Όταν ένα ελαστικό είναι για όλες τις χρήσεις πάει να πει ότι μας βγάζει ασπροπρόσωπους και δεν μας προδίδει σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Όμως αυτό δεν πάει να πει ότι θα έχουμε και τις ίδιες απαιτήσεις με τα ελαστικά που έχουν συγκεκριμένο σκοπό. Η Pirelli ονόμασε το καινούργιο ελαστικό της που παρουσίασε πρόσφατα στην Ευρώπη, ALL-SEASON .
Και το ονόμασε έτσι γιατί απέδειξε ότι είναι ελαστικό ικανό να τα βγάλει πέρα σε όλες τις εποχές. Από την κaυτή άσφαλτο μέχρι τις χιονισμένες διαδρομές στα βουνά.
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισαν οι μηχανικοί της Pirelli στην εξέλιξη του νέου ελαστικού ήταν να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα συνδύαζε τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός θερινού και ενός χειμερινού ελαστικού, 2 σε 1. Για να το πετύχουν, βασίστηκαν σε μία κατευθυντική χάραξη πέλματος, που βελτιστοποιεί την αποβολή νερού μέσω δύο φαρδιών, διαμηκών και εγκάρσιων καναλιών, μειώνοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης.
Χάρη στην καινοτόμο σχεδίαση, μειώθηκε ο θόρυβος τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το νέο Cinturato All Season είναι η τεχνολογία τρισδιάστατων σχισμών 3D sipe.
Η χάραξη πέλματος All Season είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες επιφάνειες, οι τρισδιάστατες σχισμές να βοηθούν στη βελτίωση των επιδόσεων στο φρενάρισμα και στις στροφές, βελτιστοποιώντας την κίνηση των τακουνιών του πέλματος. Αυτό διασφαλίζει ομοιόμορφη φθορά και παρατείνει τη διάρκεια ζωής.
Σε χιονισμένες επιφάνειες τα τακούνια ανοίγουν για να συγκρατήσουν το χιόνι και προσφέρουν τέλειο κράτημα. Γι’ αυτό το λόγο, το All Season φέρει τη διάκριση της χιονονιφάδας με το βουνό καθώς και μία ένδειξη M+S (λάσπη + χιόνι), που εγγυώνται απόλυτη ασφάλεια σε χειμερινές συνθήκες.
Το τελευταίο βήμα εξέλιξης στο οποίο επικεντρώθηκαν οι μηχανικοί της Pirelli ήταν η γόμα του πέλματος. Χάρη στην τεχνολογία Full Silica, η Pirelli επινόησε μία γόμα ικανή να συμπεριφέρεται άριστα σε όλο το εύρος θερμοκρασιών και καιρικών συνθηκών. Η βέλτιστη κατανομή πυριτίου (silica) μέσα στο ελαστικό και η χρήση πολυμερών τελευταίας γενιάς βελτίωσαν σε μεγάλο βαθμό τη ικανότητα διαχείρισης θερμικών φορτίων του ελαστικού.
Έτσι με την αναβάθμιση του νέου ελαστικού της, η Pirelli, προσφέρει τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας σε όλες τις οδικές επιφάνειες.
Αν αυτό το ελαστικό λειτουργήσει χωρίς προβλήματα τότε χιλιάδες οδηγοί θα λυτρωθούν από τη διαδικασία να αλλάζουν ελαστικά στο αυτοκίνητό τους κάθε φθινόπωρο και κάθε άνοιξη. Γιατί τότε γίνεται η αλλαγή από τα καλοκαιρινά στα χειμωνιάτικα.
Και κάτι άλλο. Με την τεχνολογία SEAL INSIDE, λύνει άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα από το κλατάρισμα. . Το Cinturato All υιοθετεί αυτή τη νέα τεχνολογία που επιτρέπει τη συνέχιση του ταξιδιού χωρίς απώλεια πίεσης σε περίπτωση που ένα αντικείμενο, τρυπήσει το ελαστικό.
Αν το ξένο σώμα τρυπήσει το λάστιχο, την ίδια στιγμή με ένα ειδικό υλικό στεγανοποιείται η οπή και εμποδίζει τη διαρροή αέρα. Το υλικό αυτό προστατεύεται από ειδικό φιλμ πριν καν τοποθετηθεί το ελαστικό στη ζάντα, διασφαλίζοντας μέγιστη αποτελεσματικότητα. Το νέο Cinturato All Season απευθύνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πόλης, που δεν ενδιαφέρονται για ακραίες επιδόσεις και δεν διανύουν τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, pirelli