του Γιάννη Σταυρόπουλου
Σίγουρα θα μπερδευτήκατε με τη λέξη «ίσως» που αφήνει πολλά ερωτηματικά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.
Ο ΣΟΑΑ προκήρυξε το Κύπελλο Ενιαίου (υποβάθμιση γιατί όλα τα χρόνια το Ενιαίο είχε ως τίτλο πρωτάθλημα) με το Skoda Fabia 1.2 TSI, που από την αρχική τιμή των 14.080 ευρώ προσφέρεται στις 9.990 ευρώ με επιπλέον 4 ζάντες 16 ιντσών.
Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το πόσο θα κοστίσει η μετατροπή του αυτοκινήτου σε αγωνιστικό, πέρα αναφοράς που «μιλάει» ο ΣΟΑΑ για ένα συνολικό κόστος μετατροπής ύψους 2.000 ευρώ που μπορεί να φτάσει έως τις 2.500 ευρώ χωρίς να υπάρχει όμως κάτι συγκεκριμένο και δεσμευτικό.
Κάτι που να αφορά τον εξοπλισμό, τα ελαστικά, τον τρόπο διεξαγωγής του Ενιαίου, με λίγα λόγια μια πλήρη τεχνική εγκύκλιο αλλά και κανονισμό διεξαγωγής των αγώνων ο οποίος θα αφορά το Ενιαίο και θα είναι 100% κατατοπιστικό για τον κάθε ενδιαφερόμενο αγωνιζόμενο, με άμεσο συσχετισμό τα κόστη.
Όσο για το αν έχει ή όχι Δελτίο Αναγνώρισης το αυτοκίνητο ώστε να είναι σύννομο, δεν υπάρχει θέμα, αφού πρόκειται για εσωτερικό θεσμό.
Δε γίνεται λοιπόν να ενημερώνει ο ΣΟΑΑ ότι η συμμετοχή του κάθε ενδιαφερομένου για το Ενιαίο του 2017-2018 με το Skoda Fabia 1.2 TSI είναι μέχρι τις 31 Ιανουαρίου χωρίς να υπάρχει σαφής εικόνα του όλου εγχειρήματος, και το κυριότερο κάτι που να αφορά το τελικό κόστος, καθώς και τις περιοχές των αγώνων.
Να αναφέρουμε ότι στις προηγούμενες μορφές Ενιαίου με τα Nissan Micra και Note, Τοyota Starlet, Fiat Cinquecento, Seat με τα Ibiza και Leon, πιο παλιά με τα Zastava Yugo, Mazda 323, Autobianchi A112 Abarth, Alfa Romeο Alfasud, υπήρχαν πίσω από την όλη διοργάνωση οι αντιπροσωπείες που έβαζαν τη σφραγίδα.
Στα Skoda Fabia 1.2 TSI ποιος θα βάλει τη σφραγίδα ότι όλα είναι ίδια, ποιος θα τα ελέγχει στους αγώνες;
Προσοχή, δεν είμαστε αντίθετοι με τη διεξαγωγή του, απεναντίας θα το στηρίξουμε και μακάρι να το αγκαλιάσουν νέα παιδιά, αυριανοί πρωταθλητές, αλλά θεωρούμε ότι όλο αυτό είναι πολύ πρόχειρα στημένο με σοβαρές τεχνικές ελλείψεις, που δημιουργούν πολλές αναστολές ως προς την επιλογή, αφού δεν είναι ξεκάθαρη η εικόνα του κόστους και των τεχνικών προδιαγραφών.
Φυσικά οι εταιρίες που ασχολούνται με αγωνιστικούς εξοπλισμούς, ή εταιρίες ελαστικών έχουν κάνει την προσφορά τους στο ΣΟΑΑ και καλά έκαναν, αλλά επί της ουσίας δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο.
Το όλο εγχείρημα πρέπει να είναι σαφές και να αναφέρεται ως εξής.
Αγορά αυτοκινήτου τόσα ευρώ, εξοπλισμός τόσα ευρώ μάρκας τάδε, ελαστικά αυτής της μάρκας και τόσα ελαστικά για τους αγώνες τους 2017 και τόσα για τους αγώνες τους 2018 και στο αυτοκίνητο επιτρέπονται βάση τεχνικής εγκυκλίου αυτές οι βελτιώσεις (αναρτήσεις, συμπλέκτης, φρένα, βάσεις, κ.λ.π).
Ίσως ο ΣΟΑΑ μέχρι της 31 Ιανουαρίου να έχει επιλέξει το αγωνιστικό πακέτο μετατροπής, να έχει δημοσιοποιήσει την τεχνική εγκύκλιο, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν πλήρη κατάρτιση για τις προδιαγραφές Ενιαίου 2017-2018, πριν την κατάθεση της συμμετοχής.
Επαναλαμβάνουμε δεν είμαστε αντίθετοι, απεναντίας το είδαμε πολύ θετικά, αλλά να υπάρχει και σωστή ενημέρωση σε ότι αφορά την όλη συμμετοχή-διεξαγωγή, προς όφελος των αγώνων, καθώς όσο πιο πολλά αυτοκίνητα, τόσο καλύτερα.
Πηγή: motori.gr
Περισσότερα: http://www.motori.gr/newsarticle/agones/eniaio-epathlo-2017-2018-isos-me-skoda-fabia-12-tsi
Ενιαίο Έπαθλο 2017-2018 : Ίσως με Skoda Fabia 1.2 TSI
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto