«Εκπτώσεις 2015»: Ο Οδηγός του «καλού καταναλωτή»
Τι συμβουλεύει η Ένωση τους καταναλωτές:
- Να ιεραρχήσουν τις αγορές τους με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
- Να κάνουν επισταμένη σύγκριση τιμών και ποιότητας. ιδιαίτερα πριν από την έναρξη των εκπτώσεων για να διαπιστώνουν εάν από την έναρξή τους εμπεριέχουν έκπτωση.
- Να καταρτίσουν λίστα με τα απαραίτητα είδη.
- Να διαχωρίσουν το θέλω από το χρειάζομαι.
- Να μην αγοράζουν βεβιασμένα, γιατί κερδισμένοι καταναλωτές θα είναι αυτοί που η αγοραστική τους συμπεριφορά θα είναι πέρα του δέοντος ορθολογική.
- Οι καταναλωτές δεν πρέπει να βιάζονται καθώς οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.
- Να ενημερώνονται για τις αλλαγές των ειδών που αγοράζουν κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
- Να ζητάνε αποδείξεις, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
- Να ζητάνε πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζουν με δόσεις.
- Nα καταγγέλλουν ο,τιδήποτε περίεργο πέφτει στην αντίληψή τους στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εφόσον υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία για παραπλανητικές – πλασματικές εκπτώσεις.
Tags: εκπτώσεις, εκπτώσεις 2015, καταναλωτης, οδηγός, φοροδιαφυγή