Ο τρείς φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούς Χάμιλτον δεν είχε κανένα άγχος. Παρόλα αυτά στο γκραν πρι στο Μεξικό μάλλον του έδωσε και κατάλαβε. Ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση αφήνοντας την πρώτη στον ομόσταυλό του , Νικο Ρόσμπεργκ. Οι δύο οδηγοί της Mercedes – αν και παιδικοί φίλοι- τώρα δεν ανταλλάσουν κουβέντα. Απλά τρέχουν και οι δύο με Mercedes που κέρδισε άλλο έναν παγκόσμιο τίτλο.
Ο αγώνας ξεκίνησε με ήλιο. Κάτι που το ήθελαν όλοι οι αγωνιζόμενοι. Από την εκκίνηση άρχισαν τα προβλήματα. Η πίστα γλιστρούσε , ο Φέτελ είχε ένα κλατάρισμα με το καλημέρα ενώ ο Αλόνσο στα τέσσερα πρώτα χιλιόμετρα δήλωσε πρόβλημα στον κινητήρα της Honda και λίγο μετά εγκατέλειψε αρκετά εκνευρισμένος.
Ο Νικο Ρόσμπεργκ άνοιξε στους πρώτους γύρους τη διαφορά του από τον Χάμιλτον. Αλλά ο Βρετανός δεν είχε και κανένα λόγο να ρισκάρει αφού δεν κυνηγούσε πλέον ούτε βαθμούς ούτε τίτλο. Και τα δύο τα είχε εξασφαλίσει.
Ο Φέτελ με τη Ferrari λίγους γύρους μετά την αλλαγή του κλαταρισμένου ελαστικού είχε ένα τετ α κε μάλλον από υπερθέρμανση των ελαστικών. Ευτυχώς κράτησε το αυτοκίνητο πρίν πέσει στις μπαριέρες και ξαναμπήκε στον αγώνα.
Ο Κίμι Ραικόνεν στον 23 γύρο , σε μια δεξιά στροφή , είχε πλαϊνή επαφή με τον Μπότας . Έσπασε την ανάρτηση και έμεινε …θεατής.
Στον 27 γύρο ο Ρόσμπεργκ μπήκε στα πίτς και το τήμ του ,άλλαξε τα ελαστικά σε 2.5 δευτερόλεπτα. Δύο γύρους μετά μπήκε στα πίτς ο Χάμιλτον και το ίδιο τήμ άλλαξε τα ελαστικά του σε 2.4 δευτερόλεπτα. Φοβερός χρόνος και για τις δυο αλλαγές.
Στον 48 γύρο ο τημ μάνατζερ ζήτησε από τον Χάμιλτον να μπει για αλλαγή ελαστικών. Πολύ μικρός χρόνος από την προηγούμενη αλλαγή. Ο Χάμιλτον πειθάρχησε αν και δεν του άρεσε η απόφαση του τημ μάνατζερ. Αν δεν είχε στο τσεπάκι του τον τίτλο αλήθεια τι θα έκανε; Έχουμε μεγάλη απορία.
Ο Φέττελ τελικά παρά την προσπάθεια που έκανε δεν τα κατάφερε. Μάλλον από κακή επιλογή της γόμας των ελαστικών , στον 53 γύρο βγήκε σε μια αριστερή. Δεν τον κράτησαν τα φθαρμένα του ελαστικά και κατέληξε στις λαστιχένιες μπαριέρες. Μιλώντας στον τήμ μάνατζερ πριν ακόμη βγεί από το μονοθέσιο ο Φέτελ του είπε στην ενδοεπικοινωνία.
« Τα σκάτωσα …Συγγνώμη …»
Μπήκε αμέσως αυτοκίνητο ασφαλείας και οι διαφορές ανάμεσα στους αγωνιζόμενους μηδενίσθηκαν. Οι περισσότεροι οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας και μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. ( Τις επόμενες ώρες θα έχουμε και μια ανάλυση από την Pirelli) για το τι συνέβη με την επιλογή της γόμας που προτίμησε η κάθε ομάδα).
Στον 58 γύρο ο Μπότας πέρασε στην 3η θέση.
Τελικά ο Γερμανός τερμάτισε πρώτος έτσι όπως ξεκίνησε και ακολούθησαν Χάμιλτον και Μπότας….
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto