Η MODIVO στη νέα της καμπάνια, Autumn/Winter 2022/23 παρουσιάζει ακόμα ένα μέρος της ιστορίας της, για έναν κόσμο γεμάτο χρώματα.
Αυτή τη φορά, εμπλουτίζει την αφήγησή της με σχέδια που συνθέτουν μια μεταφορά για την αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων που συναντάμε καθημερινά, του τρόπου με τον οποίο επηρεάζει ο ένας τον άλλον και συγχρόνως το περιβάλλον. Πρόκειται για την τρίτη πράξη μιας ανθρωποκεντρικής ιστορίας με σκοπό να τονίσει τη σημασία της συνύπαρξης. Στο νέο, σποτ 60 δευτερολέπτων, γεμάτο τεχνολογία, συνδυάζεται για πρώτη φορά το fashion – motion capture, με το σύγχρονο χορό και εμπνευσμένες τάσεις, ενώ βλέπουμε brands και τις δημιουργίες τους στο πνεύμα της βιωσιμότητας στη μόδα.
Η τελευταία καμπάνια είναι το τέλος μιας ιστορίας που εισάγει το κοινό στον κόσμο της MODIVO και τον εξοικειώνει με τις αξίες του brand, οι οποίες βασίζονται στην προσωπική έκφραση μέσω της μόδας, στην τεχνολογία που διευκολύνει την καθημερινότητα και στην υπεύθυνη στάση σεβασμού απέναντι στο περιβάλλον. Το σποτ αντικατοπτρίζει αναμφίβολα τη συλλογικότητα, τη στροφή προς τους άλλους, την επιθυμία να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον, την ανάγκη για τη δημιουργία κοινοτήτων, την ένταξη στο σύνολο και την αίσθηση ευθύνης για τον πλανήτη.
Το brand δεν μιλάει ευθέως γι” αυτό, αλλά μέσω μιας μεταφοράς – τα σχέδια που χρησιμοποιούνται στην εικόνα «ταξιδεύουν» από χαρακτήρα σε χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο, τονίζεται η τεράστια επιρροή που ασκούμε ο ένας στον άλλον και η σημασία του «αποτυπώματος» του ενός στον άλλο. Αυτά τα σχέδια που μεταδίδονται μεταξύ των ανθρώπων εμπλουτίζουν τελικά τον κόσμο, καθώς γίνονται το αποτύπωμα που αφήνουμε πίσω μας.
“Το να είμαστε ο εαυτός μας και να προσφέρουμε τον εαυτό μας σε καθαρή μορφή, καθιστά εύκολο το να μεταδίδουμε μηνύματα και να δημιουργούμε σχέσεις. Χρειαζόμαστε τους ανθρώπους και αφομοιώνουμε ο ένας τον άλλον – αυτό ήταν το πιο σημαντικό πράγμα που συνειδητοποίησα. Έχουμε να κάνουμε με κάτι ουσιαστικό, μέσω του οποίου μπορούμε να έχουμε πραγματικό αντίκτυπο στην αλλαγή της συμπεριφοράς”, λέει η Aleksandra Szol, διευθύντρια του Ε-commerce & Marketing & Creative & Private Labels της MODIVO.
Τα φυτά που αναπτύσσονται στους άγριους λόφους παίζουν σημαντικό ρόλο στο θέμα του σποτ. Χάρη στην ευαισθησία, στις σχέσεις, στα θετικά συναισθήματα, στην δημιουργία της κοινότητας και στην καλή ενέργεια «χρωματίζουμε» και γεμίζουμε τον κόσμο με εικονικά λουλούδια και τον αφυπνίζουμε, δίνοντάς του ζωή.
Τα σύνολα που παρουσιάζονται στο σποτ και στις φωτογραφίες είναι μια σύζευξη των νεότερων τάσεων με διαχρονική βάση. Αυτός ο συνδυασμός διευκολύνει τον απλό τρόπο έκφρασης του εαυτού μας και του ατομικού μας στυλ. Οι προτάσεις της MODIVO για το φθινόπωρο και το χειμώνα περιλαμβάνουν μονόχρωμα total looks – πολλά μπεζ, κρεμ και έντονα κόκκινα χρώματα. Έχουν σκοπό να μας αγκαλιάζουν και να μας ζεσταίνουν. Η συλλογή περιλαμβάνει πολλά χειμωνιάτικα πουπουλένια μπουφάν, ζεστά πουλόβερ και μοντέρνα σακάκια. Ιδανικές προτάσεις layering, για κομψά ή casual outfits.
Το διαφημιστικό σποτ της MODIVO για την προώθηση της καμπάνιας Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022/2023 θα διανεμηθεί, όπως και το προηγούμενο, τηλεοπτικά στις αγορές της Πολωνίας, της Βουλγαρίας, της Ελλάδας και της Ρουμανίας καθώς και μέσω social media στις 17 ευρωπαϊκές χώρες όπου διατίθεται το brand.
modivo.gr
@modivo.gr
#MODIVOGR
.
Moda