Η πρώτη αγωνιστική ημέρα ολοκληρώθηκε χθες με το Ράλλυ των Θεών να επιβεβαιώνει τη φήμη του ως το σκληρότερο του πρωταθλήματος. Πολλά κλαταρίσματα, πολλές εγκαταλείψεις και αρκετή ζέστη, έφεραν τους οδηγούς στα όρια τους. Παράλληλα δεν είναι τυχαίο πως στις περισσότερες Ε.Δ. είχαμε διαφορετικό νικητή, αποδεικνύοντας πως όλα είναι «ανοικτά».
Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος.
Σήμερα το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Η φετινή Θήβα έχει νέα χάραξη με συνολικό μήκος 20.95 χλμ. και 54 διασταυρώσεις (!) χωρίς ωστόσο να περνάει από το γνωστό πεδίο βολής. Σε γενικές γραμμές το μοτίβο της ε.δ. παραμένει γνωστό, με αλλεπάλληλες στροφές σε μαλακό -στο μεγαλύτερο μέρος-οδόστρωμα.
Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι: 25.87χλμ. 1ο πέρασμα: 13:05 2ο πέρασμα: 17:05
Με ίδια εκκίνηση με την έκδοση του 2021 (Οικισμός Κιάφα Μπέκα), μετά από σχεδόν 6 χλμ. μπαίνει σε άσφαλτο και έπειτα από περίπου 1,3 χλμ. στρίβει επί τόπου δεξιά στο γνωστό τμήμα με 3Α μέχρι την Παναγία του Πράθι. Από εκεί συνεχίζει αριστερά σε ένα ιδιαίτερα στενό κατηφορικό κομμάτι μήκους 3,60 χλμ. και συναντάει το ποτάμι. Συνεχίζει είτε διασχίζοντάς το είτε μέσα στην κοίτη του για τα υπόλοιπα 6,00 χλμ. μέχρι τον τερματισμό, στον οικισμό Κάτω Χαρβάτι.
Ε.Δ. Λουτράκι: 12.90χλμ. ώρα 15:45
Πρόκειται για την περυσινή ε.δ. Πίσια με διαφορετικό τερματισμό. Ξεκινάει με στενό ανηφορικό κομμάτι μήκους 3,30 χλμ. από το εστιατόριο Πλάτανος στα Πίσια, μέχρι την εκκλησία της Παναγίας Φανερωμένης. Στη συνέχεια έχει ένα πολύ γρήγορο κατηφορικό κομμάτι μήκους 4,30 χλμ. Μετά μπαίνει σε ιδιαίτερα κατηφορικό και τεχνικό κομμάτι μήκους περίπου 5,00 χλμ. για να τερματίσει στα πρώτα σπίτια του οικισμού Άνω Χαρβάτι.
Υπερειδική «Σείριος»: 1.97χλμ. ώρα 21:05
Η ΕΚΟ Super Special Stage, συνολικού μήκους 1,97 χλμ., θα διατρέξει τον περιβάλλοντα χώρο του σταθμού, καθώς και τμήμα του αυτοκινητοδρόμου στο ρεύμα από Λαμία προς Αθήνα. Τα αυτοκίνητα θα προσφέρουν θέαμα για περίπου τρεις ώρες σε όσους φίλους του αγώνα βρεθούν στην περιοχή για να απολαύσουν τους κορυφαίους οδηγούς στον κόσμο να οδηγούν τα ταχύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Μαζί τους, όλα τα ελληνικά πληρώματα που διαχρονικά κοσμούν τον αγώνα.
Τι δήλωσαν οι οδηγοί μετά το τέλος της πρώτης ειδικής της σημερινής ημέρας
Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 7 – Ρεγγίνι Μήκος: 28,67 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Hλιοφάνεια, 24°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο χώμα
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το ίδιο κίνητρο, θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια καλή μέρα».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Είναι δύσκολο. Δεν υπάρχει κίνητρο, αλλά οδηγώ αυτοκίνητο Rally1 και θέλω να το ευχαριστηθώ. Δεν έχω τίποτα να κερδίσω και τίποτα να χάσω».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Ευχαριστώ την ομάδα που επισκεύασε το αυτοκίνητο. Σήμερα είναι διαφορετική ιστορία. θα προσπαθήσω να μείνω στο δρόμο, να καθαρίσω και να μάθω κάτι. Έχει πολύ μπόσικο χώμα».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Είναι καλό που είμαστε πρώτοι. Αλλά θέλουμε να κερδίζουμε στις ειδικές, όχι γιατί οι άλλοι αντιμετωπίζουν προβλήματα. Δεν πήρα ρίσκο, συνεχίζουμε στους στόχους μας. Ασφαλώς θα ήταν ωραίο να κερδίσουμε».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Η ειδική ήταν χάλια. Υπάρχουν πολλές πέτρες και μπορεί εύκολα να κλατάρει κάποιο ελαστικό. Ύστερα από ό,τι συνέβη χθες, τα έξι ελαστικά είναι εντάξει».
#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Η αρχή ήταν καλή, στην κατηφόρα το πρόβλημα ήταν πως καθαρίζαμε το δρόμο».
EKO Rally Acropolis: Ο Dani Sordo επικεφαλής του αγώνα- Τα σημερινά ωράρια gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER