Η Shawna Cepeda έγραψε μια κριτική για την εμπειρία της για το εστιατόριο στις 14 Ιουνίου, λέγοντας πως η σαλάτα της είχε πικρή γεύση. «Είχα φάει 4 πιρουνιές όταν πρόσeξα ότι είχε παράξενη γεύση και σκέφτηκα ότι ίσως η σος ήταν πικρή και ανακάτεψα την σαλάτα, όταν ανακάλυψα έναν μικρό βάτραχο.»
Ειδοποίησε τον υπεύθυνο του εστιατορίου, που της έφερε μια άλλη σαλάτα. Μια εβδομάδα μετά το περιστατικό, έγινε υγειονομική επιθεώρηση στο εστιατόριο και δεν βρέθηκαν παραβάσεις υγειονομικού κώδικα.
Λέμε ευχαριστώ στα νέα μας μέλη με κουπόνια αξίας 42€
«Η ικανοποίηση των πελατών μας και ο ποιοτικός έλεγχος είναι οι υψηλότερες προτεραιότητές μας. Λαμβάνουμε περιστατικά όπως αυτό πολύ σοβαρά,» δήλωσε ο Gabriel Levin, υπεύθυνος της αλυσίδας εστιατορίων BJ.
Πρόσθεσε ότι η εταιρεία κάνει εσωτερική έρευνα και θα επικοινωνήσει με τους προμηθευτές «για να βεβαιωθεί ότι δε θα ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον.»
Η Cepeda ανέφερε ότι δεν χρειάστηκε να πληρώσει για το γεύμα της, αλλά το εστιατόριο της ζήτησε να πληρώσει για τα ποτά της. Το εστιατόριο της έδωσε και μια δωροκάρτα αξίας 50 δολαρίων.
«Μου φαίνεται αδιανόητο που πέρασε από τους προμηθευτές και έφτασε στον τελικό πελάτη χωρίς να το προσέξει κανείς,» αναφέρει Cepeda.
Η Cepeda επίσης ενοχλήθηκε που το προσωπικό του εστιατορίου δεν ειδοποίησε άλλους πελάτες ότι το μαρούλι στις σαλάτες τους μπορεί να είναι μολυσμένο.
«Το εστιατόριο ήταν γεμάτο. Υπήρχαν πολλά παιδιά και πιστεύω ότι αυτό με ενόχλησε περισσότερο.»
Πρόσθεσε ότι μετά το γεύμα της στο εστιατόριο νιώθει άρρωστη. Στις 19 Ιουνίου, επισκέφτηκε ένα γιατρό που επιβεβαίωσε ότι δεν έχει σαλμονέλλα, αλλά μπορεί να έχει κάποια βακτηριακή μόλυνση και λαμβάνει αντιβιοτικά.
«Ρεύομαι συνέχεια, ό,τι τρώω με κάνει να αναγουλιάζω. Δε θέλω να ξαναδώ σαλάτα.» Η Cepeda και η οικογένειά της συνήθιζαν να τρώνε συχνά στο συγκεκριμένο εστιατόριο, αλλά πλέον δε σκοπεύει να ξανάρθει.
Credit: Opposingviews
Πηγή: fanpage.gr
paraxena