Eίναι αυτή η πιο προβοκατόρικη διαφήμιση του Calvin Klein;

Μόλις μερικές μέρες μετά τη φωτογράφιση των Kardashian & Jenner για την ανοιξιάτικη καμπάνια του Calvin Klein (με το #MyCalvins πήγε να πέσει το ίντερνετ), το αμερικανικό brand έκανε την επόμενη προβοκατόρικη κίνησή του. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Andy Warhol προχώρησαν στο «πείραγμα» της κλασικής σειράς εσωρούχων: τα απλά, λευκά βαμβακερά κομμάτια της  Calvin Klein φιλοτεχνήθηκαν με ασπρόμαυρες φωτογραφίες από την πειραματική ταινία του Warhol, το «Φιλί» που κυκλοφόρησε το 1963. Η ταινία είναι μία από τις πρώτες –και σχετικά λίγες- κινηματογραφικές απόπειρες το επιδραστικού καλλιτέχνη. Πρόκειται στην ουσία για ένα πείραμα, 12 κοντινά πλάνα, διάρκειας 3,5 λεπτών το καθένα, σε ζευγάρια που φιλιούνται με πάθος. Για τα δεδομένα της εποχής, θεωρήθηκε προκλητική, μιας και το Hollywood απαγόρευε eρωτικά πλάνα διάρκειας μεγαλύτερης των 3 δευτερολέπτων. 
Eίναι αυτή η πιο προβοκατόρικη διαφήμιση του Calvin Klein;

Τα κομμάτια, που εμπνεύστηκαν από αυτό το film, είναι διαθέσιμα από τις 5/2 και περιλαμβάνουν bralettes, σλιπ και T-shirts με την τιμή τους να κυμαίνεται από 32 έως 45 δολάρια. Αυτή, ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Raf Simons, o Creative Director του brand, επηρεάζεται από τον Warhol, καθώς έχει προηγηθεί η συλλογή 205W39NYC. «Ο Warhol ήταν ιδιοφυΐα και η δουλεία του ήταν πολυεπίπεδη. Είναι κρίμα να τον ταυτίζουμε μόνο με τους κλασικούς πίνακες με τις κονσέρβες Campbell’s. Κατάφερε να αποτυπώσει το πνεύμα της Αμερικής εκείνης της εποχής και πολλές φορές ανέδειξε ακόμα και τις πιο σκοτεινές πτυχές αυτού του πνεύματος. Μέσα από τη δουλειά του μαθαίνουμε πολλές αλήθειες σχετικά με το τι είναι η Αμερική», δήλωσε ο Simons τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ανακοινώθηκε η συνεργασία του brand με το Ίδρυμα Warhol.
 Εσύ ξέρεις γιατί τα μοντέλα είναι τόσο αδύνατα;

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: