Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. εκφράζει τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση στο πλήρωμα με το λευκό Subaru που είχε μια έξοδο στην 1η Ειδική Διαδρομή του 26ου Ηπειρωτικού Ράλι. Στην ανακοίνωση ο Σ.Ο.Α.Α αναφέρει:
«Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. εκφράζει τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες από τα περιστατικά του πρόσφατου 26ου Ηπειρωτικού Ράλι, κ.κ. Διονύση Σπανό και Σωτήρη Γκότοβο καθώς και τον φωτογράφο Γιώργο Καλφόπουλο. Για ακόμη μια φορά αναδεικνύεται η σπουδαιότητα των αποτελεσματικών μέτρων ασφαλείας και η σημασία της τήρησης αυτών χωρίς καμία έκπτωση. Οι αγώνες αυτοκινήτου είναι ένα σπορ με αυξημένους κινδύνους τους οποίους οφείλουμε να σεβόμαστε, όλοι οι εμπλεκόμενοι, από οποιοδήποτε πόστο και αν υπηρετούμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».
Φυσικά ο αγώνας αυτός είχε αρκετό παρασκήνιο. Όπως γράφει το Motori.gr ,οι αγώνες δεν είναι μόνο οι επιδόσεις και τα αποτελέσματα. Είναι και όλα αυτά που συμβαίνουν πίσω από τους χρόνους, τα κύπελλα και τις απονομές.
Για το ράλι Ηπειρωτικό, πρεμιέρα του πρωταθλήματος ασφάλτου, ακούστηκαν πάρα πολλά. Για τα ασθενοφόρα, τους κριτές, για τις διασταυρώσεις χωρίς εξόδους διαφυγής καθώς ήταν κλεισμένες από αυτοκίνητα (δημοσιεύουμε και σχετική φωτογραφία) την απονομή που ακολούθησε χωρίς κανένα πρωτόκολλο υγείας.
Εάν ισχύουν όλα αυτά ή δεν ισχύουν, το θολό τοπίο θα ξεκαθάριζε με μια σειρά ανακοινώσεων αν και το σωματείο που διοργάνωσε τον αγώνα, η ΕΛΕΤΑ sportπέρα από τις αναρτήσεις στο FBδεν παρείχε καμία άλλη ενημέρωση, ούτε φυσικά αποτελέσματα που να συνοδεύονται από φωτογραφίες, ενώ ρόλο για το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας έχει η βαθμολογία του παρατηρητή της ΕΠΑ.
Στο αγωνιστικό μέρος και για την ιστορία, ο αγώνας είχε δύο επαναλαμβανόμενες -οδηγικά ενδιαφέρουσες – Ειδικές Διαδρομές (2Χ3) η «Δωδώνη» 12.20 χλμ. και «Κωστάνιανη» 8.10 χλμ.
Οι περσινοί πρωταθλητές ασφάλτου Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το FordFiestaR5 επανέλαβαν την περσινή τους νίκη.
H δεύτερη θέση παίχτηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή με τον γιό του πολυπρωταθλητή Λεωνίδα Κύρκου, Πάνο, που συνεχίζει την ιστορία της οικογένειας, να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου με MitsubishiEvo, και στην τρίτη οι Καμπύλης-Σταμέλος (SkodaFabiaS2000).
Στην 4η θέση οι πατέρας και υιός Καρπάνος (MitsubishiΕvoX) και στην 5η οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (πρώτοι στην F2 με Peugeot 106)
Στην 6η και 7η θέση δύο οδηγοί-γιατροί στο επάγγελμα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον τραυματισμό του φωτογράφου, και στη διακομιδή του στο νοσοκομείο. Οι Κανδηλιώτης- Παπανδρέου και Γκορίτσας-Σπύρου (πρώτοι στην ομάδα Ν) αμφότεροι με Mitsubishi Εvo.
Από τις 6 Ειδικές διαδρομές Ο Αναπολιοτάκηςήταν ταχύτερος στις 5 και την τελευταία ο Κύρκος.
Να ευχηθούμε περαστικά στους Σπανό-Γκοντοβό. Το πλήρωμα με το λευκό Subaru είχε έξοδο στην 1η Ειδική Διαδρομή. Έγινε η διακομιδή τους στο νοσοκομείο Ιωαννίνων όπου και πήραν εξιτήριο αλλά χρειάζονται μέρες ανάπαυσης για πλήρη ανάρρωση, αλλά και στον Γιώργο Καλφόπουλο τον φωτογράφο των αγώνων.
Στην ανακοίνωσή του ο Σ.Ο.Α.Α αναφέρει για τις αιτίες του ατυχήματος:
«Αισθανόμαστε την ανάγκη να επισημάνουμε για μια ακόμη φορά τα σχετικά με την ασφάλεια σημεία στον “δεκάλογο” του ΣΟΑΑ, του 2018 και να τονίσουμε πως η πορεία προς ασφαλέστερους αγώνες σε κάθε σημείο τους είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτη και ανεξάρτητη από οποιαδήποτε αμέλεια, αδιαφορία, επιπολαιότητα ή έπαρση. Ως οφείλουμε, διερευνούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβησαν τα δύο ατυχήματα, αναμένοντας με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και τις εκθέσεις που θα προκύψουν από τους αρμόδιους φορείς».
Ευχές από τον ΣΟΑΑ για ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες στο Ηπειρωτικό Ράλι 2020- Το παρασκήνιο του αγώνα gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER