Στη δημιουργία ενός νέου τμήματος, που θα διαχειρίζεται τις δημοφιλέστερες και πιο συναρπαστικές ειδήσεις του διαδικτύου προχώρησε η εφημερίδα New York Times. Το νέο τμήμα των ειδήσεων που γίνονται ανάρπαστες (ή αλλιώς viral) ονομάζεται «Express Team».
Επικεφαλής της «επίλεκτης» αυτής ομάδας θα είναι ο Πάτρικ ΛαΦόρτζ, ο οποίος εξηγεί ότι οι δημοσιογράφοι που θα την απαρτίζουν «θα καλύπτουν ειδήσεις τις οποίες αναζητούν στο διαδίκτυο οι αναγνώστες και γίνονται αντικείμενο συζήτησης. Επιπλέον, θα προωθούνται αυτές οι ειδήσεις και δεν θα γίνεται απλή αναπαραγωγή τους για να εξασφαλίζονται περισσότερα ‘κλικ’ (χτυπήματα)».
Με αυτή την κίνηση οι New York Times επιδιώκουν να συμβαδίσουν με τους ανταγωνιστές τους, γράφει το capitalnewyork.com, χωρίς ωστόσο να θυσιάζουν τη δέσμευση της εφημερίδας για υψηλής ποιότητας δημοσιογραφία, με εγκυρότητα και ακρίβεια.
Η δημιουργία της ομάδας για τις- ας πούμε- πιο ανάλαφρες ειδήσεις εντάσσεται στο πλαίσιο της επιθετικής στρατηγικής της εφημερίδας με στόχο την αύξηση των «ψηφιακών» αναγνωστών, που είναι σημαντική για την άνοδο των εσόδων.
Πηγή: Το Έθνος
seleo.gr-Diethni