«Εκπτώσεις 2015»: Ο Οδηγός του «καλού καταναλωτή»

« 2015»: Ο Οδηγός του «καλού καταναλωτή»

«Εκπτώσεις 2015»: Ο Οδηγός του «καλού καταναλωτή»
Τι συμβουλεύει η Ένωση τους καταναλωτές:

- Να ιεραρχήσουν τις αγορές τους με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.

- Να κάνουν επισταμένη σύγκριση τιμών και ποιότητας. ιδιαίτερα πριν από την έναρξη των εκπτώσεων για να διαπιστώνουν εάν από την έναρξή τους εμπεριέχουν έκπτωση.

- Να καταρτίσουν λίστα με τα απαραίτητα είδη.

- Να διαχωρίσουν το θέλω από το χρειάζομαι.

- Να μην αγοράζουν βεβιασμένα, γιατί κερδισμένοι καταναλωτές θα είναι αυτοί που η αγοραστική τους συμπεριφορά θα είναι πέρα του δέοντος ορθολογική.

- Οι καταναλωτές δεν πρέπει να βιάζονται καθώς οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

- Να ενημερώνονται για τις αλλαγές των ειδών που αγοράζουν κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

- Να ζητάνε αποδείξεις, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η .

- Να ζητάνε πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζουν με δόσεις.

- Nα καταγγέλλουν ο,τιδήποτε περίεργο πέφτει στην αντίληψή τους στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εφόσον υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία για παραπλανητικές – πλασματικές εκπτώσεις.

Tags: , , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: