερμοκρασίες όμως στην Ολλανδία -όπως στη Σουηδία και τη Νορβηγία- βρέχει σχεδόν καθημερινά ενώ όταν δεν έχει ήλιο, τα μπουφάν είναι απαραίτητα.

Χθες το μεσημέρι στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά οι πιλότοι δεν μπόρεσαν να υποδείξουν στους μηχανικούς τους τις ρυθμίσεις που ήθελαν.

Ξεκίνησαν μουδιασμένοι και προσεκτικά με βρόχινα ελαστικά. Στη συνέχεια βγήκε ήλιος και η πίστα στέγνωσε αλλά ο χρόνος των δοκιμαστικών τελείωσε και δεν πρόλαβαν να κάνουν… δουλειά.

Στα πρώτα ελευθέρα δοκιμαστικά είχαμε τέσσερα διαφορετικά μονοθέσια στις τέσσερις πρώτες θέσεις.

Οι τρείς οδηγοί με τους καλύτερους χρόνους

Η γενική κατάταξη στο F1 Practice 1

Στα δεύτερα ανεπίσημα δοκιμαστικά χωρίς να έχει κάνει κάποιο λάθος ο Nico Hulkenberg έχασε τον έλεγχο της Haas. Σίγουρα οχι απο δικό του λάθος αλλά απο μηχανικό πρόβλημα. Το μονοθέσιο άρχισε να υπερστρέφει από την ευθεία και κατέληξε με το πλάι στα προστατευτικά λάστιχα.

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: