Ο Hamilton στα σημερινά δοκιμαστικά πέρασε μπροστά και έδειξε ότι δεν θα αφήσει περιθώρια στους αντιπάλους τους ούτε καν για την pole position.Είναι δύσκολο να γίνουν προγνωστικά αλλά απλά διαισθανόμαστε τις προθέσεις του Βρετανού πιλότου.Το πρωί ο Bottas ήταν ταχύτερος αλλά το απόγευμα περιορίσθηκε στη 2η θέση.
Ο Leclerc έκανε και πάλι καλή εμφάνιση φέρνοντας τη Ferrari στην 3η θέση. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο στις χρονομετρημένες δοκιμές. Πάντως και ο Μονεγάσκος θα είναι στο μέλλον ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στην F1.
Αύριο στη μία το μεσημέρι θα γίνουν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά οπότε θα δούμε και ποιος θα κερδίσει την pole position.
Οι αλλαγές
Η χάραξη της πίστας έχει αλλάξει φέτος, καθώς έχει διαφοροποιηθεί η στροφή 10 (La Caixa) για λόγους ασφαλείας. Το αποτέλεσμα είναι μια αριστερή στροφή, ελαφρώς φαρδύτερη από την προηγούμενη και με μεγαλύτερη περιοχή διαφυγής. Αυτό επιτρέπει πιο οριακά φρεναρίσματα και μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου στη στροφή. Επίσης ο γύρος έχει επιμηκυνθεί κατά 20 μέτρα.
Η πίστα της Βαρκελώνης είναι γνωστή για τη δυσκολία που έχουν οι οδηγοί στα προσπεράσματα. Η μεγάλη κατηφορική ευθεία δίνει πλεονέκτημα σ’ αυτούς που έχουν την δύναμη αλλά και το DRS για να προσπεράσουν. Όλα αυτά καθιστούν τις κατατακτήριες δοκιμές και τη στρατηγική αγώνα ιδιαίτερα σημαντικά για να κερδίσεις θέσεις στην πίστα.
Όπως πέρυσι που το Ισπανικό Grand Prix διεξήχθη για πρώτη φορά στα μέσα Αυγούστου, έτσι και φέτος η Pirelli επέλεξε τα πιο σκληρά ελαστικά για την πίστα της Καταλονίας. Η γόμα C1 είναι η P Zero λευκή/σκληρή, η C2 είναι η P Zero κίτρινη/μέση, και η C3, η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Πρόκειται για τον ίδιο συνδυασμό που χρησιμοποιήθηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία.
Οι καιρικές συνθήκες αναμένονται πιο δροσερές απ’ ότι πέρυσι τον Αύγουστο στην Ισπανία, τα υψηλά ενεργειακά φορτία παραμένουν, ειδικά στην παρατεταμένη δεξιά στροφή 3 που πιέζει υπέρμετρα το εμπρός αριστερά ελαστικό. Επίσης η στροφή 9 είναι μια πρόκληση για τα ελαστικά. Ως εκ τούτου, οι πιο σκληρές γόμες αποτελούν την πιο ενδεδειγμένη επιλογή.
Για πρώτη φορά από το 2014, δεν έγιναν χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη. Οπότε οι ομάδες έρχονται για πρώτη φορά σ’ αυτή την πίστα με τα νέα τους μονοθέσια. Δεν είχαν την ευκαιρία ως τώρα να συλλέξουν δεδομένα για το πως συμπεριφέρεται εκεί, η τελευταία έκδοση των μονοθεσίων τους.
Οι υψηλές απαιτήσεις της πίστας στη Βαρκελώνη, καθιστούν πολύ δύσκολη την υιοθέτηση στρατηγικής μιας αλλαγής: Πιθανόν οι πιο χαμηλές θερμοκρασίες να βοηθήσουν σ’ αυτό. Το 2020, κέρδισε στον αγώνα ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton με στρατηγική δυο αλλαγών μαλακή/μέση/μέση γόμα. Ο Sergio Perez τερμάτισε 5ος με μια αλλαγή από μαλακή σε μέση γόμα, ενώ ο Valtteri Bottas ανέβηκε στο βάθρο με τακτική 3 αλλαγών.
Επιστρέφουν στην F1 οι πιο σκληρές γόμες της PIRELLI για το GRAND PRIX της Ισπανίας gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto