Έλεγχοι στις καταστάσεις των υποψηφίων των πανελλαδικών 2015
Συγκεκριμένα καλούνται οι Διευθυντές Δ.Ε. να παραδώσουν άμεσα στους Διευθυντές των Λυκείων της αρμοδιότητάς τους τις αντίστοιχες καταστάσεις για τη διενέργεια του οπτικού ελέγχου.
Οι Διευθυντές των Λυκείων να μεριμνήσουν με προσωπική τους ευθύνη, ώστε να γίνει οπτικός έλεγχος για την ορθότητα των ενδείξεων των αιτήσεων-δηλώσεων που περιλαμβάνονται στις μηχανογραφικές καταστάσεις με βάση τα έντυπα αντίγραφα των αιτήσεων-δηλώσεων που διατηρεί το σχολείο και παράλληλα το Π.Σ. myschool.
Επισημαίνεται ότι κατά τον οπτικό έλεγχο πρέπει να επιδειχθεί ιδιαίτερη προσοχή και να τηρηθούν πιστά οι σχετικές οδηγίες, όπως περιγράφονται. Για το λόγο αυτό, θα αναγράφεται στο τέλος της κατάστασης το ονοματεπώνυμο των καθηγητών που πραγματοποίησαν τον οπτικό έλεγχο με τις υπογραφές τους, καθώς και το ονοματεπώνυμο και η υπογραφή του Διευθυντή του σχολείου.
Οδηγίες Οπτικού Ελέγχου
Ο οπτικός έλεγχος περιλαμβάνει τη σύγκριση των στοιχείων των καταστάσεων που σας αποστέλλουμε με τα στοιχεία που υπάρχουν στo Π.Σ. myschool, καθώς και στα έντυπα αντίγραφα των αιτήσεων-δηλώσεων. Συγκεκριμένα αναφορικά με τις ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ , θα πρέπει να φροντίσουν ώστε:
1. Να εμφανίζονται στις καταστάσεις όλοι οι μαθητές και οι απόφοιτοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση-Δήλωση. Επισημαίνεται ότι, όσοι μαθητές δεν πρόκειται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για την απόκτηση απολυτηρίου, δεν περιλαμβάνονται στις καταστάσεις.
2. Τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων και ο κωδικός τους να έχουν καταχωριστεί σωστά στο Π.Σ. myschool και να εμφανίζονται στη σωστή κατεύθυνση. Εάν τα ονομαστικά στοιχεία υποψηφίων στην κατάσταση δεν ταυτίζονται με τα αντίστοιχα του Π.Σ. myschool θα πρέπει να διορθωθούν με κόκκινο στυλό πάνω στην κατάσταση. Επισημαίνεται ότι τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων πρέπει να είναι αποκλειστικά σε ελληνικούς χαρακτήρες.
3. Η κατηγορία του υποψήφιου που εμφανίζεται στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ να είναι σωστή και να ταυτίζεται με εκείνη του Π.Σ. myschool.
4. Το 2 ο μάθημα Γενικής Παιδείας που εμφανίζεται να είναι αυτό που δήλωσαν οι υποψήφιοι στην αίτηση-δήλωση που υπέβαλαν το Φεβρουάριο.
5. Να υπάρχει η ένδειξη για το μάθημα ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ μόνο σε όσους το έχουν δηλώσει στην αίτηση-δήλωση που υπέβαλαν το Φεβρουάριο.
6. Να υπάρχει η αντίστοιχη ένδειξη για τα ειδικά μαθήματα μόνο σε όσους τα έχουν δηλώσει στην αίτηση-δήλωση που υπέβαλαν το Φεβρουάριο.
7. Εάν υπάρχουν περιπτώσεις αποφοίτων που έκαναν αίτηση ανάκλησης της αίτησης- δήλωσης, να σημειωθεί το σχόλιο ΑΝΑΚΛΗΣΗ στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
8. Εάν υπάρχουν περιπτώσεις μαθητών που έλαβαν πιστοποιητικό διαπίστωσης μιας από τις σοβαρές παθήσεις του 5% ποσοστού για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς εξετάσεις και έκαναν αίτηση ανάκλησης της αίτησης-δήλωσης, να σημειωθεί το 5 σχόλιο ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 5% στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
9. Εάν υπάρχουν περιπτώσεις μαθητών που έχουν πιστοποιημένη αναπηρία τουλάχιστον 67%, και έκαναν αίτηση ανάκλησης της αίτησης-δήλωσης, να σημειωθεί το σχόλιο ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΛΟΓΩ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ67% στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ .
10. Αν θα έπρεπε σε κάποιους υποψηφίους να υπάρχει σχετικό σχόλιο και δεν υπάρχει, τότε να σημειωθεί με κόκκινο στυλό το σχόλιο στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ή να διαγραφούν τυχόν σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Αναφορικά με τις ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, οι αρμόδιοι θα πρέπει να φροντίσουν ώστε:
1. Τα ονομαστικά στοιχεία των μαθητών και ο κωδικός τους να έχουν καταχωριστεί σωστά στο Π.Σ. myschool και να εμφανίζονται στη σωστή κατεύθυνση. Εάν τα ονομαστικά στοιχεία στην κατάσταση δεν ταυτίζονται με τα αντίστοιχα του Π.Σ. myschool θα πρέπει να διορθωθούν με κόκκινο στυλό πάνω στην κατάσταση. Επισημαίνεται ότι τα ονομαστικά στοιχεία πρέπει να είναι αποκλειστικά σε ελληνικούς χαρακτήρες.
2. Αν εντοπιστεί λάθος στους προφορικούς βαθμούς, να διαγραφεί ο λανθασμένος βαθμός και να σημειωθεί ευανάγνωστα, δίπλα ακριβώς, με κόκκινο στυλό ο σωστός βαθμός, καθώς και να σημειωθεί στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ η αιτιολογία της διόρθωσης.
3. Σε περίπτωση μετεγγραφής μαθητή, να σημειωθεί το σχετικό σχόλιο δίπλα από το όνομα του μαθητή καθώς και η σχολική μονάδα υποδοχής. Εάν προκύψει μετεγγραφή μαθητή, αφού έχουν επιστρέψει οι μηχανογραφικές καταστάσεις στο ΥΠΟΠΑΙΘ, εκτός από τις δέουσες ενέργειες στο Π.Σ. myschool, είναι απαραίτητο να ενημερώνεται με σχετικό έγγραφο και η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
4. Αν θα έπρεπε σε κάποιους υποψηφίους να υπάρχει σχετικό σχόλιο και δεν υπάρχει, τότε να σημειωθεί με κόκκινο στυλό το σχόλιο στη στήλη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ή να διαγραφούν τυχόν σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Τέλος, ο οπτικός έλεγχος θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι Τρίτη 31 Μαρτίου και αφού θεωρηθούν οι καταστάσεις, να κρατηθεί το τρίτο αντίγραφο στο σχολείο και τα δύο πρώτα να παραδοθούν την ίδια μέρα στον Προϊστάμενο της οικείας Διεύθυνσης Δ.Ε.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Η επιστροφή του πρώτου αντιγράφου των καταστάσεων μετά την ολοκλήρωση του οπτικού ελέγχου θα γίνει από τους Διευθυντές Δ.Ε., αφού προηγουμένως ελέγξουν αν το αντίγραφο κάθε Λυκείου περιέχει τα στοιχεία και τις υπογραφές των καθηγητών που 6 πραγματοποίησαν τον οπτικό έλεγχο και έχει επικυρωθεί για την ορθότητα του περιεχομένου του από τον Διευθυντή του Λυκείου. Οι καταστάσεις θα αποσταλούν με το ταχυδρομείο στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΥΠΟΠΑΙΘ, Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι, γραφείο 0026, το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 2 Απριλίου. Το δεύτερο αντίγραφο να παραμείνει στην οικεία Διεύθυνση Δ.Ε
1. Έλεγχος καταστάσεων α) με τα στοιχεία των αιτήσεων-δηλώσεων των υποψηφίων Γενικών Λυκείων που πρόκειται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σχολικού έτους 2014 – 2015 και β) με την προφορική βαθμολογία α΄ τετραμήνου των μαθητών
2. Έλεγχος καταστάσεων με τα στοιχεία των αιτήσεων-δηλώσεων των υποψηφίων Ομάδας Α΄ ΕΠΑΛ που πρόκειται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σχολικού έτους 2014 – 2015
3.Έλεγχος καταστάσεων α) με τα στοιχεία των αιτήσεων-δηλώσεων των υποψηφίων Ομάδας Β΄ ΕΠΑΛ που πρόκειται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σχολικού έτους 2014 – 2015 και β) με την προφορική βαθμολογία α΄ τετραμήνου των μαθητών