Ειδομένη: Τεράστιο το οικονομικό κόστος της κλειστής σιδηροδρομικής γραμμής

Τεράστιο είναι το οικονομικό κόστος για επιχειρήσεις, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ελληνική οικονομία εν γένει από το συνεχιζόμενο κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από τους πρόσφυγες. Πλέον η γραμμή παραμένει κλειστή εδώ και ένα μήνα, με αποτέλεσμα να έχει μπλοκαριστεί η μεταφορά εκατοντάδων τόνων εμπορευμάτων.
Σύμφωνα με την Ημερησία, οι ελληνικές εταιρείες, που έχουν έρθει αντιμέτωπες με ρήτρες για μη έγκυρη παράδοση εμπορευμάτων, διακόπτουν τη συνεργασία τους με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και επιλέγουν πλέον ως εναλλακτικό μέσο μεταφοράς για τα εμπορεύματά τους τα φορτηγά. Η αγωνία τους είναι να μη χάσουν τα συμβόλαιά τους στο εξωτερικό.
Την ίδια ώρα, το μεγάλο deal με την Cosco που αναμενόταν να αλλάξει τα δεδομένα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο απειλείται, με τα εμπορεύματα των τριών μεγάλων πολυεθνικών να εξυπηρετούνται μέσω Βουλγαρίας.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΣΥΝΔΔΕ&Λ Βασίλη Μπαρμπαγιάννη, «αυτή τη στιγμή έχει σταματήσει η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων τόσο ελληνικών όσο και πρώτων υλών που εισάγουμε με τεράστιες απώλειες για την ελληνική οικονομία».
Ο ίδιος μίλησε για κίνδυνο απολύσεων εργαζομένων, σημειώνοντας ότι τον Δεκέμβριο που είχε μείνει κλειστή η γραμμή για περίπου ένα μήνα τουλάχιστον 200 εργαζόμενοι σε ελληνικές εταιρείες είχαν απολυθεί.
Παράλληλα, οι απώλειες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδέχεται να φτάσουν και πάλι τα 2 εκατ. ευρώ, με ό,τι αυτό σημαίνει για το μέλλον της εταιρίας και του εμπορευματικού της έργου.
Σε περίπτωση, δε, που εταιρίες προχωρήσουν σε διεκδίκηση αποζημιώσεων για τη ζημιά που έχουν υποστεί από το κλείσιμο της Ειδομένης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα βρεθεί σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση, αν όχι αντιμέτωπη με «λουκέτο».

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: